- Katılım
- 2 Ara 2008
- Mesajlar
- 4,410
- Konu Yazar
- #421
mutluluga ilk adımızda sizleri kutlar devamının sizlere onurlu bir yaşam sunmasını dilerim.
Teşekkür Ederiz... :rendeer:
mutluluga ilk adımızda sizleri kutlar devamının sizlere onurlu bir yaşam sunmasını dilerim.
senin artık olmama şansın yokki canımcım :bounce: :rendeer:
eminmisin....
olum ben o gün iki elim kanda olsa gelicem...
hemde damatlığımı giyip gelicem...
ne olur ne olmaz...
emin misin....
eminim canımcım :wiinkk: :rendeer:
papyonda takıcanmı![]()
Ne demek emin misin.??? :silent: :silent: :silent:
:silent: :silent: :silent:
:silent: :silent: :silent: :silent: :silent:
sabah sabah görüyon dimi şunların yaptıgını bisürü soru oluşturdular kafanda![]()
1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi
4. KORKUT 250+1--Korkut
1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi
4. KORKUT 250+1--Korkut
ben ben:cherry::salut:
1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi
4. KORKUT 250+1--Korkut
5. MORUK --
korkut bu ne len.....onlar evlenecekler listesi
bide +1 bir yazmış....:queen::queen::queen:
uyanamadınmı len sen hala...
korkut bu ne len.....onlar evlenecekler listesi
bide +1 bir yazmış....:queen::queen::queen:
uyanamadınmı len sen hala...
Tamam işte ben ikinciyi alacağım birde yeğenim Tarık :cat:
1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi
4. KORKUT 250+1--Korkut
5. MORUK --
1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi
4. KORKUT 250+1--Korkut
5. MORUK --
Lütfen ısrar ediyorum.:queen:
Yengeye söyleyeceğim bak aaaa olmuyor böyle... :bounce: :cherry:
1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi
4. MORUK - Eda
5. ?