[Ankara - MT]

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar.. şu saat itibarı ile ankaraya ve evime dönebildim. bzaktım buluşma falan olmuş mu diye ama net bir şey de görülmüyor.. neyse.. görüşürüz tekrar inşallah. sevgiyle kalın.
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
bende dün 17:00 civarlarında anatolia cafeye bi bakıyım dedim.. belki çay veya kola içipde sızanlar olmustur diye:mrgreen:ama kımse yoktu.ordan cıktım.baya bi dolastık artcımla beraber....yalnız bir gerçek var..sizlerde farkındasınızdır bu durumun ANKARA MT KAN KAYBEDİYOR
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bende dün 17:00 civarlarında anatolia cafeye bi bakıyım dedim.. belki çay veya kola içipde sızanlar olmustur diye:mrgreen:ama kımse yoktu.ordan cıktım.baya bi dolastık artcımla beraber....yalnız bir gerçek var..sizlerde farkındasınızdır bu durumun ANKARA MT KAN KAYBEDİYOR


Haklısın..... Çekirdek kadroda ortalarda görünmüyor....

Bi gittik dağıldınız len... Hadi bi gayret toparlanın....
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nevet narkadaşlar. bazıları hatırlarsa bundan bir ay kadar önce düşmüştüm. omzum ağrıyıp duruyordu.. meğer yumuşak doku ve tendonlarda hasar oluşmuş sağ omzumda. lütfen düşüp kalktığınızda dikkat edin. bir şeyim yok deyip geçiştirmeyin. ağrı bir iki gün sonra geçmiyorsa mutlaka bir sorununuz var demektir.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vaovv gs 1200 ... yada daha doğrusu 1200 gs.. prometheus benim motor yolda kalırsa bizi çekersin dimi?
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
ankara mt kan kaybetmiyor.malesef hayat böyle.birinin isteği ötekine uymaz,diğerinin işi acilken beriki uyur.
ancak mt nin en önemli eksisi benim hiç gelme şansım olmamakla birlikte devamlı aynı mekan olan anatolya olmuş olabilir(ihtimallerden biri).
çünki motora çıkan adam hep aynı yeri görmek istemez değişiklik yapmazsan gelmez diye düşünüyorum.yani koskoca 10 milyonluk şehirde 10 tane motorcu mu birbirimizi bulamıyacağız?
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yanılıyorsunuz sayın bart :)
herkes motosikletle aynı yerde buluşuyor çünki insanlar kaliteli sohbet kaliteli..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
yanılıyorsunuz sayın bart :)
herkes motosikletle aynı yerde buluşuyor çünki insanlar kaliteli sohbet kaliteli..

Vaaaay hem nickin değişmiş hem de tipin..... Aslında yakışıklı çocukmuşsun lan gencay....

Bekar baldızda yokki?....:p:p:p

Ulen ne anlarlar şu anatoliadan..... Ankarada başka yer mi kalmadı....Hep dedim ve hala diyorum.... Başka yerde buluşun.....:cat::cat:
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
butun sorun mekan mı şimdi ....... ozaman yeni mekanı belırleyelım...zonguldak maden ocakları :mrgreen:yerın 4km asağı ınıyosun ordan sağa donuyosun:mrgreen:haftaya ordayız herkezı beklerız...bence motorcu için mekan fark etmez ..çünki orada bır kaç saat oturduktan sonra hadı gezelım denıldığı an butun mıllet ayaklanır.benım zaten yapımda mı var artık .pek oturmayı sevmıyorum..hangı mekan olursa olsun amaç sadece motorcu kardeşleri bır araya getırmek.ondan sonrası sana kalmıs bısey ıster gez ıster otur.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
az kaldı hafta sonuna gezi var :p papua yeni gine gezisi :mrgreen:

yarın akşam bir akşam buluşması yapalım ne dersiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst