seninle çok takılamadık alpercim.ama ilk intibanın herşey olduğu harbi bir arkadaş olduğunu burdan söylemek istiyorum.Bi bıraktık ankara dağılmış...... Tüh tüh....
yau ne alemsiniz :mrgreen: severek izliyoruz:cherry:
yakında kamplı bir gezi organizasyonu yapacağız merak etmeyinçalışmalar sürüyor :bounce:
Şİmdi anatolia dan döndüm 16,30 gibi gittim gencay ve gürsel ordaymış 1,5 saat kadar oturup sohbet ettik
taze zihniyet? taze zihniyet te ne arkadaşım? takılıyor musun yoksa hakikaten biz bayat zihniyetli miyiz? Her hafta sonu bazen buluşma konuşması yapılmasa da imkanı olan herkes bir şekilde uğruyor anatoliaya ama bir saat sonra ama yarım saatliğine.. Biribirini hiç tanımayan insanlar geliyor kardeşçe sohbet ediyor, gülüyor, eğleniyor, yeri geliyor türkiye ile ilgili fikirlerini paylaşıyor.. ve sen tüm bu insanlara bayat zihniyetli diyorsun öyle mi? sadece bana söylesen gülüp geçerdim, ama bunca insana böyle bir ithamda bulunmak garip.. istersen gel tanışalım. bugün saat ikide yine oradayız..
teşekkür ederim mesajlarım beni tanıttıysa.benim taze zihniyetten kastım taze kandı(bunu da yanlış anlamayın kimsenin kanı bayat değil.asfalt meleği;745566' Alıntı:valla abi sorma yahu.. evren bile sattı bizi.. hayır evden izin vermemişlerhadi ben anamın korkusundan gelemeyeceğime inanırım ama evren de böyle yaparsa biz atalım kendimizi aşağıya..
nok bea abi mz falan açmadı.. takılıyoruz biliyorsun kimseyle tartışacak kadar boş vaktim yok. daha önce yazdıklarından da arkadaşın da düzgün biri olduğu ortada zatenbu arada mz imizi pek bi sevdim ben. biraz değişti mesela koruma demirlerindeki ayaklıklar eğildiği ve düzelmeyeceği için kestirmek zorunda kaldım. azıcık rötuş yaptım boya ile. arka çantayı siyaha boyadım bugün ama neye benziyor ancak yarın sabah görebileceğim..
güzel bir gezi olacaktır elbet ama bu hafta ama önümüzdeki hafta.. ama katılabilir miyim bilmiyorum hala tecrübem yeterli değil. sürmekten değil trafikte yeterince hızlı davranamamaktan çekiniyorum. daha ilk dört yüz kilometrede iki kere kaza yapıp ayrıcana acemilikten üç kere de yere yapışınca insan tırsıyor nitekim![]()