aynı sıkıntı bende de var ve bu motorla alakalı tek sıkıntım da bu
güzel asfaltta veya yumuşak geçişlerde hiç bir sorun yok, amortisörler görevini yapıyor
lakin ani yükseklik farklarını sert karşılıyorlar (tabir yerindeyse küt diye vuruyor ve esneklik göstermiyor)
sönümleme ayarını en yumuşağa getirsem de bu handikapı aşamadım
orjinal lastik var, ondan da olabilir deniyor ama işin aslı bana mantıklı gelmiyor
en son bir arıza çıkaracak başımıza ama dur bakalım
hele sen bir değiştirip sonucu söyle de ona göre fikrimiz olur
aslında sportif cadde motoru bu, bizim enduro parkurundan bozma arayollarımız için tasarlamamış italyanlar; kime suç bulacağımı bilemiyorum şu vakit
bu arada hayırlı olsun, hiç böyle "sürüşü zevkli" motora binmedin değil mi?
TNT 25'te amortisör ayarlı ile oynandığını duymuştum bi yerden aynı mantık olabilir. Sert çukurlarda tabiri caiz popoyu biraz sarsıyor diyelim![]()
şu resimde gösterdiğim zımbırtıyı sağa sola çevirerek amortisörün yumuşaklığını ayarlayabiliyoruz
http://i.hizliresim.com/1LVVOY.jpg
ancak en yumuşak ayarda bile ani yükseklik farklarını sert karşılıyor
bakalım lastik yüzünden mi? daha önce dediğim gibi mantıklı bulmasam da bir çok arkadaşımız lastiği değiştirdi ve onların bu hususta şikayetlerine denk gelmedim ya da dikkatimden kaçtı
ofliyi bekliyoruz, ne diyecek bakalım
aynı sıkıntı bende de var ve bu motorla alakalı tek sıkıntım da bu
güzel asfaltta veya yumuşak geçişlerde hiç bir sorun yok, amortisörler görevini yapıyor
lakin ani yükseklik farklarını sert karşılıyorlar (tabir yerindeyse küt diye vuruyor ve esneklik göstermiyor)
sönümleme ayarını en yumuşağa getirsem de bu handikapı aşamadım
orjinal lastik var, ondan da olabilir deniyor ama işin aslı bana mantıklı gelmiyor
en son bir arıza çıkaracak başımıza ama dur bakalım
hele sen bir değiştirip sonucu söyle de ona göre fikrimiz olur
aslında sportif cadde motoru bu, bizim enduro parkurundan bozma arayollarımız için tasarlamamış italyanlar; kime suç bulacağımı bilemiyorum şu vakit
bu arada hayırlı olsun, hiç böyle "sürüşü zevkli" motora binmedin değil mi?
aynı sıkıntı bende de var ve bu motorla alakalı tek sıkıntım da bu
güzel asfaltta veya yumuşak geçişlerde hiç bir sorun yok, amortisörler görevini yapıyor
lakin ani yükseklik farklarını sert karşılıyorlar (tabir yerindeyse küt diye vuruyor ve esneklik göstermiyor)
sönümleme ayarını en yumuşağa getirsem de bu handikapı aşamadım
orjinal lastik var, ondan da olabilir deniyor ama işin aslı bana mantıklı gelmiyor
en son bir arıza çıkaracak başımıza ama dur bakalım
hele sen bir değiştirip sonucu söyle de ona göre fikrimiz olur
aslında sportif cadde motoru bu, bizim enduro parkurundan bozma arayollarımız için tasarlamamış italyanlar; kime suç bulacağımı bilemiyorum şu vakit
bu arada hayırlı olsun, hiç böyle "sürüşü zevkli" motora binmedin değil mi?
Bugün iş çıkışı eve gelirken vites takılı kaldı. Daha 82 km de vento motoru aradim yarin götüreceğim bakalım ne olacak.
Vitesi 1'e atmak için pedala bastığınız da pedal aşağıda kalıyor. Yukarı çektiğinizde N bir daha yukarı cektiginiz de 2 ye geciyor ancak pedal yukarda kaldiği için vites yükselmiyor haliyle 1-N-2 viteslerine geciyor şuan sanırım şanzıman gitti.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------
Daha 82 km de şanzıman nasıl.arıza verir aklım almıyor. Akşam akşam canım çok sıkıldı. İnşallah Vento motor ilgilenir de mahkemelik vs olmam. Daha sigorta, plaka bugün alındı.
İnşallah sorun yaratmazlar 82 km deki motorun bu arızasını bana yıkmaya çalışmazlar insallah.
Bugün iş çıkışı eve gelirken vites takılı kaldı. Daha 82 km de vento motoru aradim yarin götüreceğim bakalım ne olacak.
Vitesi 1'e atmak için pedala bastığınız da pedal aşağıda kalıyor. Yukarı çektiğinizde N bir daha yukarı cektiginiz de 2 ye geciyor ancak pedal yukarda kaldiği için vites yükselmiyor haliyle 1-N-2 viteslerine geciyor şuan sanırım şanzıman gitti.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------
Daha 82 km de şanzıman nasıl.arıza verir aklım almıyor. Akşam akşam canım çok sıkıldı. İnşallah Vento motor ilgilenir de mahkemelik vs olmam. Daha sigorta, plaka bugün alındı.
Bugün iş çıkışı eve gelirken vites takılı kaldı. Daha 82 km de vento motoru aradim yarin götüreceğim bakalım ne olacak.
Vitesi 1'e atmak için pedala bastığınız da pedal aşağıda kalıyor. Yukarı çektiğinizde N bir daha yukarı cektiginiz de 2 ye geciyor ancak pedal yukarda kaldiği için vites yükselmiyor haliyle 1-N-2 viteslerine geciyor şuan sanırım şanzıman gitti.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------
Daha 82 km de şanzıman nasıl.arıza verir aklım almıyor. Akşam akşam canım çok sıkıldı. İnşallah Vento motor ilgilenir de mahkemelik vs olmam. Daha sigorta, plaka bugün alındı.
Hocam bende Ankara'dan tnt250 almak istiyorum ama servis konusunda çekincelerim var. Burda yarınki gelişmeleri bildirirmisiniz acaba?
Ankarada'ki vento motor servis yetkili fabrikadan gelme diye biliyorum yani servis konuusnd asıkıntı yaşanmaz ki yasinc problem yaşamış hemen çözmüşler sıkıntı olmaz yani o serviste.
Aynen dediğiniz gibi
Sen motordan memnun musun dostum gerçi yeni aldın ama ilk izlenimlerin nasıl birde pulsar'ın hala duruyor mu ?
Pulsarı sattım bugün 300km'yi devirdim motorla sürmesi gerçekten çok zevkli. Malzeme kalitesi, hissiyat üst seviye. Sesi enfes, tasarımı benim çok hoşuma gidiyor. Gittiğim yerde de dikkat ettim çoğu kişinin dikkatini çekiyor durduğu yerde, sürerken zaten sesi baktırıyor
Dün akşam canım çok sıkılmıştı ancak bugün ki sürüşten sonra kesinlikle yine olsa yine alırım. Sağolsun Vento Motor da Abdullah bey çok ilgileniyor. Bugün basa basa tekrar tekrar dedi. "Kardeşim bir sorun olduğunda kesinlikle korkun olmasın motorun arkasındayız. Sözde garanti değil." dedi.
Ki bugün ki ilgileri hiç bir ön yargı olmadan yaklaşmaları güven verdi.
Tek eksiğim lastik kaldı.
Tavsiyesi olan var mı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------
Kitapçıkta 140/60-17 yazıyor ancak öyle bir lastık yok piyasa da 140/70 var hep bir sorun yaratır mı ?