QUOTE=UgurLokman;4411524]Hepinize teşekkür ediyorum, ilk vitesli motorum olduğu için fazla bir bilgim yok bugün ustaya götüreceğim bu dediklerinizi ileteceğim
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------
Tekrardan selamlar herkese, bu hafta içinde gidon yükseltme, ayna yükseltme ve daha küçük arka dişli siparişi vereceğim, bir kaç tane sorum olacak, biliyorum daha önce bunlar konuşulmuş fakat kendi durumuma göre açıklamak istiyorum, ayna yükseltme ve gidon yükseltme olarak tavsiyeleriniz hangileridir ? Gidon yükseltme yapılınca tesisata bir müdahale yapılması gerekir mi ? Boyum 1.92 kilom 125, genellikle tek kullanacağım motoru, Nadire’n de artçı olarak 70 kilo olan annem gelecek, bu durumda arka dişliyi kaç yapmalıyım sizce ? Torktan çok kayıp olmasını istemiyorum ama aynalardaki titreşimin olabildiğince azalmasını ve yakıt tasarrufunun olmasını istiyorum, yine önümüzdeki hafta çanta Demiri ve çanta da sipariş edeceğim, kullanım olarak 2 kapalı kaskı ve de kilit zincirini rahatça alabilecek, Sırt dayamalı veya sırt dayama takıldığında artçıyı rahat ettirecek çanta Öner’iniz var mıdır? Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim hayırlı günler dilerim[/QUOTE]