[Antalya - MT]

Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
lem adaş varya herşey bittide şimdi dergi işinemi grdik yawsss:

adaş bizde haberler hep güncel hergün muaakak haber çıkar ne yazcaz die uğraşmayız zaten her hafta buluşyoz...yalımdan fotolar varyanttan fotolar toplantı fotoları gezi fotoları birazda yazı bide kapak al sana 20 sayfa dergi bizden aktif grup'mu var adaş :cat:
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
kendi gazetemizi çıkarsak kaça maal olur acaba yoksa dergimi çıkarsak:mrgreen::queen:

fatii..! sayı arttıkça fiyat düşüyormuş.. kaç tane gazete lasım ?

onLara kaLıp basıLıyormuş o yüsden maliyet artıyo :D :p ama yine tanıdığı olan varsa sorsun :mrgreen:

yazıyor yazıyor mt antaltalya da olağan üstü genel seçim war yazıyor:)))))))

bizim adayLar kim şimdi ? ona göre propagandaLarını yapsalar da bizde bilsek yani :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
derginin tek fiatı 10 ytl ramo zaten bizde haber ganimet gibi o yüzden ne yazcaz hangi fotoyu koycaz die düşünmeyelim....:mrgreen:
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
bugun kent gazetesınde haberımız cıkmısş pazar gunu tam sayfa olarak aksam akdenız akdenız ekınde.

ayrıca motosiklet.net ın SOHBET başlıgındakı haberımızede ılgı gossterelım.. mujux

ayrıca akşam tophane nargıledeyım gelen varsa gelsın
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
GhostRider-L .. aramıza hoşgeLdin dostum... Yarın bekLiyoruz topLantımıza.. :cat:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
LİSTEYİ GÜNCEL TUTALIM ARKADAŞLAR !....





arkadşlar 18/10/2008 cumartesi günü genel yönetim seçimi vardır.tüm arkadşların iştirak etmesini rica ediyorum...lütfen sadece seçim için 5 dk ayırıp iştirak ediniz.

Arkadaşlar 5 dakikalına bile olsa seçim için herkes katılsın lütfen !...

yer: selekler önü
saat: 19:00

1)hakan07---hakan---yamaha ybr125
2)gezgin290--fatih--kanuni hussar 125
3)lewo------levent--Honda Beat
4)uniAkrep_07---FaRuK---HondA BeaT
5)tewfik_07-----Gilara Runner
6)nadircan07---NadircaN---Honda Beat
7)Beat_BuLL -- aLy -- Beat'buLL
8)burak07----Burak----Motoran Torro 100
9)darkstrysea---samed---mondial150zc
10)erfer---erfer----mobileytttt:D
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
valla bende aldım bugun cıktık reklam yaptık dıye.batım akdenız ekıne fethıyede yaz bıtmek bılmıyor deyodu... :D pazara ın...aslında toplantıyı pazar yapsak daha ıyı olur bence..hep bırlıkte baarız gazeteye bence ıyı olur..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst