[Antalya - MT]

Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
Bakmayın sz bunların reis dediğine :)
Çakırlara gittik; reis su doldursana , reis çay doldursana , ömrümü yediniz lem :) bi daha çayın yanına oturan zaten :)
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
eee reis olmak kolay değil reis bütü yük sende şimdi...yakından bunlar reis çocuğun bezini alıver derler muhahahahhahahahah
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
he walla onuda derler. gerçi evlenınce grubdan cıkar bunlar sımdı :)))))
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
75
Antalya grubu eğlenceli gözüküyor. Ben çok yeniyim. Alanya'da olmam ve yoğun çalışmam biraz durumu zorlaştırsa da bir süre sonra siz de uygun bulursanız aranıza katılmak isterim.

Herkese selamlar.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
Antalya grubu eğlenceli gözüküyor. Ben çok yeniyim. Alanya'da olmam ve yoğun çalışmam biraz durumu zorlaştırsa da bir süre sonra siz de uygun bulursanız aranıza katılmak isterim.

Herkese selamlar.

Aramıza hoş geldin kardeşim o nası söz tabiki bekleriz herhafta cumartesi günü saat aksam 7 selekler önünde standart buluşmamız var ztn tüm üyelerimiz gelebilir herhangi bi ayrım yapmıyorz...
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
Antalya grubu eğlenceli gözüküyor. Ben çok yeniyim. Alanya'da olmam ve yoğun çalışmam biraz durumu zorlaştırsa da bir süre sonra siz de uygun bulursanız aranıza katılmak isterim.

Herkese selamlar.

aramıza hoşgeldin dostum tabiki eğer vaktin zamanın olursa bekleriz bizde ayrı gayrı yoktur istediğin motorla gelebilirisin....bizim grup eğlencelidir hergün kopuyoz zaten kardeşlik çerçevesinde olduğu için sorun yok bizde relaxxxxxxxx.....:queen::rendeer:
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
kymco Super 8 e gecıs yapıcam arkadaşlar. benım 2008 beat ı satıyorum. nısan 1 de aldım.Motorun yana düşmesi bile yoktur dıyım. benım surusumu zaten belırsınız :) sıfır fıyatı 3.600 bıraz bıseyler daha yaparım fıyatta

Ek olarka takılanlar; Xenon [95ytl]
pırellı lastık [2 haftalık-90 ytl]
Harris elcik [70 ytl]
Shad canta sıfır [130 ytl]

Fiyat: 2.800
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
230
kymco Super 8 e gecıs yapıcam arkadaşlar. benım 2008 beat ı satıyorum. nısan 1 de aldım.Motorun yana düşmesi bile yoktur dıyım. benım surusumu zaten belırsınız :) sıfır fıyatı 3.600 bıraz bıseyler daha yaparım fıyatta

Ek olarka takılanlar; Xenon [95ytl]
pırellı lastık [2 haftalık-90 ytl]
Harris elcik [70 ytl]
Shad canta sıfır [130 ytl]

Fiyat: 2.800
h.o alıcı çıkar inş leventcim:cat:
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
44
bilader vernikte akma var böle alınırsa 50 ye brakıcam. boya denirse hangi renkve sedef olsun 60 brakıcam pazarlık payı yok... ;)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
YENİ GELEn arkadaşlarımız hoşgeldiniz biraz geç oldu ama idare edin beni bende yeniyim sizler gibi:mrgreen:Yolunuzda Açık oLur inşallah Kazasız cezasız Sürüşler dilerim herkese :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst