Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Çok geçmiş olsun lastikler bırakmış gibi geldi bana ters bir durum da görmedim. Gazı ani ve çok açtığınızı da sanmıyorum önünüz dolu sonuçta.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Tşk ederim bende sıkıntı yok, lastik orjinal, yer ıslak ve lastik ıslanınca ani gazla sola geçip devam edeyim derken ıslak lastik bir anda atıverdi olacağı varmış oldu.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Tşk ederim, kendi öküzlüğümden kaza yaptım, dediğin gibi cana geleceğine mala gelsin.
https://youtu.be/5Kt24H5-PxA

Çok geçmiş olsun kardeşim.Tehlikeli biryerde olmuş.ALLAH beterinden saklasın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------

Bugün antalyada güneşli ve güzel bir gün var.Sabah soğuk ama öğlene doğru ısınır.Tertemiz berrak bir gökyüzü.Tam motor havası.Aylardır motora binmiyorum malesef yine binemeyeceğim.
 
Katılım
4 Eyl 2007
Mesajlar
7
QUOTE=UgurLokman;4411524]Hepinize teşekkür ediyorum, ilk vitesli motorum olduğu için fazla bir bilgim yok bugün ustaya götüreceğim bu dediklerinizi ileteceğim

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

Tekrardan selamlar herkese, bu hafta içinde gidon yükseltme, ayna yükseltme ve daha küçük arka dişli siparişi vereceğim, bir kaç tane sorum olacak, biliyorum daha önce bunlar konuşulmuş fakat kendi durumuma göre açıklamak istiyorum, ayna yükseltme ve gidon yükseltme olarak tavsiyeleriniz hangileridir ? Gidon yükseltme yapılınca tesisata bir müdahale yapılması gerekir mi ? Boyum 1.92 kilom 125, genellikle tek kullanacağım motoru, Nadire’n de artçı olarak 70 kilo olan annem gelecek, bu durumda arka dişliyi kaç yapmalıyım sizce ? Torktan çok kayıp olmasını istemiyorum ama aynalardaki titreşimin olabildiğince azalmasını ve yakıt tasarrufunun olmasını istiyorum, yine önümüzdeki hafta çanta Demiri ve çanta da sipariş edeceğim, kullanım olarak 2 kapalı kaskı ve de kilit zincirini rahatça alabilecek, Sırt dayamalı veya sırt dayama takıldığında artçıyı rahat ettirecek çanta Öner’iniz var mıdır? Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim hayırlı günler dilerim[/QUOTE]
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
NC750x gidon yükseltme al, arka dişliyi 42 altına inme. Bir tesisat falan değiştirmene gerek yok.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
QUOTE=UgurLokman;4411524]Hepinize teşekkür ediyorum, ilk vitesli motorum olduğu için fazla bir bilgim yok bugün ustaya götüreceğim bu dediklerinizi ileteceğim

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

Tekrardan selamlar herkese, bu hafta içinde gidon yükseltme, ayna yükseltme ve daha küçük arka dişli siparişi vereceğim, bir kaç tane sorum olacak, biliyorum daha önce bunlar konuşulmuş fakat kendi durumuma göre açıklamak istiyorum, ayna yükseltme ve gidon yükseltme olarak tavsiyeleriniz hangileridir ? Gidon yükseltme yapılınca tesisata bir müdahale yapılması gerekir mi ? Boyum 1.92 kilom 125, genellikle tek kullanacağım motoru, Nadire’n de artçı olarak 70 kilo olan annem gelecek, bu durumda arka dişliyi kaç yapmalıyım sizce ? Torktan çok kayıp olmasını istemiyorum ama aynalardaki titreşimin olabildiğince azalmasını ve yakıt tasarrufunun olmasını istiyorum, yine önümüzdeki hafta çanta Demiri ve çanta da sipariş edeceğim, kullanım olarak 2 kapalı kaskı ve de kilit zincirini rahatça alabilecek, Sırt dayamalı veya sırt dayama takıldığında artçıyı rahat ettirecek çanta Öner’iniz var mıdır? Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim hayırlı günler dilerim
[/QUOTE]

As, Bu dediklerine istinaden dişli değiştirme veya en aşağı 43 e in, gidon yükseltme olarak öne ve yukarı ayarlı alacaksan baya tuzlu ve debriyaj telini değiştirmen gerek, bir başka yükseltme ise sadece yukarı yükseliyor fiyatı baya uygun ve kablo falan değişmiyorsun, ayna olayı ise tvs apaçhi aynası alabilirsin veya mt25 aynası ama vida yerinin ters düz olmasına dikkat et her iki tarafta düz ise dominara olmaz, çanta olarak maxsem sl45 sırt dayamalı üst bağlantı parçalı olanı kullanabilirsin ama iki kaskın da büyüklüğü önem arz edebilir. Çanta demiri olarak alttan destekli modellerinden alırsanız iyi olur sadece üst kısma monte edilenden alırsanız sıkıntı yaşarsınız ve yaşayan oldu.
 
Katılım
4 Eyl 2007
Mesajlar
7
Öncelikle geçmiş olsun Kemal kardeş.Verdiginiz cevap için teşekkürler,aslında ben yanlışlıkla Uğur beyin mesajını yayinladim,aşa yukarı benim sorunumda aynı,benim boyumda 189 kilo 92 bana ufak gelirmi bilmiyorum en son CBF 150 kullandım ve motorumu sattım,nasip olursa dominanr 400 almayı düşünüyorum.Benim bilader görmüş sizde dominari hatda sizinle tanışmış balıkçı adlı üye.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Öncelikle geçmiş olsun Kemal kardeş.Verdiginiz cevap için teşekkürler,aslında ben yanlışlıkla Uğur beyin mesajını yayinladim,aşa yukarı benim sorunumda aynı,benim boyumda 189 kilo 92 bana ufak gelirmi bilmiyorum en son CBF 150 kullandım ve motorumu sattım,nasip olursa dominanr 400 almayı düşünüyorum.Benim bilader görmüş sizde dominari hatda sizinle tanışmış balıkçı adlı üye.

Tşk ederim, evet doğrudur tuz gölünde karşılaşmıştık, bayiye gidin üzerine bir oturun resim çektirin az çok duruşu size bilgi verir, dominar ince bir motor değil o yüzden üzerinde sırıtmazsınız, Facebook sayfasında sizin boylarda kullanan var isterseniz bir üye olun veya burda paylaşım yapan uzun boylu arkadaşlar var sayfayı biraz karıştırın ona göre kararınızı verebilirsiniz.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,020
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ben 1,90'ım bakmaya bayiye gittiğimde küçük veya rahatsız gelmemişti. En önemlisi diz açısı, o çok ufak gelirse ve özellikle uzun yol yapacaksanız sıkıntı yapabilir, şehir içi azami 30-60dk'lık yolculuklar için problem olmaz...
 
Katılım
4 Eyl 2007
Mesajlar
7
Tşk. Ederim verdiğiniz bilgi için,ilk motorun asya 150 idi çok ufak geldi satdim ve kanuni caracal 200 aldım 7sene bindim ve satdim CBF 150 aldım,2 sene CBF 150 bindim onu satarak şimdi dominar 400 alasim var,CBF 150 de siritmamistim dominarda siritmam herhalde burada deneme şansım yok ,fakat İstanbul'a fuara gidecem orada denicem insallah. Motoru uzun yol yapacağım için alicam, nasip olursa Türkiye turuna cikacam.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Tşk. Ederim verdiğiniz bilgi için,ilk motorun asya 150 idi çok ufak geldi satdim ve kanuni caracal 200 aldım 7sene bindim ve satdim CBF 150 aldım,2 sene CBF 150 bindim onu satarak şimdi dominar 400 alasim var,CBF 150 de siritmamistim dominarda siritmam herhalde burada deneme şansım yok ,fakat İstanbul'a fuara gidecem orada denicem insallah. Motoru uzun yol yapacağım için alicam, nasip olursa Türkiye turuna cikacam.

Test etme olarak değil bayiye gidip üzerine oturun görün diye söyledim, evet İstanbul'da Avrupa yakasında test motoru olması lazım, ne kaldı şurda fuara o zaman da daha iyi görmüş olursunuz.
 
Katılım
4 Eyl 2007
Mesajlar
7
Cyan bey motora bakmaya gittiğinizde motora binidiginizde dizleriniz depoya nasıl durdu rahat edebildinizmi?cbf 150 rahatsız olmamistim sanırım dominarda sıkıntı olmaz, çünkü daha kalıplı ve benzin deposu yüksek dizlerinin saklar diye düşünüyorum.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,020
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ben bir rahatsızlık hissetmedim, rahatı sorunsuzdu, birkaç km de kullandım motoru ergonomi olarak bir sıkıntı hissetmedim, ama bunda gidon yükseltme aparatı vardı.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bugün Eceabat'ta 4. kırmızı Dominar ile karşılaştım. Bugüne kadar kemal’inki ile 3 tane var sanıyordum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst