Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
2
Valla Kuralkanda şaşırdı. ilk önce yağ lambası yanıyordu. bakıyorum yağı falan tam tekrar çalıştırdığımda lamba sönüyordu. sanırım 3 barlık yağ müşürü var bu motorlarda. servis cihaza bağlayıp baktığında yağ basıncının normal olduğunu müşürde problem olabileceğini söyledi. sonrasında motor çalışırken stop etti. o an motoru elimize aldığımızı anladım. garanti kapsamında tüm işlemleri yaptılar. motoru teslim aldım. daha 500 km olmadan tekrar yandı yağ ışığı şuan serviste motor bakalım ne çıkacak çok moralim bozuk. ben otomotiv işinden anlarım biraz servislerde falan çalışmışlığım vardır. bu motorlarda 2 adet yağ pompası varmış serviste motor sökülünce gördük. bu yağ pompalı ile ilgili bi roblem olduğunu düşünüyorum. zaman zaman yeterli basıncı sağlayamıyor ve ışığı yakıyor diye düşünüyorum. merakla bekliyorum servisin vereceği bilgieye göre kuralkanı arayacağım. onlarında bu işe müdahil olmasını istiyorum açıkçası.
 
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
71
Valla Kuralkanda şaşırdı. ilk önce yağ lambası yanıyordu. bakıyorum yağı falan tam tekrar çalıştırdığımda lamba sönüyordu. sanırım 3 barlık yağ müşürü var bu motorlarda. servis cihaza bağlayıp baktığında yağ basıncının normal olduğunu müşürde problem olabileceğini söyledi. sonrasında motor çalışırken stop etti. o an motoru elimize aldığımızı anladım. garanti kapsamında tüm işlemleri yaptılar. motoru teslim aldım. daha 500 km olmadan tekrar yandı yağ ışığı şuan serviste motor bakalım ne çıkacak çok moralim bozuk. ben otomotiv işinden anlarım biraz servislerde falan çalışmışlığım vardır. bu motorlarda 2 adet yağ pompası varmış serviste motor sökülünce gördük. bu yağ pompalı ile ilgili bi roblem olduğunu düşünüyorum. zaman zaman yeterli basıncı sağlayamıyor ve ışığı yakıyor diye düşünüyorum. merakla bekliyorum servisin vereceği bilgieye göre kuralkanı arayacağım. onlarında bu işe müdahil olmasını istiyorum açıkçası.

Geçmiş olsun hocam, dilerim tez zamanda probleminiz çözülür. Ben de ilk defa duydum böyle bir problem ama Kuralkan'ın mağdur etmeyeceğini düşünüyorum.
 
Katılım
12 Eki 2018
Mesajlar
146
Merhaba,depo üstündeki göstergeden gelen zırıltı sesini nasıl kesebiliriz.Belli bir devirde titreme yapıyor üstüne elimle bastırınca ses kesiliyor.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Merhaba,depo üstündeki göstergeden gelen zırıltı sesini nasıl kesebiliriz.Belli bir devirde titreme yapıyor üstüne elimle bastırınca ses kesiliyor.

Depo karenajını söküyorsunuz, gevşemişse o göstergenin vidalarını sıkıyorsunuz, araya ince sünger ekleyebilirseniz daha iyi.
Başlamışken depodaki titreşim için de uygun süngerlerle yalıtım yapabilirsiniz. Youtube'da vidyoları var.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2018
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eğer aynı kuralkansa yeni dominarlar 2021de anca giriş yapar.Aynı kasa 3 rengi getirmek bu kadar zorsa bunlarda 26dan sağı olmaz bide bunlara ötv indirimi olsa bakanımmmm
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
67
Ben fiyatında değilim, hani getirmeyebilirsiniz ama neden bir tane fuara numune getirmiyorsunuz benim sıkıntım bu.

Ben sordum neden gelmedi diye.
Haziranda kendi ülkesinde lansman yapılacakmış. Sanıyorum en erken temmuzda gelecek gibi imiş. Güncellemeler hakkında net bilgi yok.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Tövbe gelmez bu sene. Kimse kendini kandırmasın. 2018 modeli'ni bile satamadılar 2018'de ki 2019'da satabilirler mi? Çok merak ediyorum.
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
Bir ters süspansiyon hastası olarak bu motor daha ilk çıkınca demiştim ters olsa diye ama adamlar yenisine gördüğüm en dandik muhtemelen hindistan endurance firmasının ürettiği ters süspansiyonu koymuşlar maalesef,bari duke deki wp yi falan koysaydınız ,rtr 200 de bile kyb marka süspansiyon var...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
Bir ters süspansiyon hastası olarak bu motor daha ilk çıkınca demiştim ters olsa diye ama adamlar yenisine gördüğüm en dandik muhtemelen hindistan endurance firmasının ürettiği ters süspansiyonu koymuşlar maalesef,bari duke deki wp yi falan koysaydınız ,rtr 200 de bile kyb marka süspansiyon var...

ben 1.5 yıldır kullanıyorum. ön amortisörden hiç şikayetim olmadı. ters olunca ne gibi katkısı olacak motosiklete? cadde de kullanıyoruz zaten. tabiki daha iyisi olsun isteriz mesela elektronik olsun, ayarlanabilir olsun. ama bu işin amaç ve maliyet olayı var. o kadar forum grup var dominarla ilgili. amortisörlerin yetersiz olduğunu söyleyen kaç kişi var? neye göre yetersiz?
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
ben 1.5 yıldır kullanıyorum. ön amortisörden hiç şikayetim olmadı. ters olunca ne gibi katkısı olacak motosiklete? cadde de kullanıyoruz zaten. tabiki daha iyisi olsun isteriz mesela elektronik olsun, ayarlanabilir olsun. ama bu işin amaç ve maliyet olayı var. o kadar forum grup var dominarla ilgili. amortisörlerin yetersiz olduğunu söyleyen kaç kişi var? neye göre yetersiz?

Yanlış anlamışsın bi defa ben şu andakilere yetersiz veya kötü demedim hatta kalın direkleri falan hoşuma gidiyor,motora güçlü bir görünüm veriyor.Ters süspansiyona gelince bi defa zannımca motora sportiflik katmasının yanında daha rijid ,daha hafif olması avantajları ile keçeler eskiyince yağın bir anda akıp gitmesi gibi de ufak dezavantajları var.Sadece fikrimi söyledim yeni dominardakiler biraz iğreti durmuş ,eskisi daha iyi şeklinde...
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
sizce 5000-10000 bakım arasında yağ değiştirmeye gerek varmı bakıma kadar değiştirmeyi düşünmüyorum açıkçası
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst