B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Ben sıramı Lüleburgazlıya verdim :p

okim :silent:

Olmaz, olmaz bu iş olaaamaaazzz hiç yalvarma bu iş olamaaaazzz... :queen:



Sen öyle sanmaya devam et o zaman... :queen: :queen: :queen:

aradıgınız numaray şuanda ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz :queen:

Şimdi cadı nişana gelmemekle tehdit eder :mrgreen:

ben gelmezsem nişan olmaz :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:30 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:29 AM ----------

Sen evde kalıcaaaan demedi deme :queen:

evde kalıyorum tabi sokaktamı kalıyım :p:p
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Ben diyeceğimi dedim sonra koca yok derler .Çağla sen onunla ilgili fıkrayı biliyorsun değilmi.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
okim :silent:



aradıgınız numaray şuanda ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz :queen:



ben gelmezsem nişan olmaz :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:30 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:29 AM ----------



evde kalıyorum tabi sokaktamı kalıyım :p:p

Lüleburgaz çık ortaya :p

Gezmekten eve gitmiyorum desene :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:32 PM ----------

yok canem sana niye kızıyım :p

Ben kendimi garantiye alıyorum.Cadı büyüsünden :p
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Şimdi cadı nişana gelmemekle tehdit eder :mrgreen:

yoookkkk yaaaa... ( yooğğğğ yaaaa ) :queen: :queen:

Sen evde kalıcaaaan demedi deme :queen:

Kalmaz Abi yazıcam listeye bir kere yazıldın mı geri dönüşü yok bu işin... :cat:

aradıgınız numaray şuanda ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz :queen:

ben gelmezsem nişan olmaz :p

Sen gelmezsen daha neler olacak bir düşün canım benim... :wiinkk: :cherry: :bounce: ::pala:: ::puro::

Banu benim adımı yazmadı listeye:salut:

Evlileri yazmıyoruz Abi... :rendeer:

Bu arada kimse kimseye sırasını falan veremez, ayrıca kendi rızalarıyla isim yazdırmayanları
ben yazıcam haberleri bile olmaz ona göre :queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Ben diyeceğimi dedim sonra koca yok derler .Çağla sen onunla ilgili fıkrayı biliyorsun değilmi.

bilmiyorum :silent:

Lüleburgaz çık ortaya :p

Gezmekten eve gitmiyorum desene :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:32 PM ----------



Ben kendimi garantiye alıyorum.Cadı büyüsünden :p

büyüden buşekilde kurtulamazsın :cherry:

Onun büyüleri etki yapmıyor artık :queen:

sen öyle san :bounce:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
banucum beni niye yazmıyorsun...

Canımcım sana Yıldız Tilbe' den Ama Evlisiiiiiiinnnn.... Adlı şarkıyı armağan ediyorum... :queen: :queen: :queen:

Ayrıca Zillerinde hazır yani...
bulent_dizdar_zil.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst