yav ben 17 sayfa okuyamadım nerde buluşucaz nasıl gitcez takım elbisemi giycez motosiklet kıyafetleri ilemi gitcez biri bana açıklarsa 5tl veririmartı öperim ayrıca çok sevinirim
:queen:
olm delimisiniz len, bakın yol yakınken vazgeçin
şaka bi yana hayırlı olsun diyim şimdiden, topici okumaya üşendimvarmı konvoy falan? iki tekerli yada dört tekerli?
takım elbisesiz gelinmiyor,
o kadar 2 teker yok...
yav ben 17 sayfa okuyamadım nerde buluşucaz nasıl gitcez takım elbisemi giycez motosiklet kıyafetleri ilemi gitcez biri bana açıklarsa 5tl veririmartı öperim ayrıca çok sevinirim
:queen:
canlarım ya nasılda yakışıyosunuz
Allah bi ömür mutlu etsin inşallah :rendeer:
inşallah gelebilirim
Çok tatlı çıkmışsınızAşıkların gözlerinden belli.
kanka davetiye varda herkes bireyselmi gelecek? topluca gelinecekmi diyorum ben :bounce: sen o gün değil beni kimseyi arayamazsın gibi gelio telaşeden :queen::queen:
Not : şemsiye konusu daha önce açılmış ben tekrar açmiyim![]()
olm delimisiniz len, bakın yol yakınken vazgeçin
şaka bi yana hayırlı olsun diyim şimdiden, topici okumaya üşendimvarmı konvoy falan? iki tekerli yada dört tekerli?
takım elbisesiz gelinmiyor,
o kadar 2 teker yok...
Ne takım elbisesi ya motosiklete takım elbise ile binelimde herkez bize serseri motorcularmı desin aaaa..:mrgreen:
allah sevginizi daim etsin
kanka davetiye varda herkes bireyselmi gelecek? topluca gelinecekmi diyorum ben :bounce: sen o gün değil beni kimseyi arayamazsın gibi gelio telaşeden :queen::queen:
Not : şemsiye konusu daha önce açılmış ben tekrar açmiyim![]()
kanka merak etme toplu gelinecekse seni unutmazlar :cherry::wiinkk:
olm delimisiniz len, bakın yol yakınken vazgeçin
şaka bi yana hayırlı olsun diyim şimdiden, topici okumaya üşendimvarmı konvoy falan? iki tekerli yada dört tekerli?
Toplu derken başkanım.:cyclopsan
köprüden önce son çıkışı kaçırdım ben el mahkum geçicez karşıya :cherry:
mesafe çok kısa konvoy düşünmüyorum belki gece çıkabiliriz :wiinkk:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:53 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:53 PM ----------
erdem anladı karıştırma abi :cherry:
Yaaa banane ya, ben konvoy isterim mesafe kısa olsun sende uzun mesafe konvoy yapar sonra gelirsin... :mrgreen:
Ben anlamam Konvoyumu isterim, aaaaaa... ::miiz:: ::miiz:: ::miiz::
Hadi hayırlısı..Allah bir yastıkta kocatsın....:cat:
sen iste kıralını yaparız canım cım ama nişanda pek uygun değil gibi hemde cuma akşamı ya tatlım
istersen nikahta yapalım :wiinkk:
Yaaa banane ya, ben konvoy isterim mesafe kısa olsun sende uzun mesafe konvoy yapar sonra gelirsin... :mrgreen:
Ben anlamam Konvoyumu isterim, aaaaaa... ::miiz:: ::miiz:: ::miiz::
En kralından motosiklet konvoyu yaparız yenge.:cat:
En kralından motosiklet konvoyu yaparız yenge.:cat:
süprizlere açık bir gün olucak kesin![]()
o güne özel lastik yakarsin artık:cherry::cherry::cherry::cherry: