Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
170
Lastik havalarını tamamladıktan sonra bana da aynısı oluyor. Bir kaç deneme yaptım yumuşattım filan ama sert olması daha iyi sonucuna vardım. Dediğin gibi yeni lastikleri takınca bakalım farkedecek mi?
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Tnt25'li olarak amortisör işine yorum yapayım.
Lastikler değişince motor oldukça değişiyor. Yoldaki girinti çıkıntılar konforu bozmamaya başlıyor.
Orijinal lastiklerde asfalt yaması, yoldaki çizik bile motoru sallıyordu. Rosso 2'lere geçince bambaşka bir hal almıştı alet.

Fabrika lastiklerini değiştirin. Kendinize, motora yazık etmeyin.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
aynı sıkıntı bende de var ve bu motorla alakalı tek sıkıntım da bu
güzel asfaltta veya yumuşak geçişlerde hiç bir sorun yok, amortisörler görevini yapıyor
lakin ani yükseklik farklarını sert karşılıyorlar (tabir yerindeyse küt diye vuruyor ve esneklik göstermiyor)
sönümleme ayarını en yumuşağa getirsem de bu handikapı aşamadım
orjinal lastik var, ondan da olabilir deniyor ama işin aslı bana mantıklı gelmiyor
en son bir arıza çıkaracak başımıza ama dur bakalım
hele sen bir değiştirip sonucu söyle de ona göre fikrimiz olur
aslında sportif cadde motoru bu, bizim enduro parkurundan bozma arayollarımız için tasarlamamış italyanlar; kime suç bulacağımı bilemiyorum şu vakit

bu arada hayırlı olsun, hiç böyle "sürüşü zevkli" motora binmedin değil mi?

TNT 25'te amortisör ayarlı ile oynandığını duymuştum bi yerden aynı mantık olabilir. Sert çukurlarda tabiri caiz popoyu biraz sarsıyor diyelim :)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
TNT 25'te amortisör ayarlı ile oynandığını duymuştum bi yerden aynı mantık olabilir. Sert çukurlarda tabiri caiz popoyu biraz sarsıyor diyelim :)

şu resimde gösterdiğim zımbırtıyı sağa sola çevirerek amortisörün yumuşaklığını ayarlayabiliyoruz
1LVVOY.jpg

ancak en yumuşak ayarda bile ani yükseklik farklarını sert karşılıyor
bakalım lastik yüzünden mi? daha önce dediğim gibi mantıklı bulmasam da bir çok arkadaşımız lastiği değiştirdi ve onların bu hususta şikayetlerine denk gelmedim ya da dikkatimden kaçtı
ofliyi bekliyoruz, ne diyecek bakalım
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
şu resimde gösterdiğim zımbırtıyı sağa sola çevirerek amortisörün yumuşaklığını ayarlayabiliyoruz
http://i.hizliresim.com/1LVVOY.jpg
ancak en yumuşak ayarda bile ani yükseklik farklarını sert karşılıyor
bakalım lastik yüzünden mi? daha önce dediğim gibi mantıklı bulmasam da bir çok arkadaşımız lastiği değiştirdi ve onların bu hususta şikayetlerine denk gelmedim ya da dikkatimden kaçtı
ofliyi bekliyoruz, ne diyecek bakalım

TNT 25'te lastiği değiştirdikten sonra amortisör de fark ettiğini söyleyenler oldu sen ne zaman değiştirmeyi düşünüyorsun ?
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
O sert vuruşlar @Ruling'in dediği gibi gerçekten sıkıntı yaratıyor bi süre sonra orjinal lastikleri değiştirdikten sonra ciddi anlamda fark ediyor mantığı bende anlamadım ama fark ediyor
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Bugün iş çıkışı eve gelirken vites takılı kaldı. Daha 82 km de vento motoru aradim yarin götüreceğim bakalım ne olacak.

Vitesi 1'e atmak için pedala bastığınız da pedal aşağıda kalıyor. Yukarı çektiğinizde N bir daha yukarı cektiginiz de 2 ye geciyor ancak pedal yukarda kaldiği için vites yükselmiyor haliyle 1-N-2 viteslerine geciyor şuan sanırım şanzıman gitti.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------

Daha 82 km de şanzıman nasıl.arıza verir aklım almıyor. Akşam akşam canım çok sıkıldı. İnşallah Vento motor ilgilenir de mahkemelik vs olmam. Daha sigorta, plaka bugün alındı.
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
aynı sıkıntı bende de var ve bu motorla alakalı tek sıkıntım da bu
güzel asfaltta veya yumuşak geçişlerde hiç bir sorun yok, amortisörler görevini yapıyor
lakin ani yükseklik farklarını sert karşılıyorlar (tabir yerindeyse küt diye vuruyor ve esneklik göstermiyor)
sönümleme ayarını en yumuşağa getirsem de bu handikapı aşamadım
orjinal lastik var, ondan da olabilir deniyor ama işin aslı bana mantıklı gelmiyor
en son bir arıza çıkaracak başımıza ama dur bakalım
hele sen bir değiştirip sonucu söyle de ona göre fikrimiz olur
aslında sportif cadde motoru bu, bizim enduro parkurundan bozma arayollarımız için tasarlamamış italyanlar; kime suç bulacağımı bilemiyorum şu vakit

bu arada hayırlı olsun, hiç böyle "sürüşü zevkli" motora binmedin değil mi?

Bencede en kotu ozelligi bu eger duzeltemezsek.. bakalim lastik degisince ne olacak.. evet surusu inanilmaz derecede zevkli.. daha once almadigim bir tad..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------

aynı sıkıntı bende de var ve bu motorla alakalı tek sıkıntım da bu
güzel asfaltta veya yumuşak geçişlerde hiç bir sorun yok, amortisörler görevini yapıyor
lakin ani yükseklik farklarını sert karşılıyorlar (tabir yerindeyse küt diye vuruyor ve esneklik göstermiyor)
sönümleme ayarını en yumuşağa getirsem de bu handikapı aşamadım
orjinal lastik var, ondan da olabilir deniyor ama işin aslı bana mantıklı gelmiyor
en son bir arıza çıkaracak başımıza ama dur bakalım
hele sen bir değiştirip sonucu söyle de ona göre fikrimiz olur
aslında sportif cadde motoru bu, bizim enduro parkurundan bozma arayollarımız için tasarlamamış italyanlar; kime suç bulacağımı bilemiyorum şu vakit

bu arada hayırlı olsun, hiç böyle "sürüşü zevkli" motora binmedin değil mi?

Bugün iş çıkışı eve gelirken vites takılı kaldı. Daha 82 km de vento motoru aradim yarin götüreceğim bakalım ne olacak.

Vitesi 1'e atmak için pedala bastığınız da pedal aşağıda kalıyor. Yukarı çektiğinizde N bir daha yukarı cektiginiz de 2 ye geciyor ancak pedal yukarda kaldiği için vites yükselmiyor haliyle 1-N-2 viteslerine geciyor şuan sanırım şanzıman gitti.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------

Daha 82 km de şanzıman nasıl.arıza verir aklım almıyor. Akşam akşam canım çok sıkıldı. İnşallah Vento motor ilgilenir de mahkemelik vs olmam. Daha sigorta, plaka bugün alındı.

Garantiden degisir merak etmeyin..
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
İnşallah sorun yaratmazlar 82 km deki motorun bu arızasını bana yıkmaya çalışmazlar insallah.
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
378
Bugün iş çıkışı eve gelirken vites takılı kaldı. Daha 82 km de vento motoru aradim yarin götüreceğim bakalım ne olacak.

Vitesi 1'e atmak için pedala bastığınız da pedal aşağıda kalıyor. Yukarı çektiğinizde N bir daha yukarı cektiginiz de 2 ye geciyor ancak pedal yukarda kaldiği için vites yükselmiyor haliyle 1-N-2 viteslerine geciyor şuan sanırım şanzıman gitti.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------

Daha 82 km de şanzıman nasıl.arıza verir aklım almıyor. Akşam akşam canım çok sıkıldı. İnşallah Vento motor ilgilenir de mahkemelik vs olmam. Daha sigorta, plaka bugün alındı.

Hocam bende Ankara'dan tnt250 almak istiyorum ama servis konusunda çekincelerim var. Burda yarınki gelişmeleri bildirirmisiniz acaba?
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Bugün iş çıkışı eve gelirken vites takılı kaldı. Daha 82 km de vento motoru aradim yarin götüreceğim bakalım ne olacak.

Vitesi 1'e atmak için pedala bastığınız da pedal aşağıda kalıyor. Yukarı çektiğinizde N bir daha yukarı cektiginiz de 2 ye geciyor ancak pedal yukarda kaldiği için vites yükselmiyor haliyle 1-N-2 viteslerine geciyor şuan sanırım şanzıman gitti.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------

Daha 82 km de şanzıman nasıl.arıza verir aklım almıyor. Akşam akşam canım çok sıkıldı. İnşallah Vento motor ilgilenir de mahkemelik vs olmam. Daha sigorta, plaka bugün alındı.

yasin bey sizin sorun sanki yaylar ile alakalı. direkt şanzıman hatası olabileceğini düşünmüyorum. mesela yayın birisi yerinden çıkmıştır, ya da hatalı montaj yapılmıştır. cok da canınızı sıkmayın. düzelir geçer, büyük bir ariza ise yeni bir tane ile degistirirsiniz. sağlıcakla..
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Bu sabah Vento Motora gittim Abdullah bey var yetkili olarak baya ilgilendi.
Motorda hiç bir şey yok. Dün sürüş öncesi debriyaj manetinin ayarı ile oynadıydım tam ayırma yapmamış bu yüzden ve rodaj dönemi vites geçişleri sert olabilir dedi. Halloldu gelirken geze geze geldim hiç bir sorun yok çok şükür. :thumleft:
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Hocam bende Ankara'dan tnt250 almak istiyorum ama servis konusunda çekincelerim var. Burda yarınki gelişmeleri bildirirmisiniz acaba?

Ankarada'ki vento motor servis yetkili fabrikadan gelme diye biliyorum yani servis konuusnd asıkıntı yaşanmaz ki yasinc problem yaşamış hemen çözmüşler sıkıntı olmaz yani o serviste.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Sen motordan memnun musun dostum gerçi yeni aldın ama ilk izlenimlerin nasıl birde pulsar'ın hala duruyor mu ?

Pulsarı sattım bugün 300km'yi devirdim motorla sürmesi gerçekten çok zevkli. Malzeme kalitesi, hissiyat üst seviye. Sesi enfes, tasarımı benim çok hoşuma gidiyor. Gittiğim yerde de dikkat ettim çoğu kişinin dikkatini çekiyor durduğu yerde, sürerken zaten sesi baktırıyor :)

Dün akşam canım çok sıkılmıştı ancak bugün ki sürüşten sonra kesinlikle yine olsa yine alırım. Sağolsun Vento Motor da Abdullah bey çok ilgileniyor. Bugün basa basa tekrar tekrar dedi. "Kardeşim bir sorun olduğunda kesinlikle korkun olmasın motorun arkasındayız. Sözde garanti değil." dedi.

Ki bugün ki ilgileri hiç bir ön yargı olmadan yaklaşmaları güven verdi.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Pulsarı sattım bugün 300km'yi devirdim motorla sürmesi gerçekten çok zevkli. Malzeme kalitesi, hissiyat üst seviye. Sesi enfes, tasarımı benim çok hoşuma gidiyor. Gittiğim yerde de dikkat ettim çoğu kişinin dikkatini çekiyor durduğu yerde, sürerken zaten sesi baktırıyor :)

Dün akşam canım çok sıkılmıştı ancak bugün ki sürüşten sonra kesinlikle yine olsa yine alırım. Sağolsun Vento Motor da Abdullah bey çok ilgileniyor. Bugün basa basa tekrar tekrar dedi. "Kardeşim bir sorun olduğunda kesinlikle korkun olmasın motorun arkasındayız. Sözde garanti değil." dedi.

Ki bugün ki ilgileri hiç bir ön yargı olmadan yaklaşmaları güven verdi.

O güveni onlara distrübütör veriyor kaç kez tnt 25'te denk geldim adamlar sorgusuz garantiden parça değişimi yaptırıyor distribütör belliki adamlara rahat davranın müşteriyi memnun edin diyor umarım kendilerini bozmadan böyle devam ederler. Tekerin düz bassın kardeş. Koruma takouzu ve lastikleri herkes söylemiştir bende hatırlatayım. :)
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Tek eksiğim lastik kaldı.
Tavsiyesi olan var mı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------

Kitapçıkta 140/60-17 yazıyor ancak öyle bir lastık yok piyasa da 140/70 var hep bir sorun yaratır mı ?
 
Katılım
26 Eki 2015
Mesajlar
126
Tek eksiğim lastik kaldı.
Tavsiyesi olan var mı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------

Kitapçıkta 140/60-17 yazıyor ancak öyle bir lastık yok piyasa da 140/70 var hep bir sorun yaratır mı ?

Kitapçıkta 14/70 yazıyor diye hatırlıyordum.
Yinede sorun olmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst