- Katılım
- 15 Mar 2006
- Mesajlar
- 48
arkadaşlar mt.netin ankarada çok bir faaliyeti olmadığını görüyorum ve sizi motur.net'in toplantılarına davet ediyorum. her perşembe toplanıyoruz. ayrıca geziler vs. vs. katılmak isteyenler her perşembe anatolia showland ku-ki fastfood da 19:00da hazır bulunsun .emin olun çok eğleneceksiniz.
eğer tanışmak isterseniz.bizdee 18-19da enduro yarışlarında izleyici olarak katılacağız. bekleriz
eğer tanışmak isterseniz.bizdee 18-19da enduro yarışlarında izleyici olarak katılacağız. bekleriz