[Ankara - MT]

Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
83
Prometheus motorun hayırlı uğurlu olsun dostum.
Allah kazasız belasız binmek nasip eder inşallah...

Bu arada herkesin kandili mübarek olsun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pro dayıııı hayırlı ugurlu olsuun....allah kaza bela vermesın....
son hızı ney acep :p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen: adam tam numune ya

Pro hayırlı olsun motorun, tipini filan bilmiyorum ama ismine ısınamadım, caponord. manası ne acep

numune derken :p :mrgreen: (buda fasulye benzeri bişi sanırsam :) )

caponord enduro görünümlü "şekil" bi makine :p , şekil olmasına rağmen pastaneci olmuyosun ayrıntı orda beton kardeşim :cherry: (inceden giydirdim procana :p :) )
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
169
ne biliim

caponord, japon ordusu, japon askeri, fasulye kafalı japon askeri diye gidiyor çağrışımlar.

nasıl, fasulyeyi iyi uydurmuş muyum :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evınde bılgısayar olan var
benım gıbı olmayan var :pale:
aslında sabahta nete gırıp son duruma bı bakacaktım....kapalıydı net cafe...cafe sahıbınınde acmayacagı tuttu...her gun 7 de acardı bugun sabah 8 de acmamıstı...bana gıcıklık olsun dıyemı yapıolar nee....
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
1000. mesajımı az önce atmış bulunuyorum. Bunu kutlayalım. :mrgreen:::sefereee::comico::::pizza::::biggrinn: ::alkiis:: :thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1000. mesajımı az önce atmış bulunuyorum. Bunu kutlayalım. :mrgreen:::sefereee::comico::::pizza::::biggrinn: ::alkiis:: :thumleft:
evet abıcım kutlayalım....
bıdahakı görusmemızde butun caylar senden....:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Seninki de yanlış görmüyorsam 960.:queen::mrgreen::p

1000 e daha cok var abı...
hatta msj lar 1000 olana kadar ben askere gıderım sanırım....:p

arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım atv motorum var bilyesi sıkışmış arka tekerleri hareket etmiyor bunu yaptırabileceğim ankarada bir tamirci önerebilir misiniz incekte oturuyorum ustanın gelip bakması gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim bu arada motorum çin malı her tamirci çin malı motora bakmıyor :pr: önerilerinizi buna göre verirseniz memnun olurum herkese iyi akşamlar :)
abı naptın 4 tekerlı motorunu yaa...halledebıldın sorununu....:silent:
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
atv hakkında bilgim yok bi yorum yapamayacağım :)

bugün biraz blues ile karşılaştık yarın (pazar) anatolya ya uğrarım dedi , hep birileri oluyor dedi , belki ben de bir uğrayabilirim
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu iki saat öncesinden buluşma ilan edilir mi? edilirse bizim haberimiz olur mu? olmaz tabi :).......... nitekim yarın 14:00 civarı anatolia da olacağım. gürsel kardeşim de olacak. evrenle karşılaştık motorcu metin ustanın orada ona da haber verdim o da en azından bi uğrar sanırım.
yani yarın gelmek isteyen herkes her zamanki yerde her zamanki saatte orada olabilir :) diyorum arkadaşlar :)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iki saat onceden haber verilirmi diyorsun da simdi yaptığımız farklı mı gencay kardesim :mrgreen: saat 23:30 yarın 14:00 te anatolyadayız :cherry:
ankara mt de bulaşıcı bir huy bence bu ama hoş bir huy
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu en azından ben 14 saat önce haber veriyorum. pazar kahvaltısından sonra insanlar buraya göz atacaktır :) yanılıyor muyum?
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yanılıyorsun 1 de yatar , 1 de kalkar isek 2 saat once sayılır :p
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında doğru.. hele ankara mt olarak tembelliğimiz dillere destan zaten :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst