[Ankara - MT]

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
demek nöyle :)

Vaaaay hem nickin değişmiş hem de tipin..... Aslında yakışıklı çocukmuşsun lan gencay....

Bekar baldızda yokki?....:p:p:p

Ulen ne anlarlar şu anatoliadan..... Ankarada başka yer mi kalmadı....Hep dedim ve hala diyorum.... Başka yerde buluşun.....:cat::cat:

Eh abi alacağın nolsun :) hiç bir şey demiyorum sana :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım atv motorum var bilyesi sıkışmış arka tekerleri hareket etmiyor bunu yaptırabileceğim ankarada bir tamirci önerebilir misiniz incekte oturuyorum ustanın gelip bakması gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim bu arada motorum çin malı her tamirci çin malı motora bakmıyor :pr: önerilerinizi buna göre verirseniz memnun olurum herkese iyi akşamlar :)

abı ank da olsaydım beraber yapardık yaa....:)
bu hafta sonuna dönersem ve hala yaptırmamıs olursan hallederız abı....

bende 100 kere dedım baska yerlere gidelim diye ama....kımse dinlemiyorki sözumu....neyse bu hafta ank ya dönersem hafta sonu
BART abımle kızılcahamama çimmeye gidecik....gelenler parmak kaldırsın...bacakta kaldirabılırsınız....:p
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çimmek? çimmek? çimmek?
peki kalan kalır anatolia da, gelen gelir gelmeyen gelmez :) yahu bu kadar mı sorun oldu buluşma mekanı? sanki her hafta herkes gelebiliyor da bu kadar sıkıldık oradan.. iyi valla..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yıkanmak abı yıkanmak....banyo etmek...hamama gırmek...kapişşşş :p
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
83
Abi Ankara mt nin hala en büyük sorunu anatolia mı?

Ya tamam peki Anatolia ya laf edenler beri gelsin.
yeni bir mekan söylesin öneride bulunsun. Anca gelen off oramı yine falan filan...

Arkadaşlar mekanın ne önemi var anlayamadımki. Nerede buluşursak buluşalım aslolan muhabbetimiz değilmidir?
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürsel nasıldı el paso? eğlenebildin mi bari? ben yorgunluktan bir tarafımı kaldıramadım.. bilyorsun akşamları nasıl olduğumu :/
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Pro aldı capo yu artık gezilere başlar......

Motoru satanlar da bakar arkadan.......
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
247
Pro hayırlı olsun yeni öğrendim caponun resimlerini yada kendini görelim en kısa sürede
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pro hayırlı ugurlu olsun motorun , er6 vardı satılık onu verseydik :p

haftasonu nereye beypazarı mı :p :cherry:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
az kalsın tutturuyormuşum :p diğer arkadaşlar arasında da anatolya konusu alevlenmiş, cuma buluşmalarını da belli bir yere sabitlesen kral olursun , artık yeni motorun da var :cherry: :)cherry::cherry:leydi :p )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst