Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
En yakın zamanda gidip inceliyeceğim bu motoru, inşallah resimlerdeki kadar güzeldir yakından hiç görmedim çünkü ama servisle de bir konuşmam lazım,eğer beni tatmin edici cevaplar alırsam bir tane de ben alabilirim inşallah.

İstanbul'da servis sorunu yok vale moto en iyi anlayan diğerleride kötü sayılmaz. iyi yani genel olarak. E motorunda kronik bir arızası yok 2017 model almayı düşünüyorsun 3 ay falan daha beklemen gerekecek birde 2017 modellerde lastik sorunu olmaması lazım 2016 alırsan lastikler sıkıntılı
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
ben aldığımda top case taktırdım kardeşim vale motorda aparatları bulabilirsin http://www.motosiklet.net/forum/mot...ri-bilgi-paylasim-basligi-88.html#post4010894
servis konusu biraz az servis var ama gene ilgili servisler var genel merkezi arayıp halledemeyeceğin konu yok bir arslan bey var her derde deva :p

illaki ufak tefek sorunlar yaşıyosun ama herhangi bir kronik arıza görmedim de duymadım da top case 46 lt de kappa değil airwic

İstanbul'da servis sorunu yok vale moto en iyi anlayan diğerleride kötü sayılmaz. iyi yani genel olarak. E motorunda kronik bir arızası yok 2017 model almayı düşünüyorsun 3 ay falan daha beklemen gerekecek birde 2017 modellerde lastik sorunu olmaması lazım 2016 alırsan lastikler sıkıntılı

Acelem yok zaten hocam,beklerim belki sınbahara doğru olabilir,şuan işten vakit bulamıyorum zaten,motor da cbf var zaten götürüp getiriyor beni hergün beylikdüzünden taksime,bakalım şu 2017 modelde nasıl yenilikler olacak,
Lastik konusunda zaten her motorda oluyor aşşa yukarı daha önce sym hd 200i evo almıştım sıfır standart lastikleri daha motoru trafiğe çıkarmadan değiştirtmiştim, cbf'e de aynı muameleyi uyguladım
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Acelem yok zaten hocam,beklerim belki sınbahara doğru olabilir,şuan işten vakit bulamıyorum zaten,motor da cbf var zaten götürüp getiriyor beni hergün beylikdüzünden taksime,bakalım şu 2017 modelde nasıl yenilikler olacak,
Lastik konusunda zaten her motorda oluyor aşşa yukarı daha önce sym hd 200i evo almıştım sıfır standart lastikleri daha motoru trafiğe çıkarmadan değiştirtmiştim, cbf'e de aynı muameleyi uyguladım

2017'de lastik sıkıntısı olmayacağı söylendi bakalım nasıl olacak eğer dandik lastik gelmez ise bu motorun tadından yenmez.
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
Benellide patron çıldırdı :) indirimlere bak tnt250 4bin tl indirim olmuş

Patron çıldırdı nedir arkadaş firma komple çıldırdı :) 4.000 Lira indirim mi olur 2018'de bu marka çok iş yapacak çoookk en yakın emsalleri arasında en uyugn fiyatı olan kawasaki z250sl honda monda fiyatı 18 bine çekmiş benelli tek geçer bu saatten sonra
 
Katılım
14 Ocak 2017
Mesajlar
23
Tnt 250 zaten almayı düşünüyordum süper oldu bu 2017de bu fiyatlar olursa tadından yenmez 2017 modeller mayıs ayında satışa sunulacakmış bayii söylediğine göre 1.2 aya anca alacam zaten
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
Stoklar ile sınırlı ürünler olabilir arkadaşlar almak isteyen alsın çünkü ortada az buz bi indirim yok 3.947 TL gibi bir indiirm var ortada

tnt-250-tr.jpg
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Valla 13900 TL olmuş, mükemmel fiyat. Niyeti olanlar kaçırmasın derim. Stokları bitirip ABS'lileri koyacaklar.
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
LyEgV0.png

2017'ler farklı fiyat olacak. Ama Getirildiği Taktirde ne demek? Gelmeme ihtimali de mi var 2017'lerin? Çok net değiller. :king:
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
http://i.hizliresim.com/LyEgV0.png
2017'ler farklı fiyat olacak. Ama Getirildiği Taktirde ne demek? Gelmeme ihtimali de mi var 2017'lerin? Çok net değiller. :king:

Yok cnm getirilecek tarih belirlendi hatta sözlü olarak fuarda ifade edildi ama adamların orda yazdığı her mesaj resmi bir belge olarak kullanılabilir ve hiç bir zamaz kesin konuşulmaz adamlar mayıs sonu dediler ama mal bi gümrükte kalırsa nisan 15 olur ve firma güvensizleşir kendince adamlar haklı ve bu fiyatlar süper oldu bence

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:05 ----------

Ki 2017 modeller gelsede bu fiyatlara bağlı yükselecektir kalkıp 20 bin istemezler heralde bu 14 oda 16 yine eski fiyattan iyidir
 
Katılım
3 Haz 2016
Mesajlar
54
normalde abs'lisinin fiyatını merak ediyordum ama indirim gelince bir kaşıntı oldu. abs'linin fiyatı ne olur acaba?

ayrıca abs'siz olunca 2. el inazuma f filan daha mı mantıklı olur, bilemedim.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Bu motoru bugün alsam 1-2 sene sonra satabilir miyim ?

Satmak için motor alınmaz dostum :) Motorun fiyatı epeyi düştü TNT 25 alanların çok azı satmaya kalktı kullanıpta pişman olan yok herkes parasını hakl ettiğini söylüyor. 2.el piyasasıda var 2 sene sonra inanıyorumda çok daha iyi yerlerde olacak bu motor
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Satmak için motor alınmaz dostum :) Motorun fiyatı epeyi düştü TNT 25 alanların çok azı satmaya kalktı kullanıpta pişman olan yok herkes parasını hakl ettiğini söylüyor. 2.el piyasasıda var 2 sene sonra inanıyorumda çok daha iyi yerlerde olacak bu motor

1-2 sene sonra başka bir makineye geçmek istediğimde sonuçta elimden çıkarmak isterim :) O yüzden sordum yoksa makineyi gördüm 250cc klasmanında en kaliteli motorlardan biri mt25'den daha iyi benim gözlemime göre.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
motoru şu anda sıfır alanlar bile 3 5 sene sonra sorunlar çıkmaya başladıkça yedek parça fiyatlarından motoru aldığı güne lanet edebilirler ama ben araştırmadım tabi genelde de öyle olur piyasaya hızlı giren ürünlerin ileride parçaları uçuk kaçık olunca ikinci el piyasasında patlak veriyorlar. TNT köklü ve sağlam bir firma motorda harika ama ilerisini düşünmek lazım.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
motoru şu anda sıfır alanlar bile 3 5 sene sonra sorunlar çıkmaya başladıkça yedek parça fiyatlarından motoru aldığı güne lanet edebilirler ama ben araştırmadım tabi genelde de öyle olur piyasaya hızlı giren ürünlerin ileride parçaları uçuk kaçık olunca ikinci el piyasasında patlak veriyorlar. TNT köklü ve sağlam bir firma motorda harika ama ilerisini düşünmek lazım.

https://valemotoyedekparca.sahibinden.com/motosiklet-ekipmanlari-yedek-parca?query_text=Benelli

Yedek parça fiyatları çok uçuk kaçık değil. Ama ucuz da değil.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
1-2 sene sonra başka bir makineye geçmek istediğimde sonuçta elimden çıkarmak isterim :) O yüzden sordum yoksa makineyi gördüm 250cc klasmanında en kaliteli motorlardan biri mt25'den daha iyi benim gözlemime göre.

Şuanki fiyatından dolayı rakiplerini ile kıyaslanamıyor bile eski fiyattan iken mt25 alınır mı diye düşünürdü insan ama şuan param olsa düşünmeden alırım. firma dahada ileri gitmek için bence elinden geleni yapıyor ve 2 sene sonra çok daha ilerde olacaktır. Gönül rahatlığıyla alabilirsin.
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
TNT 25 sayfasını takip ettiyseniz eğer motor ilk geldiği zamanlarda ikinci eli ne olur seneye yedek parça fiyatları ne olur diye çok tartışmalar geçti sayfalarca ama şuan bakıldığında 2.el piyasasında bi sorun yok 2.elde fiyat çok fazla düşmüyor makul bi seviyede satılıyor yedek parça fiyatları halen aynı aksesuar konusuna değinecek olursak ilk başlarda çok şikayet vardı sonradan 1 2 aksesuar geldi ve herkes dediklerini unuttu ama bence hala aksesuar eksikliği var umarım önümüzdkei yıllarda bu soruna el atarlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst