- Katılım
- 13 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,838
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar ben yakın zamanda (1-2 ay) içinde motorumu büyütcem.
bu konuda bi sıkıntı yok:cherry:
ama benm içimde bi crosscu yatıyor.tamam tarzım ss.alacağım makinada bi ss.ama bunun yanında da düşük hacimli bi enduro-cross istiyorum.
şimdi ben seçeneklere baktım.
1.cross 250
2.enduro 200
3.asya-ramzey ve türevleri.
yada bilmediklerim.
siz ne dersiniz??
bu konuda bi sıkıntı yok:cherry:
ama benm içimde bi crosscu yatıyor.tamam tarzım ss.alacağım makinada bi ss.ama bunun yanında da düşük hacimli bi enduro-cross istiyorum.
şimdi ben seçeneklere baktım.
1.cross 250
2.enduro 200
3.asya-ramzey ve türevleri.
yada bilmediklerim.
siz ne dersiniz??
Son düzenleme: