- Katılım
- 4 Mar 2008
- Mesajlar
- 387
lem adaş varya herşey bittide şimdi dergi işinemi grdik yawsss
lem adaş varya herşey bittide şimdi dergi işinemi grdik yawsss:
adaş bizde haberler hep güncel hergün muaakak haber çıkar ne yazcaz die uğraşmayız zaten her hafta buluşyoz...yalımdan fotolar varyanttan fotolar toplantı fotoları gezi fotoları birazda yazı bide kapak al sana 20 sayfa dergi bizden aktif grup'mu var adaş :cat:
kendi gazetemizi çıkarsak kaça maal olur acaba yoksa dergimi çıkarsak:mrgreen::queen:
yazıyor yazıyor mt antaltalya da olağan üstü genel seçim war yazıyor))))))
07 gençlik ne var ne yok herkese selamlar :rendeer:
ya bu kent gazetesini nereden temin edeceğiz bütün gazetecilerde warmı ??