Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Oktay motorda şuan 2 tane var galiba

2si Oktay Motor'da, 1i kemal'de, öbürüde trakyadaymış. 4.sünün varlığını bilmiyordum ama felaket yakışıyor kırmızısı. İlk kırmızı'yı ben 2hafta ile kaçırdım. Ben alacaktım onu da iyiki almamışım. Yalan oldu Dominar'ım :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------

Geçmiş olsun,

Zeminde yağ birikintisi var gibi.

Belediye otobusleri,agir vasitalardan dokulen.

Yağmur ve su birikintisinde o kadar kaymaz.

Kayma ihtimali var. Stock lastikler suyu görünce saçmalamayı seviyor. Kuruda güzeller ama
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Tşk ederim, su sağ taraftan akma yaparak gelmiş büyük ihtimal deterjan gibi bir sıvı kullanılmış olabilir oda lastiğin yere tutunmasını engellediğini düşünüyorum, bu şekil ilk defa gaz açmıyorum ama bu sefer yemedi, yaptığım iki hata yavaşla yoluna devam et doğruluğunu sildi attı,
Bende benimle beraber 3 kırmızı var sanıyordum 4 olmuş ha güzel.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Walla Eceabat'ta selamlaştık. Ben geri dönüş yolundaydım. Zaten ne die Uçmakdere'ye gidiyorum deyip, Çanakkale'de soluğu aldım? Hiçbir fikrim yok.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
2si Oktay Motor'da, 1i kemal'de, öbürüde trakyadaymış. 4.sünün varlığını bilmiyordum ama felaket yakışıyor kırmızısı. İlk kırmızı'yı ben 2hafta ile kaçırdım. Ben alacaktım onu da iyiki almamışım. Yalan oldu Dominar'ım :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------



Kayma ihtimali var. Stock lastikler suyu görünce saçmalamayı seviyor. Kuruda güzeller ama

Walla Eceabat'ta selamlaştık. Ben geri dönüş yolundaydım. Zaten ne die Uçmakdere'ye gidiyorum deyip, Çanakkale'de soluğu aldım? Hiçbir fikrim yok.

Açken sen sen değilsin o yüzden oluyor bunlar.
 
Katılım
28 Ara 2017
Mesajlar
294
Şu an en uygun biçimde Dominar'ı nerden alabilirim? Elimde 5 bin nakit ve 150NS (2.el 6bin civarı) var, ikisini verip kalanını taksit yaptırmak istiyorum (İstanbul). Var mı önerisi olan? Teşekkürler.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Maalesef birşey diyemem. Oktay Motor'da şansını dene. Başka Bajaj servisi tanımadığımdan dolayı diyorum.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Şu an en uygun biçimde Dominar'ı nerden alabilirim? Elimde 5 bin nakit ve 150NS (2.el 6bin civarı) var, ikisini verip kalanını taksit yaptırmak istiyorum (İstanbul). Var mı önerisi olan? Teşekkürler.

Bayi aldığı motordan kar etmek için biraz ucuza alabilir, siz en iyisi kendiniz satıp daha makul olarak alabilirsiniz, dediğiniz şekil yapmak istiyorsanız tüm bayileri arayın veya yerinde hem motorunuzu görerek ona göre fiyat bilgisi verebilirler.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Ben dominarı aldığımda elimde hala 2017 model pulsar 200 vardı.Bayii'ye teklif ettim almadı.Bende kendim satarım dedim.Aslında kapalı garajım olsa satmak istemezdim.Ben 2017 pulsardan çok memnundum.Sonra elimde 2 motor oldu.Pulsarıda sattım gitti.

İstanbul gibi biryerde her halukarda satarsın o motoru.Bence kendin sat.
 
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
99
Motosikleti
Honda CB750 Hornet
Pulsar NS160 ile 10bin km devirince ben de Dominara geçtim. Resmen dünya varmış. 😁
NS160’ı da sahibinden’e satışa koydum.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
67
Arkadaşlar bu motosikletin farı ile ilgili bilgi sahibi olan var mı? Aydınlatmada arıza olursa komple mi değişiyor? Kuralkan'ın sitesinde far 2411,24 tl.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Walla benim pert olan dominarda cam kırılmıştı bir parça. Far camı bile ayrı satılmıyor. Komple çalışıyordu aydınlatma seti. Aslında mantıklı. Cbf150 misali komple Demir kaplatacaksın camı :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar bu motosikletin farı ile ilgili bilgi sahibi olan var mı? Aydınlatmada arıza olursa komple mi değişiyor? Kuralkan'ın sitesinde far 2411,24 tl.

İçindeki ledler bozulsa bile söküp müdahale edilmesi zor değil, farın arka kısmını söküp müdahale edilebilir, Pulsar da müdahale etmek baya tecrübe istiyor ama dominarın farı zor değil ha cam kırılırsa mecbur yeni far alınması lazım ve dominar için far koruması var ama ne kadar korur onu bilmiyorum, aydın kardeşler diye bir firma yapıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:19 ----------

İyi ki motoru koymamışlar içine..:cherry:

Motorun beyni akünün yanında, LED olduğu için farın içinde devre plakaları var biraz teferruatlı, farın içine 10 12 ye yakın kablo girişi var.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
67
İçindeki ledler bozulsa bile söküp müdahale edilmesi zor değil, farın arka kısmını söküp müdahale edilebilir, Pulsar da müdahale etmek baya tecrübe istiyor ama dominarın farı zor değil ha cam kırılırsa mecbur yeni far alınması lazım ve dominar için far koruması var ama ne kadar korur onu bilmiyorum, aydın kardeşler diye bir firma yapıyor.

Evet ben de ledleri kastetmiştim. Bozulursa ledleri onarılabiliyor mu?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Aynen. Ben kafayı sökmüştüm 2-3 kez. Toplarken birini takmamıştım. Motor çalışmıyordu. Aslında şaka maka tekrar Dominar alsa idim, kendi işimi kendim baya baya görürdüm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst