B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Eveeeettt, tam 10 gün kaldı. Şimdi liste için gönüllüleri alayım...
Ben ilk 3' ü yazıyorum, bekar arkadaşlar kendi rızalarıyla isimlerini
yazdırmazlarsa, ben sıradan hepsini yazacağım ona göre... :mrgreen: :bounce: :cherry:

1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi

4. ?
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi
4. KORKUT 250+1--Korkut
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi
4. KORKUT 250+1--Korkut
5. MORUK --
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi
4. KORKUT 250+1--Korkut

Korkut Abicim canım benimmm, bu evlenmesi gerekenlerin listesi ama :queen:

ben ben:cherry::salut:

1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi
4. KORKUT 250+1--Korkut
5. MORUK --

korkut bu ne len.....onlar evlenecekler listesi


bide +1 bir yazmış....:queen::queen::queen:

uyanamadınmı len sen hala...

Kikikikikiki :queen: :queen: :queen:

1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi
4. MORUK - Eda
5. ?
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
korkut bu ne len.....onlar evlenecekler listesi


bide +1 bir yazmış....:queen::queen::queen:

uyanamadınmı len sen hala...

Tamam işte ben ikinciyi alacağım birde yeğenim Tarık :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:33 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:32 AM ----------

1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi
4. KORKUT 250+1--Korkut
5. MORUK --
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Tamam işte ben ikinciyi alacağım birde yeğenim Tarık :cat:

Yok Abi ikinciye yazanları ben ne ayakkabımın altına yazarım nede kurdele dağıtırm onlara dağıtacağım tek şey kötek olur... :queen: :queen: :queen:
Sanada onu yapamayacağıma göre gel sen vazgeç bu işten... :mrgreen:

1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi
4. MORUK - Eda
5. ?
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi
4. KORKUT 250+1--Korkut
5. MORUK --

Lütfen ısrar ediyorum.:p:queen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi
4. KORKUT 250+1--Korkut
5. MORUK --

Lütfen ısrar ediyorum.:p:queen:

Yengeye söyleyeceğim bak aaaa olmuyor böyle... :bounce: :cherry:

1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi
4. MORUK - Eda
5. kuyucadısı - Çağla
6. ?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst