[Ankara - MT]

Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Sattım dostum hemde baya iyi bi fiyata,şimdi motorsuzum fakat bi kaç hafta içinde 2007 model CBF 1000 alacağım ama ankarada siyah rengi bulunmadığı için istanbuldaki hondadan alacağım,tabi gideceğim güne kadar satılmazsa:pale:

oncelıkle hayırlı olsun,,kazasız belasız kullan ınsallah, bende satılığa cıkardım motoru.. kaça sattıgını sormamda sakınca varmı ve kaç km deydi? nereye sattın? sahibinde.com a verdım ben
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
84
oncelıkle hayırlı olsun,,kazasız belasız kullan ınsallah, bende satılığa cıkardım motoru.. kaça sattıgını sormamda sakınca varmı ve kaç km deydi? nereye sattın? sahibinde.com a verdım ben

Sağolasın dostum:) Darısı senin başına:rendeer:
Motoru 11.000 YTL ye sattım zaten yenisi de 15.000 civarında,kilometresi de 4.700 dü galiba,aslında ilginç bi satış oldu ; artçımla ben Honda Efe ye gitmiştik bundan 3 hafta önce,CBF ye bakmak için,o sırada da motor hondanın park yerindeydi bi baktım millet sarmış etrafını,şeytan tüyü var herhalde:p sora da showrooma bi genç geldi,acemiymiş bizim motoru baya beğenmiş:) ,numaramı aldı işte bikaç gün sonra da sattım tamamen şans diyebilirz sen kaça satıyosun?
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
hadi yaww,,ana valla şansmış he.bende 11500 fiyat koydum .benımkıde 5100 kmde.saatarsam 600f alcam inşallah.ilanı verdim ama ses çıkmadı hala. pazarlık yaptımı alıcı? yoksa 11000 sabıt fıyat mı cektın
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
84
hadi yaww,,ana valla şansmış he.bende 11500 fiyat koydum .benımkıde 5100 kmde.saatarsam 600f alcam inşallah.ilanı verdim ama ses çıkmadı hala. pazarlık yaptımı alıcı? yoksa 11000 sabıt fıyat mı cektın

Aslında ben de senin gibi 11.500-12.000 istedim,zaten baya acemi iki arkadaş kredi alacaklardı bende 11.000 e verdim ama tabi Ankara Kawasaki ye sordum11.000 e çok iyi satmısşın dediler zaten Honda en fazla 10.000 veriyodu:farao:
Seninki ne renkti ? 2007 de turuncusu çıkmış ER6-n nin,jantlar da siyah..:queen:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
turuncumu?? ohoo her renkten var he,,benimki siyahtı. kısmet ıste ıı satmışsın.. hayırlı olsun tekrar yenı motorunda.fuarı bekleseydın keske
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
84
Evet süper olmuş ya siyah jantlar ER6-n ye sportif bi hava katmış resmi Kawasaki nin Almanya sitesinde var da buraya alamadım,benimki de siyahtı zaten 2. elde renk de çok önemli resmen siyah olduğu için beğendik dediler:)

Fuarı bekliicektim de o zamana kadar yani fuardan sonra CBF 1000 in siyah rengi kalmazdı zaten Türkiye stoklarında bir tane kalmıştı siyah bi de o fiyata zor bulurdum motosiklet almanın tam zamanı aslında:)
Senin alacağın CBR 600f Hornet dimi?
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
ewet ,kısmetse hondacı olcam bende,2 . el alcam ama,bende geziniyim hondanın oralarda belkı bı talıbı çıkar:)
600 ile 1000 lik arasında güç olarak çok fark varmı? yani "ohaa" derdirtiyomu?
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
84
ewet ,kısmetse hondacı olcam bende,2 . el alcam ama,bende geziniyim hondanın oralarda belkı bı talıbı çıkar:)
600 ile 1000 lik arasında güç olarak çok fark varmı? yani "ohaa" derdirtiyomu?

Dostum henüz denemek nasip olmadı ama görünüş ve ebatlar olarak 600 lüğe çok benziyo ama 1000 lik bi makinanın FZ6 Fazer la aynı beygir gücüne sahip olması şaşırtıcı,cumartesi plakayla istanbula gidip motorla döneceğim otoyolda alışırım herhalde fazlasıyla:) ,ilk izlenimlerimi de haftasonu aktarırım:cat:
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
@Er6ha-n
evet iyi yolculuklar bol bol foto istiyoruz.şimdiden hayırlı olsn kazasız belasız binersin umarım.
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
bende gelllldim

selam arkadaşlar ben Ankara dan Ali bugun yarın zealsun gs 200 ile aranızdayım
banada yer varmıı????????????

uye olmaya çalışıyorumm
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
84
setr74 ve redragon sağolun dostlarım umarım yol boyunca havalar da bana güler..
Bu arada adamınbiriyim,aramıza hoşgeldin yeni motorun hayırlı olsun:rendeer:
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
84
Emre,abicim sen ne alemlerdesin:) valla kaza haberlerin hepimizi üzdü,19 kasımda gelcek olanlar kimler arkadaşlar bende katılabilrm belki artçımla ama kesin değil o yüzden kesin gelebilecek olanlar haber versinler ki bende gelemesem de en azından listenin hazırlanmasına yardımcı olayım:p
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
Emre,abicim sen ne alemlerdesin:) valla kaza haberlerin hepimizi üzdü,19 kasımda gelcek olanlar kimler arkadaşlar bende katılabilrm belki artçımla ama kesin değil o yüzden kesin gelebilecek olanlar haber versinler ki bende gelemesem de en azından listenin hazırlanmasına yardımcı olayım:p
valla ben hep burdayım:cherry: nedendir bilmiyorum ama :pale: her hafta kaza yapıyorum :cyclopsan
19 kasımda gelecekler
1-E_M_R_E_sen
2_?
3-?
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Dostum henüz denemek nasip olmadı ama görünüş ve ebatlar olarak 600 lüğe çok benziyo ama 1000 lik bi makinanın FZ6 Fazer la aynı beygir gücüne sahip olması şaşırtıcı,cumartesi plakayla istanbula gidip motorla döneceğim otoyolda alışırım herhalde fazlasıyla:) ,ilk izlenimlerimi de haftasonu aktarırım:cat:
Erhan hayırlı olsun diyelim şimdiden. Hava güzel olur rahat rahat gelirsin inşallah.

selam arkadaşlar ben Ankara dan Ali bugun yarın zealsun gs 200 ile aranızdayım
banada yer varmıı????????????

uye olmaya çalışıyorumm
Hoşgeldin birader, doğru yere geldin :cat:

valla ben hep burdayım:cherry: nedendir bilmiyorum ama :pale: her hafta kaza yapıyorum :cyclopsan
19 kasımda gelecekler
1-E_M_R_E_sen
2_?
3-?
Geçen haftaki gezinin tadı damağımda kaldı ama bu haftasonu yoğun olucam sanırım, artçı bile olamıcam :salut:
İyi gezmeler size.:cat:
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
pazar günkü yarışmaya bende geleceğim. Emre yarışmanın yapılacağı yer senin mahalle programı sen yap artık nerede buluşacağız. hep bereber gidelim.
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
tekrar slm

hoşgeldin diyen ve demeyi düşünen herkeze teşekkür 19 kasımda görüşmek üzre demişsiniz ama o gün ne var bilmiyorum ayrıca motoru alıyorum ama daha ehliyet yok piyasada biraz bilgi lütfen olmazsa arabayla gelirim ehliyeti alana kadar
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
36
Selam Arkadaşlar,
Adamınbirine hoşgeldin diyorum. Yarış saat kaçta başlıyor,nerede buluşuyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst