[Ankara - MT]

Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
22
ya arkdaşalr 19 kasımdaki enduro yarışlarına bir organizasyon düzenlemiyor musunuz?
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
84
Doğru arkadaşlar 19 Kasım daki yarışlara bi organizasyon düzenlense bencede süper olur ama maalesef yeni motoru almadan katılmam mümkün değil:salut: ama o zamana kadar alırsam neden olmasın?Geçen seferki yarışlar süperdi..:cat:...tabi havalar da:)
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
bugün Arnova ile sizler için test sürüşü yaptık. havalar soğuduğunda sürüş keyfi nasıl oluyor ve ne gibi önlemler alınması gerektiğini tespit etmek için.
güneş varken pek sorun yok. ancak güneş batınca artık Ankara soğuk oluyor. motorda üşümeden gitmek zorlaşıyor. haberiniz olsun. Ayrıca sizler için AKM'deki hediyelik eşya fuarınıda ziyaret ettik. bu seneki fuarda Rus'lar ağırlıkta. eskiden hep Afrikalılar olurdu. bu sene ki ya da bu seferki daha keyifli haberiniz ola.
 

roa

Katılım
21 May 2006
Mesajlar
93
Ankara da yarın hava güneşli saat 14.00 de bilkent real otoparkında buluşup tanışalım.Belki güneş batmadan hava soğumadan kısa bi gezide yapabiliriz.
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
oooo ben varım ozamn... kimseler geliyo hadi:) hiç kimse olmassa biz 2 ZEN gezeriz:queen:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Doğru arkadaşlar 19 Kasım daki yarışlara bi organizasyon düzenlense bencede süper olur ama maalesef yeni motoru almadan katılmam mümkün değil:salut: ama o zamana kadar alırsam neden olmasın?Geçen seferki yarışlar süperdi..:cat:...tabi havalar da:)


sattınmı motoru?
 

roa

Katılım
21 May 2006
Mesajlar
93
Erdoğan gel birader benim arka boş kaskta var yarın 14 de bekliyoruz.:cat:
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
hehe saol can çektirriz tabii:mrgreen: ,şimdi havaya bakıyorumda baya kötü umarım yagıs olmaz,eger olursa gelemicem:salut:
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
bugün Arnova ile sizler için test sürüşü yaptık. havalar soğuduğunda sürüş keyfi nasıl oluyor ve ne gibi önlemler alınması gerektiğini tespit etmek için.
güneş varken pek sorun yok. ancak güneş batınca artık Ankara soğuk oluyor. motorda üşümeden gitmek zorlaşıyor. haberiniz olsun. Ayrıca sizler için AKM'deki hediyelik eşya fuarınıda ziyaret ettik. bu seneki fuarda Rus'lar ağırlıkta. eskiden hep Afrikalılar olurdu. bu sene ki ya da bu seferki daha keyifli haberiniz ola.

Abiler sağolun bizler için hiçbir fedakarlıktan kaçınmıyorsunuz.
Haftaya,kar buz olmazsa bi gündüz sürüşü yapalım,işten güçten iyice paslandık valla.
19 kasımdaki Türkiye Enduro Şampiyonası'na gidelim hepberaber,ne dersiniz?
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
dondummmmmm...
bugun ufaktan bi gezi yaptık bilkent çevresinde,busefer motorumla gittim:queen: epey ıslandık ama güzeldi 70 km yol yapmışım:mrgreen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bilkent köprüsüne yaklaşırken sola sinyal verdiğimizde yavaşlamak yerine hızlanan iki sürücü dışında keyifli bir tur oldu :mrgreen: bide bana eldiven lazım :)
19 kasım fikri güzel arkadaşlar, umarım havalar vs. uygun olur hepberaber gideriz
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Ankara MT olarak siftahı yaptım, beni bu soğukta dışarı çıkartabilip gezdiren herkese teşekkür ederim :)

dondummmmmm...
bugun ufaktan bi gezi yaptık bilkent çevresinde,busefer motorumla gittim:queen: epey ıslandık ama güzeldi 70 km yol yapmışım:mrgreen:
Aynaları unutma, sağı solu kaçırma, aman diyeyim :wiinkk:

bilkent köprüsüne yaklaşırken sola sinyal verdiğimizde yavaşlamak yerine hızlanan iki sürücü dışında keyifli bir tur oldu :mrgreen: bide bana eldiven lazım :)
19 kasım fikri güzel arkadaşlar, umarım havalar vs. uygun olur hepberaber gideriz
Bana komple takım lazım Evren abi, beni napcaz :)
Hakkaten soğukta motor kullanmak zormuş, bi de sanırsam yolda sinek, arı (bu mevsimde de olmaz ya) gibi birşeyle muhatap olmuşum, yüzümün ortasında kocaman bi şişlik var şimdi. Soğuğa rağmen, herşeye rağmen değerdi, tekrar tekrar teşekkürler. :rendeer:

@roa
Sen neredeydin birader, gözlerimiz seni aradı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst