Bende Tavsiye İstiyorum:)))

Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
4 zamanlıymış jawa
2.jpg
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
ben de :queen:
ama endurolarda çok seçenek yok olan da pahalı satılıyor
ben sana en son crf 150 r öneriyorum hondanın sitesinden bak
4 zamanlı 150 cc 23 beygir paran birikince alırsın işte 10000 lira filan fiyatı:cherry:
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Bence kanuni enduro 200 veya zohngsen modellerine bak onun motorları da güzel fiyatı uygun.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
yıpranmş duruyoabi ya.
bu zongshenlerde balansör varmış.acaba onlara mı baksam.:silent:

ben de :queen:
ama endurolarda çok seçenek yok olan da pahalı satılıyor
ben sana en son crf 150 r öneriyorum hondanın sitesinden bak
4 zamanlı 150 cc 23 beygir paran birikince alırsın işte 10000 lira filan fiyatı:cherry:

ohooo zaten o kadar kredi çekiyorum.:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
yıpranmş duruyoabi ya.
bu zongshenlerde balansör varmış.acaba onlara mı baksam.:silent:

balansör dediğin motorun titreşimini alan balansör mü
eğer oysa titreşim ybr deki gibi azdır

onlara da bakabilirsin istersen ama 2. eli 2000 tl civarında bi de Mersin de pek yok herhalde 2.eli

bi bak bakalım uygun varsa
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
evet titreşim için miş.
mersinde biri satıyodu 2400 istemişti:silent:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
şimdiii

1- 600 rr alırsın
2-şehir içinde binmek için de bir det zhongshen alırsın

neden 600rr? çünkü hyo 650 lik makina 70 küsür hp ama 4 silindirlerin sesine aşıksın sen. demek ki 2 silindirli alınca mecburen eksoz filan uğraşıcan yine aynı sesi alamıcan, çıldıracan ve 4 zamanlıya dönücen. kısaca 600rr ya da R6 öneriyorum

cros makinalar için de yapacağın en mantıklısı yarın bana uğrayacan, ahmet abiye ( hyo satıcısı) danışıcaz ve yapacaz bişeyler, netleşecek. belkim direk senin cıbırı verip elindeki cros hyolardan birini kapatıcaz ;)

hele yarın gelsin de sen yanıma uğra. tatlı su makinacısı olucan, sana bir çift te solungaç almak lazım şimdi. bu arada artık yağmurda rr kullanmam diyodun ya, senin yağmurluğa talibim ona göre :p
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
3 bin ayırıyorsan al bir ybr sonra biraz modifikasyonla yap böyle ohh mis gibi hemde sağlam çinli derdin olmaz:wiinkk:

03yu6fbff3.jpg
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
şimdiii

1- 600 rr alırsın
2-şehir içinde binmek için de bir det zhongshen alırsın

neden 600rr? çünkü hyo 650 lik makina 70 küsür hp ama 4 silindirlerin sesine aşıksın sen. demek ki 2 silindirli alınca mecburen eksoz filan uğraşıcan yine aynı sesi alamıcan, çıldıracan ve 4 zamanlıya dönücen. kısaca 600rr ya da R6 öneriyorum

cros makinalar için de yapacağın en mantıklısı yarın bana uğrayacan, ahmet abiye ( hyo satıcısı) danışıcaz ve yapacaz bişeyler, netleşecek. belkim direk senin cıbırı verip elindeki cros hyolardan birini kapatıcaz ;)

hele yarın gelsin de sen yanıma uğra. tatlı su makinacısı olucan, sana bir çift te solungaç almak lazım şimdi. bu arada artık yağmurda rr kullanmam diyodun ya, senin yağmurluğa talibim ona göre :p
hele uğrarayım yanına abi.güzel olur dedğin gibi:cherry:

3 bin ayırıyorsan al bir ybr sonra biraz modifikasyonla yap böyle ohh mis gibi hemde sağlam çinli derdin olmaz:wiinkk:

03yu6fbff3.jpg

hacı bunu senmi yaptın yoksa:cherry:
zaten sencer abi çinli aldırmıcak gibi:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
cbr125 i satacağın zaman haberim olsun belki ben alırım ya da arkadaşlarıma derim ona göre
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum git adam gibi bir YBR al ... YBR zaten Cross gibi dağ,taş,bayır her türlü yere gidiyor ... Ama yok dersen Jawa'ya bakmanı öneririm ... :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst