B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
hasan pınarıda yazmamışsın

bide sen kaç numra giyiyon kız...bu kadar taban varmı daha birsürü senin arkadaşlarından da vardır...üüffffff

45 numra felan al sen ayakkabıyı...:p
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
hasan pınarıda yazmamışsın

bide sen kaç numra giyiyon kız...bu kadar taban varmı daha birsürü senin arkadaşlarından da vardır...üüffffff

45 numra felan al sen ayakkabıyı...:p

Abi önce gönüllüler kendileri bir gelip yazdırsın ismini,
yazdırmayanları ben sonra yazıcam, hemide en baştan başlayarak...
Ayrıca sen sığdırma işini bana bırak... :queen: :queen:

Hanedan İsmail de var belki utanıpta yazamazlar.:queen: Herkez benim gibi değil:p

Yazamazlarsa ben yazıcam onları, merak etmeyin...

aklında olsun bi çeyrek altına yerimi satarım :wiinkk:

Yok yaaaa... Öyle kimse kafasına yer değiştirilmez efendim... :queen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
ne listesi:)
adımız gözüksünde ne listesi olursa olsun canım büyük harflerle yaz:)

Emin misin.???

Hasana Birinci sıraya yaz desem Deniz anası ben öldürürmü.????:cyclopsan

Kesinlikle evet... :queen:

ne lşstesi nbu yaa

Bekar olupta evleneceklerin listesi:queen:

yaaa ben sadece denizin adını yazın dicektim klavyem sürştü

aparat ı neden yazmadınız

Tabi tabi.... :queen: :queen: Abi önce bekarlar kendi isimlerini yazdırıyor sonra bekar olupta yazdırmayanları ben yazacağım baş sıralara... :queen: :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst