[Ankara - MT]

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nok be abi buradayız kimsenin dağıldığı falan yok :)
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
Bi bıraktık ankara dağılmış...... Tüh tüh....
seninle çok takılamadık alpercim.ama ilk intibanın herşey olduğu harbi bir arkadaş olduğunu burdan söylemek istiyorum.
toparlayıcı olmak zor iştir.ankara mt yi hiç tanımıyorum(bir iki ufak sohbet hariç).
ankara mt nin en acilinden toparlayıcı taze zihniyette insanlara ihtiyacı olduğu kanısındayım(diğer arkadaşları tanımadan yorum yaptığım için üzgünüm ama alper şu an burada olsaydı mutlaka toplantılara katılabiliyor olurdum diye düşünüyorum.)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
taze zihniyet? taze zihniyet te ne arkadaşım? takılıyor musun yoksa hakikaten biz bayat zihniyetli miyiz? Her hafta sonu bazen buluşma konuşması yapılmasa da imkanı olan herkes bir şekilde uğruyor anatoliaya ama bir saat sonra ama yarım saatliğine.. Biribirini hiç tanımayan insanlar geliyor kardeşçe sohbet ediyor, gülüyor, eğleniyor, yeri geliyor türkiye ile ilgili fikirlerini paylaşıyor.. ve sen tüm bu insanlara bayat zihniyetli diyorsun öyle mi? sadece bana söylesen gülüp geçerdim, ama bunca insana böyle bir ithamda bulunmak garip.. istersen gel tanışalım. bugün saat ikide yine oradayız..
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
yau ne alemsiniz :mrgreen: severek izliyoruz :p :cherry:

yakında kamplı bir gezi organizasyonu yapacağız merak etmeyin :) çalışmalar sürüyor :bounce:
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
yau ne alemsiniz :mrgreen: severek izliyoruz :p :cherry:

yakında kamplı bir gezi organizasyonu yapacağız merak etmeyin :) çalışmalar sürüyor :bounce:

dikkat et de acil bi iş çıkmasın lo...
sonra vay haline...
de bide dooru yerlere gidersen gelebilenler artar diye düşünüyorum...
dağlık tepelik yollara sokma insanları sen var diye hehehe...
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bugün ikide anatolyaya bi ugrayacaktım , evdekiler bırakmadı gelemedim, kusura bakmayın

severek izliyoruz , afiyetle yiyiniz :p reklam kokan hareketler bunlar proo :p :cherry:
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
247
Şİmdi anatolia dan döndüm 16,30 gibi gittim gencay ve gürsel ordaymış 1,5 saat kadar oturup sohbet ettik
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla arkadaşlar alacağınız olsun ne diyeyim.. gelmediniz ya..
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
83
Şİmdi anatolia dan döndüm 16,30 gibi gittim gencay ve gürsel ordaymış 1,5 saat kadar oturup sohbet ettik

Abi cidden tanıştığımıza çok memnun oldum.
Güzel sohbetin için tekrar teşekkürler. :rendeer:

Gencay kusura bakmayasın tekrar geç kaldığım için üzgünüm ama bu sefer mazeretim sağlamdı değilmi? Motor çalışmadı. Heh hehe heeee.... :queen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) nok bea.. ben de yeni gelmiştim hem ii oldu. bakalım artık ne yaparız ne ederiz bilmiyorum önümüzdeki hafta.. bu arada bikaç bant daha vardı, hava kararmadan sıyırabildiklerimi de sıyırdım. arka çantayı boyadım. gündüz gözüyle bakmak lazım ama sanki leşe dönmüş olabilir gibi :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
taze zihniyet? taze zihniyet te ne arkadaşım? takılıyor musun yoksa hakikaten biz bayat zihniyetli miyiz? Her hafta sonu bazen buluşma konuşması yapılmasa da imkanı olan herkes bir şekilde uğruyor anatoliaya ama bir saat sonra ama yarım saatliğine.. Biribirini hiç tanımayan insanlar geliyor kardeşçe sohbet ediyor, gülüyor, eğleniyor, yeri geliyor türkiye ile ilgili fikirlerini paylaşıyor.. ve sen tüm bu insanlara bayat zihniyetli diyorsun öyle mi? sadece bana söylesen gülüp geçerdim, ama bunca insana böyle bir ithamda bulunmak garip.. istersen gel tanışalım. bugün saat ikide yine oradayız..


Bababa baba baba.......:queen::queen::queen:

Adam bir geldi pir geldi....:p:p:p:p Benim mz açtımı ne?.....:p:p

Gencay cım çok bayat zihniyetlisiniz.... Fırından yeni çıkmış zihniyet tabiki taze olur.... Ben takılıyorum size sakın gaza gelmeyin.....

Bart1969 da çok sevdiğim bir arkadaşım... Senide çok severim.... İkinizin çok iyi anlaşacağından da eminim.... Bir tanışın konuşun bana hak vereceksiniz...:cat::cat::cat::cat:

Hep bunlar prodan kaynaklandı..... :pr::pr::pr: İzmire gelsin ben hesabını soracam....:bounce::bounce::bounce::bounce:


Yapın abicim şööle güzel bir gezi..... Gidin kesikköprüye.... Gidin kızılırmağa....:cat::cat:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla abi sorma yahu.. evren bile sattı bizi.. hayır evden izin vermemişler :) hadi ben anamın korkusundan gelemeyeceğime inanırım ama evren de böyle yaparsa biz atalım kendimizi aşağıya..
nok bea abi mz falan açmadı.. takılıyoruz biliyorsun kimseyle tartışacak kadar boş vaktim yok. daha önce yazdıklarından da arkadaşın da düzgün biri olduğu ortada zaten :) bu arada mz imizi pek bi sevdim ben. biraz değişti mesela koruma demirlerindeki ayaklıklar eğildiği ve düzelmeyeceği için kestirmek zorunda kaldım. azıcık rötuş yaptım boya ile. arka çantayı siyaha boyadım bugün ama neye benziyor ancak yarın sabah görebileceğim..
güzel bir gezi olacaktır elbet ama bu hafta ama önümüzdeki hafta.. ama katılabilir miyim bilmiyorum hala tecrübem yeterli değil. sürmekten değil trafikte yeterince hızlı davranamamaktan çekiniyorum. daha ilk dört yüz kilometrede iki kere kaza yapıp ayrıcana acemilikten üç kere de yere yapışınca insan tırsıyor nitekim :)
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
asfalt meleği;745566' Alıntı:
valla abi sorma yahu.. evren bile sattı bizi.. hayır evden izin vermemişler :) hadi ben anamın korkusundan gelemeyeceğime inanırım ama evren de böyle yaparsa biz atalım kendimizi aşağıya..
nok bea abi mz falan açmadı.. takılıyoruz biliyorsun kimseyle tartışacak kadar boş vaktim yok. daha önce yazdıklarından da arkadaşın da düzgün biri olduğu ortada zaten :) bu arada mz imizi pek bi sevdim ben. biraz değişti mesela koruma demirlerindeki ayaklıklar eğildiği ve düzelmeyeceği için kestirmek zorunda kaldım. azıcık rötuş yaptım boya ile. arka çantayı siyaha boyadım bugün ama neye benziyor ancak yarın sabah görebileceğim..
güzel bir gezi olacaktır elbet ama bu hafta ama önümüzdeki hafta.. ama katılabilir miyim bilmiyorum hala tecrübem yeterli değil. sürmekten değil trafikte yeterince hızlı davranamamaktan çekiniyorum. daha ilk dört yüz kilometrede iki kere kaza yapıp ayrıcana acemilikten üç kere de yere yapışınca insan tırsıyor nitekim :)
teşekkür ederim mesajlarım beni tanıttıysa.benim taze zihniyetten kastım taze kandı(bunu da yanlış anlamayın kimsenin kanı bayat değil.:)))))))
amacım derleyici toparlayıcı,organize eden yol gösterici,yenilerin elinden tutan,dost canlısı vede en önemlisi ankaranın kısa sezonunda dişe dokunur organizasyon çıkartabilecek bir yaklaşım tarzı isteğimdi.
gerçi benim ehliyet yok ben gruptan ayrı takılırım(gene ehliyet polemiği çıkmasın biliyoz,ehliyetsiz yola çıkılmaz,tecrübe kazanıp ehliyetimi de en kısa zamanda alıp rahat etmeye çalışıyorum(bu kurs işi de ne uzun muş sıktı valla))
ben 3 haftadır hafta sonu kendi organizasyonumu yapıyorum:
önceki hafta çubuk,geçen hafta kızılcahamam bu hafta da haymana yaptım.....
valla kimse kızmasın ben motora binmek yerine anatolyaya takılmayı pek benimsemiyorum( millet de bıktı belkide).pazar günü anatolyaya gelmek yerine alperin dediği yerlerde buluşulsa olmaz mı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla benim gelmeme sebebim evde bilgisayar olmayisidir...:pr:
sizde gece yarisi gelemiom yada yarın bulusuyoz derseniz gelmezsem hosgörun....
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bakalım artık herkes yazar fikirlerini önümüzdeki pazar ona göre bişeye karar veririz.. ilk günlerden yazalım ki fikirlerimizi hafta ortasında artık en yapacağımızı bilelim derim :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Konuyu Toplam 10 üye okuyor. (7 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
alp_tunay, motoice, Betonarme, asfalt meleği, bahadinli, tango_man, gurseltekin



Hadi fikrinizi yazın sizdee.... Okumakla kalmayın.....
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
169
arkadaslar kusura bakmayın, gelmem mümkün değildi bugun. güzel de ekip varmış muhabbet edecek. tez zamanda görüşmek üzere :rendeer:

buluşma muhabbetlerine gelince; sanırım ankara mt'nin ilk gönül verenleri eksiliyor. motorunu satanlar, taşınanlar, çalışanlar :mrgreen: ben gibi ortamın yeni elemanlarının da ısınıp kaynaşması, kısa zamanda organize olup biraraya gelecek iletişimi kurması zaman alıyor biraz.

olacak hepsi güzel olacak:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
26
bu gün gene gelir kimseyi bulamam düşüncesiyle anatolyaya uğramadım biraz serbest sitil takıldım sağda solda dolaşıp biraz yol yaptım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst