B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Amin senide.. biz hazırlık yapıyoruz bee.. nasıl olsa herşey mümkün.. :mrgreen:

Evet, bencede herşey mümkün, bu yüzden siz yapacaklarınızı düşünerek herşey mümkün derken, mahallelininde herşey mümkünlerini bir düşünün derim... :mrgreen: :mrgreen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Sayın modlarımız yalnız bırakmazlar inşallah.:cat:

Yalnızlığı kahvaltıda yaşadık... :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:10 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:09 AM ----------

Evet, bencede herşey mümkün, bu yüzden siz yapacaklarınızı düşünerek herşey mümkün derken, mahallelininde herşey mümkünlerini bir düşünün derim... :mrgreen: :mrgreen: :queen: :queen: :queen:

Sizin mahalledekiler bizim kadar olabilirmi ki ? :p
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Evet, bencede herşey mümkün, bu yüzden siz yapacaklarınızı düşünerek herşey mümkün derken, mahallelininde herşey mümkünlerini bir düşünün derim... :mrgreen: :mrgreen: :queen: :queen: :queen:

kendimize benzetmek gibi bi huyumuz var hiç farkettin mi? :mrgreen: bizi gördükten sonra sizin bütün mahalleyi tükkan nufusuna kaydetmeyelim? :mrgreen: öle olursa büyük bi tükkana geçmemiz lazım eder..
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
kendimize benzetmek gibi bi huyumuz var hiç farkettin mi? :mrgreen: bizi gördükten sonra sizin bütün mahalleyi tükkan nufusuna kaydetmeyelim? :mrgreen: öle olursa büyük bi tükkana geçmemiz lazım eder..

Bune biçim cümle be seni derhal Caner' e havale ediyorum... :mrgreen:

Nişanın sloganı da bu oldu'Artık herşey mümkün' begüm ablamız saolsun :queen:

Aaaaa yok artık... :queen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Banu abla nişanı nerde yapıyoruz yer olarak?

Birinci sayfada Davetiye var ya canım...


Ceeeeeeeemmmmmm.... :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

kara kardeşim görmüyon mu davetiyeyi :p

Öğrenicek ablası öğrenicek... :bounce: :cherry:

ölümüne GS :queen: :queen:

GS GS GS GS GS GS GS GS
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
ali sami yen iyi fikir aslında banu düğünü ordamı yapsak :p

Bencede süper fikir... :cat:

ben olmasam ne yapıcaksınız merak ediyorum...

Ne demek olmasam yaaa... :farao:

senin artık olmama şansın yokki canımcım :bounce: :rendeer:

Yaaannniiiii... :cat: :rendeer:

Begüm isminin kullanılmasını ikinci bir emre kadar yasaklıyorum:farao:

Abi Emre' yi karıştırmasak...??? :silent: :silent: :p
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
75
mutluluga ilk adımızda sizleri kutlar devamının sizlere onurlu bir yaşam sunmasını dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst