- Katılım
- 2 Ara 2008
- Mesajlar
- 4,410
- Konu Yazar
- #381
banu seni evden çıkartırken sizin mahalleyi yakıcaz haberin olsun....
lastik yakanlar, meşaleler, maytaplar daha neler neler...
Annnnneeeeee... :cyclopsan :silent:
banu seni evden çıkartırken sizin mahalleyi yakıcaz haberin olsun....
lastik yakanlar, meşaleler, maytaplar daha neler neler...
Abi helikopter kiralayalımmı.
Abi helikopter kiralayalımmı.
ogün her şey olabilir bir tane banucuk var kardeşim
süprizleri bekleyin anacım![]()
Abi helikopter kiralayalımmı.
hiç gereği yok....
ogün her şey olabilir bir tane banucuk var kardeşim
süprizleri bekleyin anacım![]()
yanlız şu o sizin sokak rengarenk olucak dumandan gözgözü görmicek...
sölede o gün kimse çamaşır asmasın camlara
Emre kapıdan takım elbisesiz almayackmış... :queen:
takım elbise üstüne kask mont giyer yine geliriz cnm:queen::queen: bu muhteşem günde siziyalnız bırakırmıyız leynnn
Açmazsan iyi edersin yoksa senide alırım listeye... :mrgreen:
aman yenge ben açmadım gördüğün üzere açmış gibi yaptım, o korku Emreye yeter zaten
Sen adını 4 numaraya yazdırmak istiyorsun galiba... :bounce: :cherry:
Emre bu Abi, tutturdu bir defa... :queen:
Teşekkürler... :rendeer:
kanka merak etme toplu gelinecekse seni unutmazlar :cherry::wiinkk:
köprüden önce son çıkışı kaçırdım ben el mahkum geçicez karşıya :cherry:
mesafe çok kısa konvoy düşünmüyorum belki gece çıkabiliriz :wiinkk:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:53 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:53 PM ----------
erdem anladı karıştırma abi :cherry:
En kralından motosiklet konvoyu yaparız yenge.:cat:
kapıdan almazca camdan girerik Yingeeeeeeeee:mrgreen:
teşekkür ediyorumbeni düşündüğün için :queen:
eyv ama toplu resimlerimizin vazgecilmezi Cem kardeşimin görevini almayı hic istemem ayıp olur dostuma :rendeer::rendeer:
güzel fikir,,,, mahalleyide yakarız :queen:
olum ben o gün iki elim kanda olsa gelicem...
hemde damatlığımı giyip gelicem...
ne olur ne olmaz...
ne olur ne olmaz derken? ihtimaller oluşuyor..
artık herşey mümkün kadir...
ŞEREFE KADİRİM....
kapıdan almazca camdan girerik Yingeeeeeeeee:mrgreen:
güzel fikir,,,, mahalleyide yakarız :queen:
Neler neler yapacağız daha .Erdem :cat:
Sayın modlarımız yalnız bırakmazlar inşallah.:cat:
olum ben o gün iki elim kanda olsa gelicem...
hemde damatlığımı giyip gelicem...
ne olur ne olmaz...
ne olur ne olmaz derken? ihtimaller oluşuyor..
artık herşey mümkün kadir...
:cat::cat::cat:
işte buna içilir...
ŞEREFE KADİRİM....
müziğide koyuyorum şimdi...
Ada sahillerinde bekliyorum
Her zaman yollarını gözlüyorum
Yarim seni seviyor istiyorum
Beni şad et Şadiye'm başın için
Her zaman sen yalancı ben kani
Her zaman orta yerde bir mani
Her zaman sen uzakta ben müştak
Her telakki de bir hayalin yar
Adalar'dan Moda'lara geçilir
Yar elinden zehir olsa içilir
Bu dünyada başa gelen çekilir
Beni şad et Şadiye'm başın için
Nerede o mis gibi leylaklar
Sararıp solmak üzre yapraklar
Bana mesken olunca topraklar
Beni yad et Şadiye'm başın için
Allah sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın, E mi... :rendeer: