arkadşlar 18/10/2008 cumartesi günü genel yönetim seçimi vardır.tüm arkadşların iştirak etmesini rica ediyorum...lütfen sadece seçim için 5 dk ayırıp iştirak ediniz.
Arkadaşlar 5 dakikalına bile olsa seçim için herkes katılsın lütfen !...
yer: selekler önü
saat: 19:00
1)hakan07---hakan---yamaha ybr125
2)gezgin290--fatih--kanuni hussar 125
3)lewo------levent--Honda Beat
4)uniAkrep_07---FaRuK---HondA BeaT
5)tewfik_07-----Gilara Runner
6)nadircan07---NadircaN---Honda Beat
7)Beat_BuLL -- aLy -- Beat'buLL
8)burak07----Burak----Motoran Torro 100
9)darkstrysea---samed---mondial150zc
10)erfer---erfer----mobileytttt

11)tewfik07--tefik--honda cbr 125
12)braun--?????----honda cbf 150