İyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar.
Lastik konusunda kararsızım çünkü keyf için aldım ve yağmur yağabilir uyarısı meterolojiden gelmesi benim için otoparktan çıkarmamak için yeterli sebep. Rodajı orjinal lastikleri ile yapayım olmadı değiştiririm.
Arkadaslar onumuzdeki hafta araniza katiliyorum insallah. 2 sorum olacak.
1- parcalar internette pek yok sikinti cekiyormusunuz bulmakta?
2-Motoru aldigimda bana en yakin yetkili servis 110 km uzakta olacak ufak tefek isleri vs parcalari getirince klasik motor ustalari halledebilir mi?
Trabzonda servis var yazmis bazi arkadaslar suan bandirmada yasiyorum en yakin servisler bursa ve balikesir ikiside 110 km uzaklikta..
Balıkesir'de servis var ama oda bandırmaya uzakÖncelikle şunu bilmelisin yetkili servis dışı müdahaleler motosikletin garanti dışı kalmasına sebep olmaktadır. Yedek parça sorunu yok ama parçaları internette bulamazsın yetkili servis ve bayilerde var Şimdide hayırlı uğurlu olsun. Küçük ustaların anladığı bi motorda değil zaten.
alacağım motor 8000'de 2015 model garantisi kaç yıl sürer bilmiyorum ama dolmak üzeredir zaten. 10000 bakımına balıkesirde giderim ondan sonra garanti biter burada devam ederim zaten. motoru alınca en kısa zamanda üzerine kaliteli bir lastik almayı ve hemen koruma takozu taktırmayı düşünüyorum.
2500 cc'ye geçmeyi düşünen biri olarak bu son fiyat indirimlerinden sonra Benelli TNT 250 baya ilgimi çekti.
Normalde, hele bir 250'ye geçelim de, tek falan, çift silindirli bir motosiklete var daha bakalım diyordum; Kawasaki Z250SL, Z300 düşünerekten...
Fiyatları kıyaslayınca, 3500 Euro'ya çift silindirli sıfır motosiklet alıyorsun... Gerçi ABS'si yok... ABS'lisi de 250 TNT'nin 17-18 binlerde olacağı söyleniyor. O fiyata tek silindir Kawayı veriyorlar...
Fiyat oldukça cazip sanki arkadaşlar bu 250 TNT'nin 14 bin liraya ...
Bi yeşil rengini göremedim hiç malum 2. el sayfasında 250 TNT'nin (25TNT'ninkiler var).
Yeşil 250 TNT gören var mı hiç arkadaşlar?
Yeşilini bulursam, görürsem, hiç fena fikir değil gibi bence... servis zaten, Kuba servisleri bakıyor, bizim buralarda, oldukça iyiler.
Araştırıyorum, bakalım ...
2500 cc'ye geçmeyi düşünen biri olarak bu son fiyat indirimlerinden sonra Benelli TNT 250 baya ilgimi çekti.
Normalde, hele bir 250'ye geçelim de, tek falan, çift silindirli bir motosiklete var daha bakalım diyordum; Kawasaki Z250SL, Z300 düşünerekten...
Fiyatları kıyaslayınca, 3500 Euro'ya çift silindirli sıfır motosiklet alıyorsun... Gerçi ABS'si yok... ABS'lisi de 250 TNT'nin 17-18 binlerde olacağı söyleniyor. O fiyata tek silindir Kawayı veriyorlar...
Fiyat oldukça cazip sanki arkadaşlar bu 250 TNT'nin 14 bin liraya ...
Bi yeşil rengini göremedim hiç malum 2. el sayfasında 250 TNT'nin (25TNT'ninkiler var).
Yeşil 250 TNT gören var mı hiç arkadaşlar?
Yeşilini bulursam, görürsem, hiç fena fikir değil gibi bence... servis zaten, Kuba servisleri bakıyor, bizim buralarda, oldukça iyiler.
Araştırıyorum, bakalım ...
Sanki tek silindirli TNT25 daha cazip gibi 250 cc'ye yeni geçecek birisi için:
- TNT 25 Tek silindir olduğundan daha az yakacaktır TNT 250'ye göre.
- TNT 25 daha hafif. TNT 250'de sanki artçılı sürüyormuşsun gibi olacaksın, kilo olarak.
- TNT 25 ilk kalkışta tek silindirinden dolayı daha atak olacaktır, teknik bilgi olarak yanılmıyorsam.
150 cc'den 250 cc'ye yeni geçecek birjsi için -ikisinin arasında kalanlar varsa- sanki TNT25 daha uygun gibi. Daha kolay başedilebilir gibi duruyor.
TNT 250 bi tık ilerisi sanki... Basamak atlamadan ilerlemekte fayda var gibi; tek silindirden çift silindire geçerken ...
Yasin dostum, bekler misin bilmem ama nisan ayının ortalarına doğru büyük bir düzenleme gelecek sigortalarla ilgili, sabret bence ondan yararlan zira 1200 lira NE ULAAN ÜSTÜNE AZ DAHA KOYAR YBR DRİFT MRİFT ALIRIZ
Arkadaşlar pulsar'ın sigortası 601 liraya yaptirmistim. Agustos-eylül gibiydi bu tutar şimdi fiyat sordurdum tnt250 icin 1209 tl dediler. Bu fiyat patlaması nedir ? Her hangi bir kaza vs cezam yok.
Arkadaslar motoru teslim aldim. Lastik ve takoz tavsiylerinizi bekliyorum..