- Katılım
- 21 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,832
4 zamanlıymış jawa
ben de :queen:
ama endurolarda çok seçenek yok olan da pahalı satılıyor
ben sana en son crf 150 r öneriyorum hondanın sitesinden bak
4 zamanlı 150 cc 23 beygir paran birikince alırsın işte 10000 lira filan fiyatı:cherry:
yıpranmş duruyoabi ya.
bu zongshenlerde balansör varmış.acaba onlara mı baksam.:silent:
hele uğrarayım yanına abi.güzel olur dedğin gibi:cherry:şimdiii
1- 600 rr alırsın
2-şehir içinde binmek için de bir det zhongshen alırsın
neden 600rr? çünkü hyo 650 lik makina 70 küsür hp ama 4 silindirlerin sesine aşıksın sen. demek ki 2 silindirli alınca mecburen eksoz filan uğraşıcan yine aynı sesi alamıcan, çıldıracan ve 4 zamanlıya dönücen. kısaca 600rr ya da R6 öneriyorum
cros makinalar için de yapacağın en mantıklısı yarın bana uğrayacan, ahmet abiye ( hyo satıcısı) danışıcaz ve yapacaz bişeyler, netleşecek. belkim direk senin cıbırı verip elindeki cros hyolardan birini kapatıcaz
hele yarın gelsin de sen yanıma uğra. tatlı su makinacısı olucan, sana bir çift te solungaç almak lazım şimdi. bu arada artık yağmurda rr kullanmam diyodun ya, senin yağmurluğa talibim ona göre![]()
3 bin ayırıyorsan al bir ybr sonra biraz modifikasyonla yap böyle ohh mis gibi hemde sağlam çinli derdin olmaz:wiinkk:
![]()
cbr125 i satacağın zaman haberim olsun belki ben alırım ya da arkadaşlarıma derim ona göre
ybr manyak olmuş :cyclopsan