[Antalya - MT]

Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
19/10/2008 Çakırlara sabah kahvaltısı organizasyonu.
Çakırlarda sabah kahvaltının yerı bır baska bılırsnız. sıcak bazlma,börek , çay ve kahvaltı. fıyatlarda uygun 10 ytl ye tıka basa doyarsınız herşeyi ile.

1)lewo
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
70
19/10/2008 Çakırlara sabah kahvaltısı organizasyonu.
Çakırlarda sabah kahvaltının yerı bır baska bılırsnız. sıcak bazlma,börek , çay ve kahvaltı. fıyatlarda uygun 10 ytl ye tıka basa doyarsınız herşeyi ile.

1)lewo

abi tesadüfe bak bizde ailemle plan yaptık pazar çakırlara kahwaltıya gidelim die orda görüşürüz artık..

ayrıca kent gazetesi aldım saolsunlar haberimiz çıkmış yalnız bi 2 hata war motosiklet.net yerine motosiklet.com olarak yazılmış haberde olsun önemlii diil ama
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
70
bu arada aramıza yeni katılan arkadaşlardan özür diliyorum o heyecanla size hoş geldiniz demeyi unuttum :D hoşgeldiniz:queen: aktif ve katılımcı olmanız dileklerimle...
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
MT AntaLYa Büyüme Dewam Ediyor... Yeni geLen ArkadaşALr tekrar hoşgeLdiniz..!!

HepbirLikte Daha İyiye...! :)
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
arkadşlar 18/10/2008 cumartesi günü genel yönetim seçimi vardır.tüm arkadşların iştirak etmesini rica ediyorum...lütfen sadece seçim için 5 dk ayırıp iştirak ediniz.

Arkadaşlar 5 dakikalına bile olsa seçim için herkes katılsın lütfen !...

yer: selekler önü
saat: 19:00

1)hakan07---hakan---yamaha ybr125
2)gezgin290--fatih--kanuni hussar 125
3)lewo------levent--Honda Beat
4)uniAkrep_07---FaRuK---HondA BeaT
5)tewfik_07-----Gilara Runner
6)nadircan07---NadircaN---Honda Beat
7)Beat_BuLL -- aLy -- Beat'buLL
8)burak07----Burak----Motoran Torro 100
9)darkstrysea---samed---mondial150zc
10)erfer---erfer----mobileytttt:D
11)tewfik07--tefik--honda cbr 125
12)braun--?????----honda cbf 150
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
gunaydın millet

beyler bugun saat 7de bn orda olcam ama saat 8de mesaim var artık bn seçerm başkanı giderm :D :D
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
günaydın arkadaslar...aksam antalyayı sallayak yaw :D tişörtlerimizi giyelim piyasa yapalım :)
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
78
arkadaşlar bizim patron kararlı hoda beat alıcak bilginiz yada satanınız varsa adresime numaranızı mail atın fiyat ve motor hakkındada bilgilendirirseniz iyi olur

adresim: [email protected]
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
burakla aksma beraberdık 2 saat. ben eve kacyorum dıyorum saat olmus aksma 10.
buragın cvp: ben daha yalımda oturcam :) nöbetcı oldu adam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst