Antalya grubu eğlenceli gözüküyor. Ben çok yeniyim. Alanya'da olmam ve yoğun çalışmam biraz durumu zorlaştırsa da bir süre sonra siz de uygun bulursanız aranıza katılmak isterim.
Herkese selamlar.
Aramıza hoş geldin kardeşim o nası söz tabiki bekleriz herhafta cumartesi günü saat aksam 7 selekler önünde standart buluşmamız var ztn tüm üyelerimiz gelebilir herhangi bi ayrım yapmıyorz...
Antalya grubu eğlenceli gözüküyor. Ben çok yeniyim. Alanya'da olmam ve yoğun çalışmam biraz durumu zorlaştırsa da bir süre sonra siz de uygun bulursanız aranıza katılmak isterim.
Herkese selamlar.
arkadaşlar satılık uzatmalı beat ön grenajı (07 HB 093 den çıkma)
arkadaşlar satılık uzatmalı beat ön grenajı (07 HB 093 den çıkma)
h.o alıcı çıkar inş leventcim:cat:kymco Super 8 e gecıs yapıcam arkadaşlar. benım 2008 beat ı satıyorum. nısan 1 de aldım.Motorun yana düşmesi bile yoktur dıyım. benım surusumu zaten belırsınızsıfır fıyatı 3.600 bıraz bıseyler daha yaparım fıyatta
Ek olarka takılanlar; Xenon [95ytl]
pırellı lastık [2 haftalık-90 ytl]
Harris elcik [70 ytl]
Shad canta sıfır [130 ytl]
Fiyat: 2.800
okey sordum çünkü alıcı olabilir diye:wiinkk:bilader vernikte akma var böle alınırsa 50 ye brakıcam. boya denirse hangi renkve sedef olsun 60 brakıcam pazarlık payı yok...![]()
arkadaşlar satılık uzatmalı beat ön grenajı (07 HB 093 den çıkma)
Selamlar millet ben GhostRider-L
Bakmayın sz bunların reis dediğine
Çakırlara gittik; reis su doldursana , reis çay doldursana , ömrümü yediniz lembi daha çayın yanına oturan zaten
![]()