- Katılım
- 11 Tem 2007
- Mesajlar
- 2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar.. şu saat itibarı ile ankaraya ve evime dönebildim. bzaktım buluşma falan olmuş mu diye ama net bir şey de görülmüyor.. neyse.. görüşürüz tekrar inşallah. sevgiyle kalın.