[Antalya - MT]

Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
78
yaaşimdi yarın gazeteye çıkıosmuuu :D

burak abime laf ettirmem hee piyasada yapar seleklerin önünden geçen çimento kamyonlarınada selam veirri herşeyide yapar :D:queen::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
engüzeli shelle girip benzin almak:mrgreen:ben hergun 2 kez yapıorum sanada tawsiye ederim:mrgreen:

bööle basmakla benzin cok yakıo 3günde bi gidiom bende :) depoyu fullluyem :D

yaaşimdi yarın gazeteye çıkıosmuuu :D

burak abime laf ettirmem hee piyasada yapar seleklerin önünden geçen çimento kamyonlarınada selam veirri herşeyide yapar :D:queen::cherry:

eywallah oguzcum :) onlar çimento kamyonu deil.onlar daha büyük oluo.bu slm verdigim ve durdurdugum beton mikseri :D ben bütün gün bu mikserlerle beraberim :D içim dışım beton oldu yaw :queen:
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
bööle basmakla benzin cok yakıo 3günde bi gidiom bende :) depoyu fullluyem :D



eywallah oguzcum :) onlar çimento kamyonu deil.onlar daha büyük oluo.bu slm verdigim ve durdurdugum beton mikseri :D ben bütün gün bu mikserlerle beraberim :D içim dışım beton oldu yaw :queen:

teesüf ediyorum oğuz benim o şahıs erdal:farao::farao::farao:
bunu hep yapıyonuz :p
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
karıstırdım yaw :D kusura bakmayın gencler :D

akşam gazetesinde cıkmısızdır umarım.ben alacam :) ii geceler

----------

günaydın arkadaslar.bugün aksam akdenizde cıkmamışız.bilginiz olsun :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
gecen gun burakla tophane nargıleye gıttıgımız gunde actım tel konustum burdada yazdım hatta sıze. reklam olayı az olursa tam sayfa cıkarıcam dedı. tams ayfaya gerke yok dedım. olmaz ole şey leow dedı. bu normal bır durum. malum antalyaspor taraftar grubu red soldiers ın basın ılıskılerınede ben baktıgımdan, haber yognluguna reklam yogunluguna gundeme gore aksaya bılıyor. babamızın gaetesı yokkı dedıgmız gun cıksın :)
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
öle tabi değişmişte olabilir bazı şeyler sonuçta medya bakalım çıkar herhalde bi gün...biz zaten bugün belki çıkmıştır die aldık gazete....
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
aynn lewo boşver yaa sonuçta çıkıcak dei biz ona bklm ne zamn çıkarsa çıksn reklam olcazmı olcaz ;) ;)
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
70
gecen gun burakla tophane nargıleye gıttıgımız gunde actım tel konustum burdada yazdım hatta sıze. reklam olayı az olursa tam sayfa cıkarıcam dedı. tams ayfaya gerke yok dedım. olmaz ole şey leow dedı. bu normal bır durum. malum antalyaspor taraftar grubu red soldiers ın basın ılıskılerınede ben baktıgımdan, haber yognluguna reklam yogunluguna gundeme gore aksaya bılıyor. babamızın gaetesı yokkı dedıgmız gun cıksın :)

lewom patlıcanım zamanı önemlii diil ama çokta canımızı sıkalarsa bi gazete çıkartırız kendi reklamımızı kendimiz yaparızz.:::::)))))))))))))))):queen::bounce::rendeer::p:cat::wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst