B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
yanlız şu o sizin sokak rengarenk olucak dumandan gözgözü görmicek...
sölede o gün kimse çamaşır asmasın camlara
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Emre kapıdan takım elbisesiz almayackmış... :queen:

takım elbise üstüne kask mont giyer yine geliriz cnm:queen::queen: bu muhteşem günde siziyalnız bırakırmıyız leynnn



Açmazsan iyi edersin yoksa senide alırım listeye... :mrgreen:
aman yenge ben açmadım gördüğün üzere açmış gibi yaptım, o korku Emreye yeter zaten :p:p


Sen adını 4 numaraya yazdırmak istiyorsun galiba... :bounce: :cherry:





Emre bu Abi, tutturdu bir defa... :queen:



Teşekkürler... :rendeer:

kapıdan almazca camdan girerik Yingeeeeeeeee:mrgreen:

kanka merak etme toplu gelinecekse seni unutmazlar :cherry::wiinkk:

teşekkür ediyorumbeni düşündüğün için :queen:

köprüden önce son çıkışı kaçırdım ben el mahkum geçicez karşıya :cherry:
mesafe çok kısa konvoy düşünmüyorum belki gece çıkabiliriz :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:53 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:53 PM ----------



erdem anladı karıştırma abi :cherry:

eyv ama toplu resimlerimizin vazgecilmezi Cem kardeşimin görevini almayı hic istemem ayıp olur dostuma :rendeer::rendeer:

En kralından motosiklet konvoyu yaparız yenge.:cat:

güzel fikir,,,, mahalleyide yakarız :queen:
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
kapıdan almazca camdan girerik Yingeeeeeeeee:mrgreen:



teşekkür ediyorumbeni düşündüğün için :queen:



eyv ama toplu resimlerimizin vazgecilmezi Cem kardeşimin görevini almayı hic istemem ayıp olur dostuma :rendeer::rendeer:



güzel fikir,,,, mahalleyide yakarız :queen:

olum ben o gün iki elim kanda olsa gelicem...
hemde damatlığımı giyip gelicem...
ne olur ne olmaz...
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
ŞEREFE KADİRİM....

müziğide koyuyorum şimdi...

Ada sahillerinde bekliyorum
Her zaman yollarını gözlüyorum
Yarim seni seviyor istiyorum
Beni şad et Şadiye'm başın için

Her zaman sen yalancı ben kani
Her zaman orta yerde bir mani
Her zaman sen uzakta ben müştak
Her telakki de bir hayalin yar

Adalar'dan Moda'lara geçilir
Yar elinden zehir olsa içilir
Bu dünyada başa gelen çekilir
Beni şad et Şadiye'm başın için

Nerede o mis gibi leylaklar
Sararıp solmak üzre yapraklar
Bana mesken olunca topraklar
Beni yad et Şadiye'm başın için
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
kapıdan almazca camdan girerik Yingeeeeeeeee:mrgreen:

güzel fikir,,,, mahalleyide yakarız :queen:

Yok artık, daha neler... :mrgreen:

Neler neler yapacağız daha .Erdem :cat:

Neler, neler.?? :silent:

Sayın modlarımız yalnız bırakmazlar inşallah.:cat:

İnşallah... :rendeer:

olum ben o gün iki elim kanda olsa gelicem...
hemde damatlığımı giyip gelicem...
ne olur ne olmaz...

Yaniiiiiii.... :cat: :cherry: :bounce:

ne olur ne olmaz derken? ihtimaller oluşuyor..

artık herşey mümkün kadir...

:cat::cat::cat:

işte buna içilir...

ŞEREFE KADİRİM....

müziğide koyuyorum şimdi...

Ada sahillerinde bekliyorum
Her zaman yollarını gözlüyorum
Yarim seni seviyor istiyorum
Beni şad et Şadiye'm başın için

Her zaman sen yalancı ben kani
Her zaman orta yerde bir mani
Her zaman sen uzakta ben müştak
Her telakki de bir hayalin yar

Adalar'dan Moda'lara geçilir
Yar elinden zehir olsa içilir
Bu dünyada başa gelen çekilir
Beni şad et Şadiye'm başın için

Nerede o mis gibi leylaklar
Sararıp solmak üzre yapraklar
Bana mesken olunca topraklar
Beni yad et Şadiye'm başın için

Allah sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın, E mi... :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst