[Antalya - MT]

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
14
Selam Antalya, Merhaba Arkadaşlar...

Bendeniz bRaun, Motorum ise CBF150... Benide listeye yazabilirsiniz. Yeni üyeyim ve elimden geldiğince sizlere katılmaya çalışacağım... Memnun oldum.

Hoşca ve Dostca kalın...
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
230
Selam Antalya, Merhaba Arkadaşlar...

Bendeniz bRaun, Motorum ise CBF150... Benide listeye yazabilirsiniz. Yeni üyeyim ve elimden geldiğince sizlere katılmaya çalışacağım... Memnun oldum.

Hoşca ve Dostca kalın...
Eyvallah kardeşim aramıza hoşgeldin aktif katılımcı olman umuduyla tekrar hoşgeldin..:rendeer:
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
Selam Antalya, Merhaba Arkadaşlar...

Bendeniz bRaun, Motorum ise CBF150... Benide listeye yazabilirsiniz. Yeni üyeyim ve elimden geldiğince sizlere katılmaya çalışacağım... Memnun oldum.

Hoşca ve Dostca kalın...

aramıza hoşgeldin braun kalıcı ve katılımcı olman dileiği ile listeye ekledik seni gönülden inş akşama aramızda olursun...:cat:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
Selam Antalya, Merhaba Arkadaşlar...

Bendeniz bRaun, Motorum ise CBF150... Benide listeye yazabilirsiniz. Yeni üyeyim ve elimden geldiğince sizlere katılmaya çalışacağım... Memnun oldum.

Hoşca ve Dostca kalın...

Aramıza hoş geldin kardeşim aktif ve katılımcı olman dileğiyle :rendeer:

fatih buralardamısın la msn gelsene
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
burakla aksma beraberdık 2 saat. ben eve kacyorum dıyorum saat olmus aksma 10.
buragın cvp: ben daha yalımda oturcam :) nöbetcı oldu adam


buraga cadır alcam ben..bosuna hergun gıtmesın yalıma ...benzıne yazık ..:mrgreen: bu aksam gelememe durumum var haberınız olsun gelcek olursam ararım..yarın kahvaltı ıcın aksam bırınız benım turksele mesaj atarsa yarın ona katılırım...ıyı aksamlar...
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
bu cumartesi baya kalabalıktık arkadşlar gelenede gelmeyende teşekkür ederiz...antalya mt büyüyorrrrrrrr:cherry:
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
maşallah de la fatih :D araya apachiler girmese ii olcaktı..o tek cekeni bi yakalasaydım waryaaa :mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
ben akşam buluşdukdan sora karizmayı çizdim ama biraz umarım gören kızlar warsa bidaha beni görünce yüz çewirmez :mrgreen:buarada yardım eden kınge el atan arkadaşlarım çok saolun siz olmasaydınız bidiydim ben :mrgreen:bakım zamanı geldi işde kaçış yok illaki masraff:mrgreen:
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
78
Selam Antalya, Merhaba Arkadaşlar...

Bendeniz bRaun, Motorum ise CBF150... Benide listeye yazabilirsiniz. Yeni üyeyim ve elimden geldiğince sizlere katılmaya çalışacağım... Memnun oldum.

Hoşca ve Dostca kalın...

hoş geldin yar topic ime elalem ne derse desin 1 2 3 4 5 eeeeeee kadar yolu var :mrgreen:

ondan sona debriyaj a bas çek bas çek
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
haberler once ıstanbula gıdıyor. olar matbaaya aktarıyor haberlerı secıp. ınada bındı bu işş :) okan abımızle bı alakası yok. onun bıle daha haberı yokt anlasılan cıkmadıgındna yoksa benı arardı.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
çıksada gazetelerde izlesek kendimizi yaw:mrgreen:kızlar ozman daha büyük bi ilgi gösterir imza gunu düzenlerim artık:mrgreen:Antalya mt sen nelere kadirsin böyle :mrgreen:
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
34
arkadaşlar antalyada motorcu gruplar ve bunların isimleri var aranızda benim gibi bu grupları tanımayan ve üye olmak için gerekli kuralları bilmeyenler var acaba bu grupların liderleri gruplarını bi tanıtsada bende bir gruba üye olsam.tirşört basıyormuşsunuz bendede olsa fenamı yani...
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
Tişörtlerı çarşamba pazarında satar gıbı satmıyoruz. yada çıkar amaçlı.. Tişörtu Alan arkadaşımız Grubu benimsemiş, kuralları kabul etmiş, ve Grubun bir parçası olarak kendini görücekse verilir.
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
Tişörtlerı çarşamba pazarında satar gıbı satmıyoruz. yada çıkar amaçlı.. Tişörtu Alan arkadaşımız Grubu benimsemiş, kuralları kabul etmiş, ve Grubun bir parçası olarak kendini görücekse verilir.

%100 katılıorum sana reis ..haklısın :cat:
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
yakın bir zmanda antalya mt olarak bi örnek davranış daha yapıcaz reisle görüşim bu konuyu özelden eğer ok derse haftaya bir günde onuda gerçekleştircez..önce yönetim olarak bi karar alalım...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst