- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,564
ben sıramı tasarslana veriyim
bende onu diyorum bişeycik olmaz yazma boşuna :queen:
Ben sıramı Lüleburgazlıya verdim
ben sıramı tasarslana veriyim
bende onu diyorum bişeycik olmaz yazma boşuna :queen:
ben sıramı tasarslana veriyim![]()
bende onu diyorum bişeycik olmaz yazma boşuna :queen:
beni yazmasaydın boşuna yer işgal etmiyim![]()
Ben sıramı Lüleburgazlıya verdim![]()
Olmaz, olmaz bu iş olaaamaaazzz hiç yalvarma bu iş olamaaaazzz... :queen:
Sen öyle sanmaya devam et o zaman... :queen: :queen: :queen:
Şimdi cadı nişana gelmemekle tehdit eder :mrgreen:
Sen evde kalıcaaaan demedi deme :queen:
Sen evde kalıcaaaan demedi deme :queen:
Ben söyleseydim kızardı,sana bişey demez cadı:queen:
okim :silent:
aradıgınız numaray şuanda ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz :queen:
ben gelmezsem nişan olmaz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:30 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:29 AM ----------
evde kalıyorum tabi sokaktamı kalıyım![]()
yok canem sana niye kızıyım![]()
Lüleburgaz çık ortaya
Gezmekten eve gitmiyorum desene :mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:32 PM ----------
Ben kendimi garantiye alıyorum.Cadı büyüsünden![]()
Onun büyüleri etki yapmıyor artık :queen:
Banu benim adımı yazmadı listeye:salut:
Şimdi cadı nişana gelmemekle tehdit eder :mrgreen:
Sen evde kalıcaaaan demedi deme :queen:
aradıgınız numaray şuanda ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz :queen:
ben gelmezsem nişan olmaz![]()
Banu benim adımı yazmadı listeye:salut:
Ben diyeceğimi dedim sonra koca yok derler .Çağla sen onunla ilgili fıkrayı biliyorsun değilmi.
Lüleburgaz çık ortaya
Gezmekten eve gitmiyorum desene :mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:32 PM ----------
Ben kendimi garantiye alıyorum.Cadı büyüsünden![]()
Onun büyüleri etki yapmıyor artık :queen:
banucum beni niye yazmıyorsun...
Canımcım sana Yıldız Tilbe' den Ama Evlisiiiiiiinnnn.... Adlı şarkıyı armağan ediyorum... :queen: :queen: :queen:
Ayrıca Zillerinde hazır yani...
![]()
banucum beni niye yazmıyorsun...
Evlilere yok listeye girmek dedi. Cem bende şansımı deneyeyim dedim nerdeyse kötek yiyecektim:queen: