Valla Kuralkanda şaşırdı. ilk önce yağ lambası yanıyordu. bakıyorum yağı falan tam tekrar çalıştırdığımda lamba sönüyordu. sanırım 3 barlık yağ müşürü var bu motorlarda. servis cihaza bağlayıp baktığında yağ basıncının normal olduğunu müşürde problem olabileceğini söyledi. sonrasında motor çalışırken stop etti. o an motoru elimize aldığımızı anladım. garanti kapsamında tüm işlemleri yaptılar. motoru teslim aldım. daha 500 km olmadan tekrar yandı yağ ışığı şuan serviste motor bakalım ne çıkacak çok moralim bozuk. ben otomotiv işinden anlarım biraz servislerde falan çalışmışlığım vardır. bu motorlarda 2 adet yağ pompası varmış serviste motor sökülünce gördük. bu yağ pompalı ile ilgili bi roblem olduğunu düşünüyorum. zaman zaman yeterli basıncı sağlayamıyor ve ışığı yakıyor diye düşünüyorum. merakla bekliyorum servisin vereceği bilgieye göre kuralkanı arayacağım. onlarında bu işe müdahil olmasını istiyorum açıkçası.