Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
Bugün gittim geçerken avcılardaki bayide inceledim,kırmızı olan vardı baktım çok hoşuma gitti,oturuş pozisyonu tam da istediğim gibi para olsa alacaktım o derece yani :(
Yedek parça fiyatları da normal,parça sıkıntısı da olmaz tahminimce, valla ben ilk defa yakından inceleme fırsatı buldum ve çok beğendim,şimdi hedef ilk fırsatta BENELLİ TNT 250 satın almak benim için,katalog aldım oradan katalog 2017 modellerin motor ABS ve PIRELLI lastik ile gelecekmiş,o zaman daha da tatlı olur
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
Bugün gittim geçerken avcılardaki bayide inceledim,kırmızı olan vardı baktım çok hoşuma gitti,oturuş pozisyonu tam da istediğim gibi para olsa alacaktım o derece yani :(
Yedek parça fiyatları da normal,parça sıkıntısı da olmaz tahminimce, valla ben ilk defa yakından inceleme fırsatı buldum ve çok beğendim,şimdi hedef ilk fırsatta BENELLİ TNT 250 satın almak benim için,katalog aldım oradan katalog 2017 modellerin motor ABS ve PIRELLI lastik ile gelecekmiş,o zaman daha da tatlı olur ��

Pirelli lastik abs ve euro 4 özelliği ile beraber geldiğinde fiyatta 3.000 lira gibi bi artış söz konusu olacak :) Zaten şuanki fiyatlar bi anda düştü motor 17 bine satılıyordu 13'e düştü
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
358
Selamlar ,
Tnt 250 ve mt25 arasında düşünüyorum, tabiki tnt250 güzel bir indirimi var suan ,
- kullanan arkadaşlar tavsiye eder misiniz ? Servis kalitesi nasıl?
- vites göstergesi var mı?
- bakım Aralık'ları 5 bin km mi?
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
6
2016 model tnt250 ler kredi kartına taksitle 13.500 TL ye kadar düşmüş. Bu fiyata mantıklı gözüküyor fakat bajaj ve benellinin sıfır fiyatlarında yaptığı bu tarz kampanyalar piyasası az olan modellerin 2.el piyasasını daha kötü hale getiriyor bence. Yani bu malın ederi ne ise o fiyattan sat. Kırmızı rengi hoşuma gidiyor ama dediğim gibi 2.el piyasası sebebiyle önyargılıyım.
 

ERI

Katılım
13 Mar 2017
Mesajlar
4
Merhaba Arkadaşlar,
Uzun zamandır motor araştırıyordum kendime ve yazdıklarınızı takip ediyordum.
BAJAJ PULSAR NS 200 / YAMAHA MT-25 / BENELLI TNT 250 bu 3 model arasından ilk elenen PULSAR oldu, çünkü bence farklı kategoride.

MT -25 olarak son kararımı vermiştim ve DENİZLİ bayiiden TAKSİTLE alacaktım. (10.03.2017 - 17.20 ):thumleft:

MT-25 ; Japon, 2el hareketli, 36Hp , 15.750TL

TNT 250 ; İtalayan - Çin, 2. el yavaş, 17.000 TL ama bu motor çok güzel, sesi güzel ve kafanı çevirdiğin her yerde yok. Özel hissettirecek.


Son fiyat indirimi ile herşey değişti. Gece uykudan uyandım ve telefonu aldım yine siteleri dolaşıyorum, 13900 TL. :queen: (11.03.2017 - 03:15)

Sabah ilk işim bayilere gitmek oldu. Siparişimi verdim. Cuma günü KIRMIZI TNT 250 ile aranızdayım.

Daha önce bir arkadaş demişti. Bir kere mi dünya' ya gelicez. Daha üzerine oturmadan satmayı düşünmek ve MT- 25 almak saçma geldi.

İstanbul- Anadolu Yakası ve Çanakkale - Ayvacık buluşmalarında görüşmek üzere.

Not; Radyatör koruma, Tank Pedi için güncel tavsiyenizi merakla bekliyorum.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Merhaba Arkadaşlar,
Uzun zamandır motor araştırıyordum kendime ve yazdıklarınızı takip ediyordum.
BAJAJ PULSAR NS 200 / YAMAHA MT-25 / BENELLI TNT 250 bu 3 model arasından ilk elenen PULSAR oldu, çünkü bence farklı kategoride.

MT -25 olarak son kararımı vermiştim ve DENİZLİ bayiiden TAKSİTLE alacaktım. (10.03.2017 - 17.20 ):thumleft:

MT-25 ; Japon, 2el hareketli, 36Hp , 15.750TL

TNT 250 ; İtalayan - Çin, 2. el yavaş, 17.000 TL ama bu motor çok güzel, sesi güzel ve kafanı çevirdiğin her yerde yok. Özel hissettirecek.


Son fiyat indirimi ile herşey değişti. Gece uykudan uyandım ve telefonu aldım yine siteleri dolaşıyorum, 13900 TL. :queen: (11.03.2017 - 03:15)

Sabah ilk işim bayilere gitmek oldu. Siparişimi verdim. Cuma günü KIRMIZI TNT 250 ile aranızdayım.

Daha önce bir arkadaş demişti. Bir kere mi dünya' ya gelicez. Daha üzerine oturmadan satmayı düşünmek ve MT- 25 almak saçma geldi.

İstanbul- Anadolu Yakası ve Çanakkale - Ayvacık buluşmalarında görüşmek üzere.

Not; Radyatör koruma, Tank Pedi için güncel tavsiyenizi merakla bekliyorum.

Bence bunlardan daha önemli önceliğin Lastik olmalı. MT 25 e göre ayarladıysan bütçeni arada ki farkla Lastik alabilirsin. Çünkü üstünde ki lastikler çok kötü. Bu söylediğim gerçekten çok önemli unutma !!!

Orjinal Lastik ölçüleri. 120/70-ZR17 - 160/60 - ZR17 https://italy.benelli.com/product/bn-302

Scheda Tecnica yazan sekmenin altında göreceksin. Motor gerek ağırlığı gerek şase yapısı sebebi ile orta sınıf bir motorun lastik ölçülerinde. Ama buraya maliyetten kısmak için küçük ve boktan lastikler ile geliyor.

Pirelli Angel GT - Michealen PILOT ROAD 2 - Metzeler Sportec M7 RR gibi alternatifleri düşünebilirsin. Şimdi den hayırlı olsun.

Lastik çok önemli özellikle bu aylarda unutma !
 
Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
170
Merhaba Arkadaşlar,
Uzun zamandır motor araştırıyordum kendime ve yazdıklarınızı takip ediyordum.
BAJAJ PULSAR NS 200 / YAMAHA MT-25 / BENELLI TNT 250 bu 3 model arasından ilk elenen PULSAR oldu, çünkü bence farklı kategoride.

MT -25 olarak son kararımı vermiştim ve DENİZLİ bayiiden TAKSİTLE alacaktım. (10.03.2017 - 17.20 ):thumleft:

MT-25 ; Japon, 2el hareketli, 36Hp , 15.750TL

TNT 250 ; İtalayan - Çin, 2. el yavaş, 17.000 TL ama bu motor çok güzel, sesi güzel ve kafanı çevirdiğin her yerde yok. Özel hissettirecek.


Son fiyat indirimi ile herşey değişti. Gece uykudan uyandım ve telefonu aldım yine siteleri dolaşıyorum, 13900 TL. :queen: (11.03.2017 - 03:15)

Sabah ilk işim bayilere gitmek oldu. Siparişimi verdim. Cuma günü KIRMIZI TNT 250 ile aranızdayım.

Daha önce bir arkadaş demişti. Bir kere mi dünya' ya gelicez. Daha üzerine oturmadan satmayı düşünmek ve MT- 25 almak saçma geldi.

İstanbul- Anadolu Yakası ve Çanakkale - Ayvacık buluşmalarında görüşmek üzere.

Not; Radyatör koruma, Tank Pedi için güncel tavsiyenizi merakla bekliyorum.

Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın.
Yurtiçinde radyatör koruma imal eden 1-2 firma var. Kullanıcılar bu firmalardan temin ediyor fakat ben yurtdışından aldım çünkü tasarımını beğenmedim. Tank pad için internette Calibrex firmasına bakabilirsiniz çok güzel modelleri var özellikle yeşil-kırmızı-beyaz renlerde.
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
şuan 1 numaralı favorim ama bulunduğum yerde servis olmadığı için rodajı tamamlanmış temiz 2. el bakıyorum.
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Merhaba Arkadaşlar,
Uzun zamandır motor araştırıyordum kendime ve yazdıklarınızı takip ediyordum.
BAJAJ PULSAR NS 200 / YAMAHA MT-25 / BENELLI TNT 250 bu 3 model arasından ilk elenen PULSAR oldu, çünkü bence farklı kategoride.

MT -25 olarak son kararımı vermiştim ve DENİZLİ bayiiden TAKSİTLE alacaktım. (10.03.2017 - 17.20 ):thumleft:

MT-25 ; Japon, 2el hareketli, 36Hp , 15.750TL

TNT 250 ; İtalayan - Çin, 2. el yavaş, 17.000 TL ama bu motor çok güzel, sesi güzel ve kafanı çevirdiğin her yerde yok. Özel hissettirecek.


Son fiyat indirimi ile herşey değişti. Gece uykudan uyandım ve telefonu aldım yine siteleri dolaşıyorum, 13900 TL. :queen: (11.03.2017 - 03:15)

Sabah ilk işim bayilere gitmek oldu. Siparişimi verdim. Cuma günü KIRMIZI TNT 250 ile aranızdayım.

Daha önce bir arkadaş demişti. Bir kere mi dünya' ya gelicez. Daha üzerine oturmadan satmayı düşünmek ve MT- 25 almak saçma geldi.

İstanbul- Anadolu Yakası ve Çanakkale - Ayvacık buluşmalarında görüşmek üzere.

Not; Radyatör koruma, Tank Pedi için güncel tavsiyenizi merakla bekliyorum.

Hayırlı ugurlu olsun mt 25'e ayırdıgın paranın bı kısmıyla lastık al ekıpmanını dız kesınlıkle pısman olmazsın 2.el'de rahat olun bu fıyatlar yıne yukselecektır.
 

ERI

Katılım
13 Mar 2017
Mesajlar
4
İyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar.
Lastik konusunda kararsızım çünkü keyf için aldım ve yağmur yağabilir uyarısı meterolojiden gelmesi benim için otoparktan çıkarmamak için yeterli sebep. Rodajı orjinal lastikleri ile yapayım olmadı değiştiririm.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
İyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar.
Lastik konusunda kararsızım çünkü keyf için aldım ve yağmur yağabilir uyarısı meterolojiden gelmesi benim için otoparktan çıkarmamak için yeterli sebep. Rodajı orjinal lastikleri ile yapayım olmadı değiştiririm.

Hayırlı ugurlu olsun şansın varmış tamda motor alacağın günün gecesine vurmuş indirim. Lastikleri değiştirirsen daha iyi edersin değiştirmezsende kullanabilirsin özellikte tnt 25'te aynı lastikle hala kullanan motorcular var :=)
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
İyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar.
Lastik konusunda kararsızım çünkü keyf için aldım ve yağmur yağabilir uyarısı meterolojiden gelmesi benim için otoparktan çıkarmamak için yeterli sebep. Rodajı orjinal lastikleri ile yapayım olmadı değiştiririm.

Bi süre kullan çünkü uzun süre orjinal lastik ile kullanıp hala değiştirmediğini söyleyenler oldu forumda. Hayırlı uğurlu olsun motorun. Kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
şuan 1 numaralı favorim ama bulunduğum yerde servis olmadığı için rodajı tamamlanmış temiz 2. el bakıyorum.

Servislerde arıza tespit cihazı var artık o yüzden çokta problem etmemk lazım ilk başlarda yoktu beli başlı bayilerde vardı sonradan hemen hemen tüm bayilere dağıtıldı diye biliyorum. Arıza tespit cihazı kod veriyor serviste koda göre müdahale ediyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst