Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Arkadaşlar pulsar'ın sigortası 601 liraya yaptirmistim. Agustos-eylül gibiydi bu tutar şimdi fiyat sordurdum tnt250 icin 1209 tl dediler. Bu fiyat patlaması nedir ? Her hangi bir kaza vs cezam yok.

Fiyat patlaması değil o, sigortacı şerefsizliği...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
313
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Takozu Aliexpresden aldım ama şirinevlerde vale motorda koruma takozlari var bakabilirsin.lastik ise ben mitas superforce (160edadinda) kullanıyorum oldukça memnunum.Neden pirelli veya Michelin anlamadın dersen ben iki lastikgide baktım fakat daha yumuşak olduğu için bunu tercih ettim.
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
Arkadaşlar pulsar'ın sigortası 601 liraya yaptirmistim. Agustos-eylül gibiydi bu tutar şimdi fiyat sordurdum tnt250 icin 1209 tl dediler. Bu fiyat patlaması nedir ? Her hangi bir kaza vs cezam yok.

Her yıl zam geliyor çokta takmamak lazım aynı cc motorlarda fiyat hemen hemen aşşağı yukarı aynı çıkar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------

Arkadaslar motoru teslim aldim. Lastik ve takoz tavsiylerinizi bekliyorum..

Hayırlı uğurlu olsun lastikte çoğunluk michlen taktırdı kendin araştırıp sana uyugn gelenini bulursun. Takozda ise n11 veya sahibinden'de satan firmalar vardı yada bayilerden talep edebilirsin kendileri getirtiyor.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Her yıl zam geliyor çokta takmamak lazım aynı cc motorlarda fiyat hemen hemen aşşağı yukarı aynı çıkar.



Fiyat hiç normal degil ! Aynı hacim motorlarda fiyatlar 600 civarlarında. Ayrıca hacime göre çıkartılmıyor deniyor fiyat.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------

Fiyat patlaması değil o, sigortacı şerefsizliği...

Aynen dediğiniz gibi çevremdeki herkese 600 civarlarına çıkmıs. Sıfır araçlarda plaka olmadigindan sbm üzerinden fiyat sorgulayamadığımızı bildikleri için durunu fırsata çeviriyorlar.
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Fiyat hiç normal degil ! Aynı hacim motorlarda fiyatlar 600 civarlarında. Ayrıca hacime göre çıkartılmıyor deniyor fiyat.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------



Aynen dediğiniz gibi çevremdeki herkese 600 civarlarına çıkmıs. Sıfır araçlarda plaka olmadigindan sbm üzerinden fiyat sorgulayamadığımızı bildikleri için durunu fırsata çeviriyorlar.

Yaştan ve kazadan dolayıda da fiyat fark ediyor ama 1200'ü bulması zor biraz başka bi acentaya git orası dolandırıcılık yaparak geçiniyor heralde
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
İnternet iyi ke varda gidip fiyat aldığımızda ne kadar salak yerine koyulmak istediğimizi anlayabiliyoruz. Lastik ve zincir konusunda sanki belli başlı odaklar bu işi tekeline almış gibi gözüküyor.
 
Katılım
26 Eki 2015
Mesajlar
126
Katılım
5 Ara 2014
Mesajlar
370
arkadaşlar 20k kmleri görmüş olan var mı, sıkıntı çeken var mı? FI problemi vardı youtubede bi arkadaşta FI problemini neden veriyor yazılımsal mı, onun dışında şehir içinde kullanacak olsam hiç düşünmeden alırım ama uzun yolda dert çıkarmasını istemiyorum çıkarır mı? 120-140 arası giderken kaç yakar uzun yolda?
 
Katılım
19 Mar 2017
Mesajlar
64
Bugün görüştüm Vale Moto ile, Temmuz' da Euro4 ABS modeli geliyormuş. Fiyat belli değil. Internetten yurtdışı kaynaklara baktım performans aynı olacak. mMevcut ABS' si olmayan versiyonun 2017 modeli için de Haziran' da gelecek dediler.
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
Acaba aradığım motor bu mu ? Baya bir sayfa okudum hiç kronik sorunu yok sanırım. Sorunda pek yok gibi. Konforuda iyi galiba. İki kişi 110 km hız ile rahat sabit gidebilsin yeterli benim için. Yalnız bir yerde okudum standart bakım 350 lira gibi bir şey o doğru mu ? Bakım yaptıranlar ne kadar yaptırıyor ? 350 ciddi rakam benim için
 
Katılım
19 Mar 2017
Mesajlar
64
arkadaşlar 20k kmleri görmüş olan var mı, sıkıntı çeken var mı? FI problemi vardı youtubede bi arkadaşta FI problemini neden veriyor yazılımsal mı, onun dışında şehir içinde kullanacak olsam hiç düşünmeden alırım ama uzun yolda dert çıkarmasını istemiyorum çıkarır mı? 120-140 arası giderken kaç yakar uzun yolda?

nedir bu FI problemi?
 
Katılım
26 Eki 2015
Mesajlar
126
Yukarıdaki 3 soruya birden yanıt veriyorum
1.Şuan yaklaşık 10k oldu ve bu forumdan 20klara yaklaşan oldu
2.FI problemini internette bende gördüm lâkin nadir karşılaşılan bir hata yazılım ile olduğu söyleniyor
3.Uzun yolda rüzgar yemek istemiyorsanız cam takmalısınız aksi taktirde 120yi geçtikten sonra biraz rüzgar tokatliyor bütün nakedlarda öyle
4.yakıt ortalama 4 litre civarı yakıyor 120 ile sabit giderken 4.2 falan gözlemledim 140 ve üzeri hızlarda sabit seyrederken 4.7 ve 5 litreye yakın bi tüketim söz konusu
5.2017 modeller Euro4 Abs ve Kaliteli radyal lastik ile gelecek ama fiyat 17 küsur olacak motorun şeklinde ve gücünde bir değişlik olmayacak
6.250lik sınıfta 3-4 makineyi test edip kullandım konfor konusunda inazumadan sonra en iyisi tnt250 kronik sorun arıza vs. şimdiye kadar kimseden duymadık
7.110 Km hızlara çabuk ulaşan ve o hızlarda atabil olarak gitmesi zevkli bir makine zaten çift silindir oluşu ile titreşim yok denilebilir
8.Bakım masrafları 200 lira civarında 20bin bakımı biraz maliyetli olabilir diye düşünüyorum ama yinede 300-350 yanlış olmuş o kadar fazla değil
Bu motor hakkında olumsuz yorum sadece üzerindeki naylon lastik ve servisler ile ilgili olur.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Bugün TNT250 ile biraz turladım. Motor çok keyifli ve zevkli, hissiyat kesinlikle 250cc değil. Rodaj döneminde olduğu için hiç sıkıştırmadım ancak performansı tatmin etti şimdiden. Rodaj sonrası kesinlikle performanstan memnun kalacağım. Bunu anladım. 5 bin devirde canlanmaya başlıyor.

Duruşu, sesi, malzeme kalitesi gerçekten çok iyi. (Lastikleri dışında)
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Arkadaslar bugun lastik ve takozu siparis ettim. 2 gundur geziyorum motor cukurlara bam gum giriyor orta amortisoru yumusattim ama yinede cok birsey degismedi. Sizde boyle birsey varmi? Belkide lastiklerde fazla hava olabilir diye dusundum simdi..
yeni lastikler gelince duzelir insallah bunun. Bu arada one 120 arkaya 160 aldim havalari kac olmali lastiklerin?
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Arkadaslar bugun lastik ve takozu siparis ettim. 2 gundur geziyorum motor cukurlara bam gum giriyor orta amortisoru yumusattim ama yinede cok birsey degismedi. Sizde boyle birsey varmi? Belkide lastiklerde fazla hava olabilir diye dusundum simdi..
yeni lastikler gelince duzelir insallah bunun. Bu arada one 120 arkaya 160 aldim havalari kac olmali lastiklerin?

https://italy.benelli.com/manuals/motorcycles

Buradan BN302 yi indir sayfa 65 den sonra İngilizce. Lastik basıncı 92. sayfada yazıyor.

Tyre pressure ( Lastik Basıncı )
( Ön lastik ) Front tyre: 2.4 bar
( Arka lastik ) Back tyre 2.4 bar

2.4 bar = 34.8 psi

Hayırlı olsun bu arada hem motorun hem lastiklerin :)

Sen ön lastiğe 33.5 arka lastiğe 34 bas. Memleketin yolları malum !
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
https://italy.benelli.com/manuals/motorcycles

Buradan BN302 yi indir sayfa 65 den sonra İngilizce. Lastik basıncı 92. sayfada yazıyor.

Tyre pressure ( Lastik Basıncı )
( Ön lastik ) Front tyre: 2.4 bar
( Arka lastik ) Back tyre 2.4 bar

2.4 bar = 34.8 psi

Hayırlı olsun bu arada hem motorun hem lastiklerin :)

Sen ön lastiğe 33.5 arka lastiğe 34 bas. Memleketin yolları malum !

Lastikler gelsin on 33 arka 34 olarak ayarlayacagim tesekkur ederim
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Arkadaslar bugun lastik ve takozu siparis ettim. 2 gundur geziyorum motor cukurlara bam gum giriyor orta amortisoru yumusattim ama yinede cok birsey degismedi. Sizde boyle birsey varmi? Belkide lastiklerde fazla hava olabilir diye dusundum simdi..
yeni lastikler gelince duzelir insallah bunun. Bu arada one 120 arkaya 160 aldim havalari kac olmali lastiklerin?

aynı sıkıntı bende de var ve bu motorla alakalı tek sıkıntım da bu
güzel asfaltta veya yumuşak geçişlerde hiç bir sorun yok, amortisörler görevini yapıyor
lakin ani yükseklik farklarını sert karşılıyorlar (tabir yerindeyse küt diye vuruyor ve esneklik göstermiyor)
sönümleme ayarını en yumuşağa getirsem de bu handikapı aşamadım
orjinal lastik var, ondan da olabilir deniyor ama işin aslı bana mantıklı gelmiyor
en son bir arıza çıkaracak başımıza ama dur bakalım
hele sen bir değiştirip sonucu söyle de ona göre fikrimiz olur
aslında sportif cadde motoru bu, bizim enduro parkurundan bozma arayollarımız için tasarlamamış italyanlar; kime suç bulacağımı bilemiyorum şu vakit

bu arada hayırlı olsun, hiç böyle "sürüşü zevkli" motora binmedin değil mi?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst