B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
yav ben 17 sayfa okuyamadım nerde buluşucaz nasıl gitcez takım elbisemi giycez motosiklet kıyafetleri ilemi gitcez biri bana açıklarsa 5tl veririm:) artı öperim ayrıca çok sevinirim:):queen:

olum topicin başında davetiye var serseri mrk etme o gün ararım ben seni. .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanka davetiye varda herkes bireyselmi gelecek? topluca gelinecekmi diyorum ben :bounce: sen o gün değil beni kimseyi arayamazsın gibi gelio telaşeden :queen::queen:

Not : şemsiye konusu daha önce açılmış ben tekrar açmiyim :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
olm delimisiniz len, bakın yol yakınken vazgeçin :p

şaka bi yana hayırlı olsun diyim şimdiden, topici okumaya üşendim :p varmı konvoy falan? iki tekerli yada dört tekerli?
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
yav ben 17 sayfa okuyamadım nerde buluşucaz nasıl gitcez takım elbisemi giycez motosiklet kıyafetleri ilemi gitcez biri bana açıklarsa 5tl veririm:) artı öperim ayrıca çok sevinirim:):queen:

Emre kapıdan takım elbisesiz almayackmış... :queen:

canlarım ya nasılda yakışıyosunuz :)

Allah bi ömür mutlu etsin inşallah :rendeer:

inşallah gelebilirim

Teşekkürler Aygülcüm, inşallahı maşallahı yok geleceksin tabikide... :bounce: :rendeer:

Çok tatlı çıkmışsınız :) Aşıkların gözlerinden belli.

Teşekkür Ederiz... :rendeer:

kanka davetiye varda herkes bireyselmi gelecek? topluca gelinecekmi diyorum ben :bounce: sen o gün değil beni kimseyi arayamazsın gibi gelio telaşeden :queen::queen:

Not : şemsiye konusu daha önce açılmış ben tekrar açmiyim :p

Açmazsan iyi edersin yoksa senide alırım listeye... :mrgreen:

olm delimisiniz len, bakın yol yakınken vazgeçin :p

şaka bi yana hayırlı olsun diyim şimdiden, topici okumaya üşendim :p varmı konvoy falan? iki tekerli yada dört tekerli?

Sen adını 4 numaraya yazdırmak istiyorsun galiba... :bounce: :cherry:

takım elbisesiz gelinmiyor,
o kadar 2 teker yok...

Ne takım elbisesi ya motosiklete takım elbise ile binelimde herkez bize serseri motorcularmı desin aaaa..:p:mrgreen:

Emre bu Abi, tutturdu bir defa... :queen:

allah sevginizi daim etsin

Teşekkürler... :rendeer:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
kanka davetiye varda herkes bireyselmi gelecek? topluca gelinecekmi diyorum ben :bounce: sen o gün değil beni kimseyi arayamazsın gibi gelio telaşeden :queen::queen:

Not : şemsiye konusu daha önce açılmış ben tekrar açmiyim :p

kanka merak etme toplu gelinecekse seni unutmazlar :cherry::wiinkk:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
olm delimisiniz len, bakın yol yakınken vazgeçin :p

şaka bi yana hayırlı olsun diyim şimdiden, topici okumaya üşendim :p varmı konvoy falan? iki tekerli yada dört tekerli?

köprüden önce son çıkışı kaçırdım ben el mahkum geçicez karşıya :cherry:
mesafe çok kısa konvoy düşünmüyorum belki gece çıkabiliriz :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:53 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:53 PM ----------

Toplu derken başkanım.:cyclopsan

erdem anladı karıştırma abi :cherry:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
köprüden önce son çıkışı kaçırdım ben el mahkum geçicez karşıya :cherry:
mesafe çok kısa konvoy düşünmüyorum belki gece çıkabiliriz :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:53 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:53 PM ----------



erdem anladı karıştırma abi :cherry:

Yaaa banane ya, ben konvoy isterim mesafe kısa olsun sende uzun mesafe konvoy yapar sonra gelirsin... :mrgreen:
Ben anlamam Konvoyumu isterim, aaaaaa... ::miiz:: ::miiz:: ::miiz::
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
Yaaa banane ya, ben konvoy isterim mesafe kısa olsun sende uzun mesafe konvoy yapar sonra gelirsin... :mrgreen:
Ben anlamam Konvoyumu isterim, aaaaaa... ::miiz:: ::miiz:: ::miiz::

sen iste kıralını yaparız canım cım ama nişanda pek uygun değil gibi hemde cuma akşamı ya tatlım
istersen nikahta yapalım :wiinkk:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Hadi hayırlısı..Allah bir yastıkta kocatsın....:cat:

Teşekkür Ederiz... :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:06 PM ----------

sen iste kıralını yaparız canım cım ama nişanda pek uygun değil gibi hemde cuma akşamı ya tatlım
istersen nikahta yapalım :wiinkk:

Kandıramazsın beniii, susturamazsın beniii, durduramazsın beniii... :mrgreen:
Neyse sen bilirsin o zaman, kapı çıkışında el konfetisi vs vs isterim...

el_konfetisi133181.jpg
konfeti1%5B1%5D.jpg
konfeti_3%5B1%5D.jpg
con7.jpg


Gibi gibi...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst