- Katılım
- 18 Mar 2008
- Mesajlar
- 633
noluyo burda
bugünde hava cok güzel yapiyasayamı cıksak acep
![]()
len işin gücün piyasa yaw otur adam gibi evinde serseri:queen:
noluyo burda
bugünde hava cok güzel yapiyasayamı cıksak acep
![]()
len işin gücün piyasa yaw otur adam gibi evinde serseri:queen:
len işin gücün piyasa yaw otur adam gibi evinde serseri:queen:
beni durduramazsın :queen:
bas gaza bass:mrgreen:
bastık bastık yakıt bitti napcaz simdi :mrgreen::mrgreen:
engüzeli shelle girip benzin almak:mrgreen:ben hergun 2 kez yapıorum sanada tawsiye ederim:mrgreen:
yaaşimdi yarın gazeteye çıkıosmuuu
burak abime laf ettirmem hee piyasada yapar seleklerin önünden geçen çimento kamyonlarınada selam veirri herşeyide yapar:queen::cherry:
bööle basmakla benzin cok yakıo 3günde bi gidiom bendedepoyu fullluyem
eywallah oguzcumonlar çimento kamyonu deil.onlar daha büyük oluo.bu slm verdigim ve durdurdugum beton mikseri
ben bütün gün bu mikserlerle beraberim
içim dışım beton oldu yaw :queen:
gecen gun burakla tophane nargıleye gıttıgımız gunde actım tel konustum burdada yazdım hatta sıze. reklam olayı az olursa tam sayfa cıkarıcam dedı. tams ayfaya gerke yok dedım. olmaz ole şey leow dedı. bu normal bır durum. malum antalyaspor taraftar grubu red soldiers ın basın ılıskılerınede ben baktıgımdan, haber yognluguna reklam yogunluguna gundeme gore aksaya bılıyor. babamızın gaetesı yokkı dedıgmız gun cıksın![]()