- Katılım
- 28 Şub 2011
- Mesajlar
- 3,437
- Motosikleti
- Henüz yok.
sizce 5000-10000 bakım arasında yağ değiştirmeye gerek varmı bakıma kadar değiştirmeyi düşünmüyorum açıkçası
Ben ara bakım yapmıyorum 5000km de bir bakıma giriyorum.
sizce 5000-10000 bakım arasında yağ değiştirmeye gerek varmı bakıma kadar değiştirmeyi düşünmüyorum açıkçası
arkadaşlar herkese selamlar bende aranıza katılacağım inşallah cuma günü d400 ile
varmı aranızda yeni katılacak olana bir diyeceğiniz herhangi bir öneriniz? teşekkürler![]()
arkadaşlar herkese selamlar bende aranıza katılacağım inşallah cuma günü d400 ile
varmı aranızda yeni katılacak olana bir diyeceğiniz herhangi bir öneriniz? teşekkürler![]()
Sınırlayıcıyı anlamadım biraz açabilir misin?Hayırlı olsun sıfır ise 2000km ye kadar sınırlayıcı var sonra normal değerine geçiyor devam.
Sınırlayıcıyı anlamadım biraz açabilir misin?
2000km'ye kadar 6000rpm'yi geçemiyorsun. Sen gideceğim desen de motor gitmiyor diyeceğim de sadece rpm limit ışığı yakıyor. Ben 1800km'de yapıştıra yapıştıra gitmiştim. 2000km'yi geçincede rpm limit ışığının yanma yeri 8500rpm'ye çıkmıştı.
Esasen rodaj 800km+800km'dir. 1000mil yani, 500mil'de yağ değişiyor, ikinci 500mil'de motorun parçalarının alışması bekleniyor.
tamamdır çok sağolun arkadaşlar haftaya cuma teslim aldıktan sonra görüşlerimi paylaşacağım sizlerle
Walla yanlış anlama da tüm görüşleri biz paylaştık, sorunları ve çözümleri verdik. Sen rahatsız olduğun yerleri sor sadece![]()
tamamdır :thumleft: geçmiş yorumlara baktımda orjinalinde sanırım 45 dişli varmış ve insanlar genelde 42 dişliye düşürüyor.