- Katılım
- 17 Eyl 2008
- Mesajlar
- 230
selam millet herkes iyidir umarım :cat:
Eyvallah kardeşim aramıza hoşgeldin aktif katılımcı olman umuduyla tekrar hoşgeldin..:rendeer:Selam Antalya, Merhaba Arkadaşlar...
Bendeniz bRaun, Motorum ise CBF150... Benide listeye yazabilirsiniz. Yeni üyeyim ve elimden geldiğince sizlere katılmaya çalışacağım... Memnun oldum.
Hoşca ve Dostca kalın...
Selam Antalya, Merhaba Arkadaşlar...
Bendeniz bRaun, Motorum ise CBF150... Benide listeye yazabilirsiniz. Yeni üyeyim ve elimden geldiğince sizlere katılmaya çalışacağım... Memnun oldum.
Hoşca ve Dostca kalın...
Selam Antalya, Merhaba Arkadaşlar...
Bendeniz bRaun, Motorum ise CBF150... Benide listeye yazabilirsiniz. Yeni üyeyim ve elimden geldiğince sizlere katılmaya çalışacağım... Memnun oldum.
Hoşca ve Dostca kalın...
burakla aksma beraberdık 2 saat. ben eve kacyorum dıyorum saat olmus aksma 10.
buragın cvp: ben daha yalımda oturcamnöbetcı oldu adam
Selam Antalya, Merhaba Arkadaşlar...
Bendeniz bRaun, Motorum ise CBF150... Benide listeye yazabilirsiniz. Yeni üyeyim ve elimden geldiğince sizlere katılmaya çalışacağım... Memnun oldum.
Hoşca ve Dostca kalın...
Tişörtlerı çarşamba pazarında satar gıbı satmıyoruz. yada çıkar amaçlı.. Tişörtu Alan arkadaşımız Grubu benimsemiş, kuralları kabul etmiş, ve Grubun bir parçası olarak kendini görücekse verilir.