Arkadaşlar pulsar'ın sigortası 601 liraya yaptirmistim. Agustos-eylül gibiydi bu tutar şimdi fiyat sordurdum tnt250 icin 1209 tl dediler. Bu fiyat patlaması nedir ? Her hangi bir kaza vs cezam yok.
Fiyat patlaması değil o, sigortacı şerefsizliği...
Arkadaşlar pulsar'ın sigortası 601 liraya yaptirmistim. Agustos-eylül gibiydi bu tutar şimdi fiyat sordurdum tnt250 icin 1209 tl dediler. Bu fiyat patlaması nedir ? Her hangi bir kaza vs cezam yok.
Arkadaşlar pulsar'ın sigortası 601 liraya yaptirmistim. Agustos-eylül gibiydi bu tutar şimdi fiyat sordurdum tnt250 icin 1209 tl dediler. Bu fiyat patlaması nedir ? Her hangi bir kaza vs cezam yok.
Arkadaslar motoru teslim aldim. Lastik ve takoz tavsiylerinizi bekliyorum..
Her yıl zam geliyor çokta takmamak lazım aynı cc motorlarda fiyat hemen hemen aşşağı yukarı aynı çıkar.
Fiyat patlaması değil o, sigortacı şerefsizliği...
Fiyat hiç normal degil ! Aynı hacim motorlarda fiyatlar 600 civarlarında. Ayrıca hacime göre çıkartılmıyor deniyor fiyat.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------
Aynen dediğiniz gibi çevremdeki herkese 600 civarlarına çıkmıs. Sıfır araçlarda plaka olmadigindan sbm üzerinden fiyat sorgulayamadığımızı bildikleri için durunu fırsata çeviriyorlar.
https://www.motolastik.com/michelin-pilot-power-120-70zr17-58w-ve-160-60zr17-69w-pmu30151 Bu takim lastigi almayi dusunuyorum bizim motora uygunmudur arkadaslar??
arkadaşlar 20k kmleri görmüş olan var mı, sıkıntı çeken var mı? FI problemi vardı youtubede bi arkadaşta FI problemini neden veriyor yazılımsal mı, onun dışında şehir içinde kullanacak olsam hiç düşünmeden alırım ama uzun yolda dert çıkarmasını istemiyorum çıkarır mı? 120-140 arası giderken kaç yakar uzun yolda?
Arkadaslar bugun lastik ve takozu siparis ettim. 2 gundur geziyorum motor cukurlara bam gum giriyor orta amortisoru yumusattim ama yinede cok birsey degismedi. Sizde boyle birsey varmi? Belkide lastiklerde fazla hava olabilir diye dusundum simdi..
yeni lastikler gelince duzelir insallah bunun. Bu arada one 120 arkaya 160 aldim havalari kac olmali lastiklerin?
https://italy.benelli.com/manuals/motorcycles
Buradan BN302 yi indir sayfa 65 den sonra İngilizce. Lastik basıncı 92. sayfada yazıyor.
Tyre pressure ( Lastik Basıncı )
( Ön lastik ) Front tyre: 2.4 bar
( Arka lastik ) Back tyre 2.4 bar
2.4 bar = 34.8 psi
Hayırlı olsun bu arada hem motorun hem lastiklerin
Sen ön lastiğe 33.5 arka lastiğe 34 bas. Memleketin yolları malum !
Arkadaslar bugun lastik ve takozu siparis ettim. 2 gundur geziyorum motor cukurlara bam gum giriyor orta amortisoru yumusattim ama yinede cok birsey degismedi. Sizde boyle birsey varmi? Belkide lastiklerde fazla hava olabilir diye dusundum simdi..
yeni lastikler gelince duzelir insallah bunun. Bu arada one 120 arkaya 160 aldim havalari kac olmali lastiklerin?