Yamaha nın Türkiyede olmayan Cupları

Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
Herkesin bildiği gibi Türkiyede cup motor olarak birtek crypton un eski kasa modelini türk insanına müstahak gören beldeyama nın getirmediği modellerden bir kaçını sizlerle paylaşmak istedim.

YAMAHA SNIPER (SU SOGUTMALI CUP)
sniper_color_blue02.jpg


YAMAHA NOUVO Z (TAM OTOMATİK)
nouvo_color_red02.jpg


ve karşınızda CRYPTON Z birde burda satılanlarla karşılatırın

crypton_color_black02.jpg


veeee yılın bombası YBR 125G insanın ağzı sulanıyor valla

ybr125g_color_red02.jpg
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
İlk defa gördüm su soğutmalı olanı iyimiş Tr getimediği iyi omuş gelse 5000 lira derdi herhal

Daha önce görmüştüm ybr 125G iyi güzelde egzoz altta değil daha yukarda olmalıyıd enduro tarzı olucaksa
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ybr nin sınıfını anlayamadım..Kros desen değil..Yol motoru desen gene diil..Hangi amaçla üretilmiş?...
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Biz 3. Dünya Ülkesiyiz yanı onlar bızı bu sekılde goruyor ve bıze eskı satamadıkları modellerı layık goruyorlar...!!!
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Biz 3. Dünya Ülkesiyiz yanı onlar bızı bu sekılde goruyor ve bıze eskı satamadıkları modellerı layık goruyorlar...!!!
hakkaten öyle çin malı ybr mi dersin cbf150 mi dersin
arka freni kampana endonezyamı hindistan mı ne üretimi ise honda innova mı dersin
cbr 125 in farını değiştirmediğini mi dersin tvs apache nin hala yenisi gelmediğini mi dersin
getirsenize kardeşim japon üretimi honda
innova sahipleri kızacak ama kymco straight 150cc daha yeni bi motor performansı da daha iyi
ha honda yada suzukinin iyisi gelse amenna kymco tabiki ikinci plana yerleşir ozaman

suzuki raider 150cc 4 subap 16 beygir dijital kph su soğutma 6 vites tubeless
monoshock amortisör 145 yapıyor adam bu motor la youtube da

bize de devir saatsiz kampana frenli 2. sınıf honda kalıyor
honda nın sitesinde innovayı kaldırmışlar bu arada honda sonic gelse bari
:farao::farao::farao::farao:
soneq4.jpg

bu üstteki honda
20070318bikepics832807fkt5.jpg

50138403yp0.jpg



http://img220.imageshack.us/img220/2949/20081118bikepics1485705mi0.jpg
http://img124.imageshack.us/img124/2750/20081011bikepics1445990qc8.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/8431/20081002bikepics1436153zl4.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Valla bunları gördükten sonra insanın vanı çekiyor...
Ne güzel Cub bunlar böyle:queen:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
ybr nin bu modeli cok güzel görünüyor.. ayrıca cup modelin su sogutmalı olanı cok güzel düşünülmüş...
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Sniper ve Nouva çok güzel gerçekten ybr g'de güzel olmuş ama fiyatı Türkiye'ye gelirse heralde 5binden aşağı olmaz.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
Sniper ve Nouva çok güzel gerçekten ybr g'de güzel olmuş ama fiyatı Türkiye'ye gelirse heralde 5binden aşağı olmaz.

sniper in uzakdoğu (filipinler) fiyatı yaklaşık 2500 ytl ,nouvo dahada ucuz 2200 ytl civarında türkiyeye gelse tahmini 4000-5000 arası satılır gibi gelio

buda hondanın bir cup u 125 cc lik fiyatıda yaklşık 2000ytl civarında
xr-rs_orange.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
cub lara oldum olasi sempati duyamadim, ustlerinde cok kotu duruyorum belki ondandir.. benim takildigim bu arkadasin birakin kaski, eldiveni, trafigi, adam direkt terlikle falan stunt yapiyo hemen bu resmi diger stunt yapan arkadasin topicine tasiyorum ve bakiyorum neler oluyor :cherry:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst