Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Kafa farına bişey olursa orjinali almakla uğraşmam , sıfırına o parayı hiç vermem. Benim "herşey orjinal olsun" takıntım yok, işimi görsün, daha ucuz olsun tamamdır. Alırım Aliexpressten 50-60$ civarına 7inç bi led kafa farı, ya da 50$ civarına 2 tane 6,5inçlik led kafa farı, takar kullanırım.
Örnek LINK1
Örnek LINK2

Sonrasında forumlarda/face gruplarında kazalı motorlardan çıkma parça satılırsa uyguna alırım(çalıntı değil, kazalı motorlardan. Kaza yaptığı bilinen, fotoğraflarıyla ispatlamış kişilerden).
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
67
Kafa farına bişey olursa orjinali almakla uğraşmam , sıfırına o parayı hiç vermem. Benim "herşey orjinal olsun" takıntım yok, işimi görsün, daha ucuz olsun tamamdır. Alırım Aliexpressten 50-60$ civarına 7inç bi led kafa farı, ya da 50$ civarına 2 tane 6,5inçlik led kafa farı, takar kullanırım.
Örnek LINK1
Örnek LINK2

Sonrasında forumlarda/face gruplarında kazalı motorlardan çıkma parça satılırsa uyguna alırım(çalıntı değil, kazalı motorlardan. Kaza yaptığı bilinen, fotoğraflarıyla ispatlamış kişilerden).

Bunlar uydurulur mu?
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Bunlar uydurulur mu?

Orjinali de led bunlar da led far nihayetinde hocam, iş kablo bağlamaya(ister idareten direkt baplayın, ister soket ayarlayın aliexpressten ya da orjinalin soketini çıkartın kullanın) ve bunları sabitleyecek ara aparat ayarlamaya(o da aliexpresste 9$ gibi, türkiyede daha uyguna yaptırır/bulursunuz) bakar sadece.
Ben sadece 2 örnek verdim, daha bir sürü çeşitleri ve bir sürü satıcısı var. Ürünlerin yorumlarına bakarsanız satın alıp kendi motorlarına uygulayanların fotolarını da görebilirsiniz.
Bunlar farı zaten led olanlar için(Dominarda öyle)geçerli, senin motorundaki far normal far ise led için ayrıca röle(ya da öyle birşeydi tam emin olamadım şimdi) alman gerekir.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
67
Orjinali de led bunlar da led far nihayetinde hocam, iş kablo bağlamaya(ister idareten direkt baplayın, ister soket ayarlayın aliexpressten ya da orjinalin soketini çıkartın kullanın) ve bunları sabitleyecek ara aparat ayarlamaya(o da aliexpresste 9$ gibi, türkiyede daha uyguna yaptırır/bulursunuz) bakar sadece.
Ben sadece 2 örnek verdim, daha bir sürü çeşitleri ve bir sürü satıcısı var. Ürünlerin yorumlarına bakarsanız satın alıp kendi motorlarına uygulayanların fotolarını da görebilirsiniz.
Bunlar farı zaten led olanlar için(Dominarda öyle)geçerli, senin motorundaki far normal far ise led için ayrıca röle(ya da öyle birşeydi tam emin olamadım şimdi) alman gerekir.

Önümüzdeki günlerde (yada aylarda nasıp bakalım) bir dominar almayı planlıyorum. Yedek parça fiyatlarına baktım da en pahalı parçalarından biri de far. İnşallah uzun yıllar sıkıntı çıkarmaz. Çevap için teşekkürler. Bu arada fuara gelecek mi herkes. 2019 dominarı da yakından görmek isterim. :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Önümüzdeki günlerde (yada aylarda nasıp bakalım) bir dominar almayı planlıyorum. Yedek parça fiyatlarına baktım da en pahalı parçalarından biri de far. İnşallah uzun yıllar sıkıntı çıkarmaz. Çevap için teşekkürler. Bu arada fuara gelecek mi herkes. 2019 dominarı da yakından görmek isterim. :)

sen gel biletin benden.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
********** elcik koruma ve arka çamurluk uzatma parça siparişi geçmiş bulunuyorum. Elcik koruma 215tl. Çamurluk uzatmayı da kendim yapmayı düşünüyordum ama düzgün durmaz diye onu da aldım 75tlye. Arka amortisörü sürekli çamur içinde görmekten bıktım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:43 ----------

markaya küfür filtresi atmış adamlar yahu bu nedir :D
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
********** elcik koruma ve arka çamurluk uzatma parça siparişi geçmiş bulunuyorum. Elcik koruma 215tl. Çamurluk uzatmayı da kendim yapmayı düşünüyordum ama düzgün durmaz diye onu da aldım 75tlye. Arka amortisörü sürekli çamur içinde görmekten bıktım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:43 ----------

markaya küfür filtresi atmış adamlar yahu bu nedir :D

Walla çamurluk uzatmayı bilmem de elcik koruma alman iyi olmuş. Benim pert olan dominarın üstünde taş gibi duruyorlardı. Elini her türlü tehlikeden koruyacaktır.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
51836837_10215353966776087_1374410408261058560_n.jpg


51739608_10215353967256099_918153171958759424_n.jpg


51843744_10215353967496105_31180715244650496_n.jpg


52151465_10215353967776112_7476217858108686336_n.jpg
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
Yeni domdom kaç para olur acaba? Domdom öncelikli yerini koruyor, fiyatı göreydim ona göre bir adım atardım.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Yeni domdom kaç para olur acaba? Domdom öncelikli yerini koruyor, fiyatı göreydim ona göre bir adım atardım.

Sana bedava seni mi kıracaklar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------

Eyvallah kardeşim. Buyük ihtimal cumartesi veya cumartesi,pazar. Üç kişi orda olmayı planlıyoruz. Henüz bilet ayarlamadım. Olmazsa oradan alırız. İnşallah.

Tel numaram var WhatsApp veya mesenger üzerinden irtibat kurman yeterli.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Domdom candır. Şayet 2019 olan modelinin viraja giriş çıkışları eskisi gibi olur ise tadından yenmez. Tek eksiği 120/160 lastik standart olmaması birde gücünün 50hp'lere yakın olmaması.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Sıkma canını alırsın. İkinci el başka Dominar al. Dominar üzmez. Hayır bana ne olursa? Makineyi bırakıp, başka makineye geçtim. Aklım Hale’n dominarda. Bana göre o makine çift silindir olsa, o şaşi ile tadından yenmez. Mt-07 falan bırakmaz. Milletin istediği %80 şehir içi, %20 şehir dışı makinesi.
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
Aynen neyin hayırlı olduğunu bilemeyiz. Sözde bu yaz Domdomla trans sibirya maratonu yapacaktım ama kader kısmet işte belki daha hayırlı olmuş olabilir.
 
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
2
arkadaşlar merhaba. yeni üyeyim ilk önce onu belirteyim. sürç-i lisan edersem şimdiden affola:)
bende dominar 400 sahibiyim. 2017 de aldım. biraz başımı ağrıttı 2500 km de kol yatağını sardı krank, piston kolu, yağ pompaları falan değişti. acaba böyle büyük bi arıza ile karşılan oldu mu?
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
arkadaşlar merhaba. yeni üyeyim ilk önce onu belirteyim. sürç-i lisan edersem şimdiden affola:)
bende dominar 400 sahibiyim. 2017 de aldım. biraz başımı ağrıttı 2500 km de kol yatağını sardı krank, piston kolu, yağ pompaları falan değişti. acaba böyle büyük bi arıza ile karşılan oldu mu?

İlk defa sizden duydum,ne dedi servis peki neden olmuş merak ettim.

Ne burda nede facebook sayfasında bu sorunu yaşayana denk gelmedim
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
arkadaşlar merhaba. yeni üyeyim ilk önce onu belirteyim. sürç-i lisan edersem şimdiden affola:)
bende dominar 400 sahibiyim. 2017 de aldım. biraz başımı ağrıttı 2500 km de kol yatağını sardı krank, piston kolu, yağ pompaları falan değişti. acaba böyle büyük bi arıza ile karşılan oldu mu?

Geçmiş olsun siz ilksiniz galiba bende ilk defa sizden duyuyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst