- Katılım
- 5 Eyl 2005
- Mesajlar
- 1,490
Sattım dostum hemde baya iyi bi fiyata,şimdi motorsuzum fakat bi kaç hafta içinde 2007 model CBF 1000 alacağım ama ankarada siyah rengi bulunmadığı için istanbuldaki hondadan alacağım,tabi gideceğim güne kadar satılmazsaale:
oncelıkle hayırlı olsun,,kazasız belasız kullan ınsallah, bende satılığa cıkardım motoru.. kaça sattıgını sormamda sakınca varmı ve kaç km deydi? nereye sattın? sahibinde.com a verdım ben