Ankara MT olarak siftahı yaptım, beni bu soğukta dışarı çıkartabilip gezdiren herkese teşekkür ederim
dondummmmmm...
bugun ufaktan bi gezi yaptık bilkent çevresinde,busefer motorumla gittim:queen: epey ıslandık ama güzeldi 70 km yol yapmışım:mrgreen:
Aynaları unutma, sağı solu kaçırma, aman diyeyim :wiinkk:
bilkent köprüsüne yaklaşırken sola sinyal verdiğimizde yavaşlamak yerine hızlanan iki sürücü dışında keyifli bir tur oldu :mrgreen: bide bana eldiven lazım
19 kasım fikri güzel arkadaşlar, umarım havalar vs. uygun olur hepberaber gideriz
Bana komple takım lazım Evren abi, beni napcaz

Hakkaten soğukta motor kullanmak zormuş, bi de sanırsam yolda sinek, arı (bu mevsimde de olmaz ya) gibi birşeyle muhatap olmuşum, yüzümün ortasında kocaman bi şişlik var şimdi. Soğuğa rağmen, herşeye rağmen değerdi, tekrar tekrar teşekkürler. :rendeer:
@roa
Sen neredeydin birader, gözlerimiz seni aradı
