Bende Tavsiye İstiyorum:)))

Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
arkadaşlar ben yakın zamanda (1-2 ay) içinde motorumu büyütcem.
bu konuda bi sıkıntı yok:cherry:
ama benm içimde bi crosscu yatıyor.tamam tarzım ss.alacağım makinada bi ss.ama bunun yanında da düşük hacimli bi enduro-cross istiyorum.
şimdi ben seçeneklere baktım.
1.cross 250
2.enduro 200
3.asya-ramzey ve türevleri.
yada bilmediklerim.
siz ne dersiniz??
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
yaw makinayı büyütcem zaten ss olarak.
ben hoplayıp zıplamak için ne marka alayım diyorum:cherry:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
hyo nun 250 lik comet leri var

biir

honda cbf 250 ler var


kavasaki er 5 ler var
er6f ler var ama onlar biraz tuzlu
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hacı ne dıyon sen ya caner :D


abicim hyonun rtxler var ya onlara bak 125lik kral
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
hyo nun 250 lik comet leri var

biir

honda cbf 250 ler var


kavasaki er 5 ler var
er6f ler var ama onlar biraz tuzlu

kardeş ben olayı anlatamıyorum galiba:cherry:
ben kredi çekip gt650R yada 600RR alacam.
ben bunun dışında arazide kullanmak için makina alacam.:cherry:eek:lay bu yani.

:cherry:
hacı ne dıyon sen ya caner :D


abicim hyonun rtxler var ya onlara bak 125lik kral

abi kafayı yedim ya anlatamadım bi:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
ooof pardonn ya ksra bakma valla bende üf üf :) tmm usta ozaman sözüm yok gt650R alıp bide ufaktan bi enduro çek altına olsun bitsin :)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
hacı ne dıyon sen ya caner :D


abicim hyonun rtxler var ya onlara bak 125lik kral

tipini beğenmiyorum ya hyo ların

ooof pardonn ya ksra bakma valla bende üf üf :) tmm usta ozaman sözüm yok gt650R alıp bide ufaktan bi enduro çek altına olsun bitsin :)

heh işte o ufaktan çekeceğim ne onu düşünüyorum:cherry:


bu kadar abartmıcaz taby:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
ben şimdi 250R dan indim eve girdim mt ye bakıyım dedim :) beylikdüzü yaptık geldik bygrm ile abi tipi bana çok güzel geliyor hele siyah gri olunca :) ama 650 liklerde siyah gri yok galiba siyah var sadece
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
o zaman 3 milyara en kralını veriyorum
big_11346906_1262140_ssl1362.jpg

http://www.sahibinden.com/2006_xt_1...346906WQQpXQQdisplayitem?tab=megafoto&photo=3
bu arda linkteki motorun sıfırı 8-9000 lira
bu nasıl
daha ucuzları çin malı yada düşük model olur
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
ben şimdi 250R dan indim eve girdim mt ye bakıyım dedim :) beylikdüzü yaptık geldik bygrm ile abi tipi bana çok güzel geliyor hele siyah gri olunca :) ama 650 liklerde siyah gri yok galiba siyah var sadece

ben yakıt-ses-performans arasında kalmış bi garibanım:cherry:.çünkü 600RR da düşünüyrum.
kredim onaylandıktan sonra abilerimle oturup seçim konusunda konuşcam.ama bu cross konusunda kararsızım.gözüme uyku girmiyo kaç gündür yahu

o zaman 3 milyara en kralını veriyorum
big_11346906_1262140_ssl1362.jpg

http://www.sahibinden.com/2006_xt_1...346906WQQpXQQdisplayitem?tab=megafoto&photo=3
bu arda linkteki motorun sıfırı 8-9000 lira
bu nasıl
daha ucuzları çin malı yada düşük model olur

ben 4 ten aşa bulamadım ki bunlardan
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
bana yakın yerden lazım abi.o yüzden bulamıyorum işte.
şu çin crosslar aklımda ama ne bilim işte.düşündüryo beni.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst