- Katılım
- 19 Kas 2017
- Mesajlar
- 2,187
Bugün Eceabat'ta 4. kırmızı Dominar ile karşılaştım. Bugüne kadar kemal’inki ile 3 tane var sanıyordum.
Oktay motorda şuan 2 tane var galiba
Bugün Eceabat'ta 4. kırmızı Dominar ile karşılaştım. Bugüne kadar kemal’inki ile 3 tane var sanıyordum.
Tşk ederim, kendi öküzlüğümden kaza yaptım, dediğin gibi cana geleceğine mala gelsin.
https://youtu.be/5Kt24H5-PxA
Oktay motorda şuan 2 tane var galiba
Geçmiş olsun,
Zeminde yağ birikintisi var gibi.
Belediye otobusleri,agir vasitalardan dokulen.
Yağmur ve su birikintisinde o kadar kaymaz.
2si Oktay Motor'da, 1i kemal'de, öbürüde trakyadaymış. 4.sünün varlığını bilmiyordum ama felaket yakışıyor kırmızısı. İlk kırmızı'yı ben 2hafta ile kaçırdım. Ben alacaktım onu da iyiki almamışım. Yalan oldu Dominar'ım
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------
Kayma ihtimali var. Stock lastikler suyu görünce saçmalamayı seviyor. Kuruda güzeller ama
Walla Eceabat'ta selamlaştık. Ben geri dönüş yolundaydım. Zaten ne die Uçmakdere'ye gidiyorum deyip, Çanakkale'de soluğu aldım? Hiçbir fikrim yok.
Şu an en uygun biçimde Dominar'ı nerden alabilirim? Elimde 5 bin nakit ve 150NS (2.el 6bin civarı) var, ikisini verip kalanını taksit yaptırmak istiyorum (İstanbul). Var mı önerisi olan? Teşekkürler.
Arkadaşlar bu motosikletin farı ile ilgili bilgi sahibi olan var mı? Aydınlatmada arıza olursa komple mi değişiyor? Kuralkan'ın sitesinde far 2411,24 tl.
Arkadaşlar bu motosikletin farı ile ilgili bilgi sahibi olan var mı? Aydınlatmada arıza olursa komple mi değişiyor? Kuralkan'ın sitesinde far 2411,24 tl.
İyi ki motoru koymamışlar içine..:cherry:Çünkü beyin de farın içinde.
Komple değişiyor. Camı bile yok. Ondan dolayı temiz kullanmanı öneririm.
Çünkü beyin de farın içinde.
Arkadaşlar bu motosikletin farı ile ilgili bilgi sahibi olan var mı? Aydınlatmada arıza olursa komple mi değişiyor? Kuralkan'ın sitesinde far 2411,24 tl.
İyi ki motoru koymamışlar içine..:cherry:
İçindeki ledler bozulsa bile söküp müdahale edilmesi zor değil, farın arka kısmını söküp müdahale edilebilir, Pulsar da müdahale etmek baya tecrübe istiyor ama dominarın farı zor değil ha cam kırılırsa mecbur yeni far alınması lazım ve dominar için far koruması var ama ne kadar korur onu bilmiyorum, aydın kardeşler diye bir firma yapıyor.