[Ankara - MT]

Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
o zaman sizi küçük cc çiftler grubuna yönlendirmemiz gerekmekte :)

misal durmalı fotoğraf çektirmeli de bir grubumuz var o biraz daha böyle sosyal insanlarımız için,

birde unutmadan ha bire bi yerlere yemek yemek için gezen ekibimiz var ki zaten bunları göbeklerden dolayı 100mtden tanıyor olmanız lazım :queen:

çok iyi yönlendim tskler :p
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
ha f650 de bujinin tanesi zaten 6tl idi
lakin senin DL ye alacağın bujilerin tanesi muhtemelen 20tl olacaktır buda 80tlye tekamül eder :)

Alıyosunuz çinli bujileri, takıyosunuz BeMeVeYe, sattıktan sonra millet sorun yaşıyor. Neresi 6 TL ulan, olamaz öyle şey, benim bujim 25 TL, BMW nin bujisi 6 TL olamaz!! Çıldırtmayın beni, çinli motor aldım ben, parçalarım ucuz benim, cinnet geçirtmeyin bana ! :jocolor:

Bir de yetkililere sesleniyorum buradan: Bayram sonrası as kadrodan ricamız bizi tek gece konaklamalı bir kampa götürsünler :p :)

As kadro, sağ baştan say... Bayramdan sonra 16sında zaten sakarya festivaline gidiyoruz. 30 unda da çok daha uzaklarda olucaz inşallah(biraz derin ve belirsiz bir mevzu). Arada kalan hafta sonunda Çamkoru milli parkını teklif ediyorum. Organizasyonu ben yapar mıyım? Hayır, sadece teklif benden :)
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Alıyosunuz çinli bujileri, takıyosunuz BeMeVeYe, sattıktan sonra millet sorun yaşıyor. Neresi 6 TL ulan, olamaz öyle şey, benim bujim 25 TL, BMW nin bujisi 6 TL olamaz!! Çıldırtmayın beni, çinli motor aldım ben, parçalarım ucuz benim, cinnet geçirtmeyin bana ! :jocolor:



As kadro, sağ baştan say... Bayramdan sonra 16sında zaten sakarya festivaline gidiyoruz. 30 unda da çok daha uzaklarda olucaz inşallah(biraz derin ve belirsiz bir mevzu). Arada kalan hafta sonunda Çamkoru milli parkını teklif ediyorum. Organizasyonu ben yapar mıyım? Hayır, sadece teklif benden :)

ben organizasyonu yaparım ama kampa gelmem : ))
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Bolu sarıalan yaylası tek gece konaklama kamp için süper, dağ evi de var isteyene
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Akşama iftar akabinde yunusgil parkta buluşuyoz, biz iftarı oralarda yapacaz sonra parka geçicez bekleriz herkesi

Anıttepe döngel sokak sonundaki park
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Neyse bende aksama toplanacağımızın haberini veriyorum burdan,
Seçkin sende gel buluşma noktamız burası olacak bak;

http://goo.gl/maps/JNjZ3

yahu gençlik caddesi üzeri Bi mekanda oluruz..

saat 19.00 gibi o taraflarda olacağımdır ben..

---------- Post added at 16:10 ---------- Previous post was at 15:51 ----------

Alıyosunuz çinli bujileri, takıyosunuz BeMeVeYe, sattıktan sonra millet sorun yaşıyor. Neresi 6 TL ulan, olamaz öyle şey, benim bujim 25 TL, BMW nin bujisi 6 TL olamaz!! Çıldırtmayın beni, çinli motor aldım ben, parçalarım ucuz benim, cinnet geçirtmeyin bana ! :jocolor:

dur la yanlış demişim zaten

http://faq.f650.com/FAQs/SparkPlugFAQ.htm
Aha burda kodu var

Şu aşşağıda da fiyatı var :)

http://www.ngkbujimarket.com/search.php?orderby=position&orderway=desc&search_query=D8EA+&submit_search=Arama

5.24'müş hacı

Dostum gerçekler her zaman güzel olamayabiliyor ::pokey::
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
Orta CC ilişkisi sürüncemede olanlar ve ikili ilişkilerde dikiş tutturamayanlar grubu ile Büyük CC saplar grubunda as kadroya girmişliğim ve defalarca kez grubumu temsil etmişliğim var ben de etkinliklere katılmak isterim .
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
363
Anıttepe? Döngel sokak? Gençlik caddesi? Park? Benim bu Ankara'yı öğrenmem lazım. Umarım bulabilirim.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Sakarya Caddesi bile var be. (Bi orası aklımda kaldı benim, memleketimin ismi diye o da :mrgreen:)
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
363
şehrin göbeği müdür, daha da bulamazsan pes denir:)

Erhan'ım, aslında eskiden bilirdim oraları. Hatta en son Maltepe pazarından Ericson 628 telefon almak için gelmiştim. Ama dediğim gibi lise yıllarıydı. Eminim çok değişmiştir. Bulurum bir şekilde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:17 ----------

haklısınız, benim geyik olsun diye konuştuğum iki ekstra laf biraz netliği bozmuş..daha net bir ifade kullansaydım anlaşılamayan bir durum kalmazdı..

Ama benim açımdan bakarsanız da as kadro lafına içlenmem gayet doğal..

Peki siz o akşam Batıkent civarında mıydınız? Ben sanki bir fazer gördüm bebişimle yürürken parkın yakınlarında?

Bir de yetkililere sesleniyorum buradan: Bayram sonrası as kadrodan ricamız bizi tek gece konaklamalı bir kampa götürsünler :p :)

Ben Batıkent'te oturuyorum. Motorla çok gezerim. Mutlaka görmüşsünüzdür.
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
61
Kamp olsada büyük ihtimalle ben gidemeyeceğim herhalde :-(
Benim motor küçük olduğu için .. Ahh ahh :)
Ama buluşmalara görüşmelere falan gelmek isterim ,
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
Cevap;
Hayır gerektirmez. (kişisel görüşüm, Yunus isimli arkadaşlar bana saldırmazsa sevinirim :joker:)

Sebep;
GaccaL nickli kullanıcı iyi bilir ki BMW de 650 lerde bir ara çift buji olayına geçmiş(daha sonra vazgeçmiş sanırım). Ben de ilk duyduğumda "anaa çok mantıklı, benim hoşuma gitti" demiştim. Lakin ne güç olarak ne de yakıt olarak kayda değer bir değişiklik olmamış(Bu bilgiyi de GaccaL nikli, kenya asıllı milli atlet temin etmişti). Şimdi 650cc tek silindirli(kocaman bir yanma odası olan) bir motorda bile tek-çift buji fark yaratmıyorsa(kullanıcı açısından); 650cc / 2 şeklinde tasarlanmış, yanma odası 325cc olan bir V motorda tek-çift buji hiç farkettirmez diye düşünüyorum. Sadece buji değişimlerinde tamamen duygusal olarak farkı hisseder kullanıcı kişi :)

Çift buji kullanılıyor diye satıcılara uzay teknolojisiymiş gibi reklam ve pirim yaptırmayalım arkadaşlar :)

Ağırlık merkezi de biraz aşağı alınmış diyor. İyi güzel. Ama nekadar alınmış ?? Önceki versiyonun ağırlık merkezinden ötürü yol tutuşunda sıkıntı yaşayan olmuş mu?

Ağırlık merkezi aşağı alınmış olması iyi bişey olsa bile 2 versiyon arasında göz ardı edilebilecek kadar bir farktır diye düşünüyorum.

Hayırlı satışlar

(Buarada DL topacında yaptığın alıntı gözümden kaçmadı, çok ağır giriş yapmışsın konuya :bounce: )

çift buji olayına ben de bişiler karalayım . yanma konusu çok ayrıntılı bir konu o kadar detaya giremiyorum daha bu sezon alacağız inş o dersi :)
şimdi şöyle bişi var bu otto babamızın bulduğu buji ile ateşlemeli motorlarda hünümüzdeki adamlar daha iyi yanma olsun isterler bunun için de daha çok ateşleme sistemleri ile uğraşıyorlar. ha ne yapıyorlar daha iyi bobinler daha iyi kontrol üniteleri daha iyi bujiler vs. vs uğraşıyolar. daha iyi yanma demek performansın yanında , yanma sonucunda oluşan daha az bizim istemediğimiz nox - co gibi pis kaka gaz demek . ha performansa tabiki teorik olarak çift bujinin etkisi var ama daha iyi bobin kontrol üniteleri ile birlikte yoksa bı çift bujili yok daha hızlı falan değil olay. f 650 gs olayına gelirsek ikisini de kullanıp bakım yapan biri olarak diyebilirim ki çok az bi fark var arasında ama kayda değer mi ? bence değil alacak olsam hangisi temiz ise onu alırım.

ama 1150 xx serisinde çift bujili ile tek bujili olanlar arasında bariz hissediyorsunuz aradaki farkı bunu da belirtmeden geçmeyelim.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Dün akşam büyük cc saplar grubu olarak güzel bi buluşma gerçekleştirdik, gece patlayana kadar yediğimiz künefe ise büyük cc lerimize cc kattı..:)

Katılan herkese teşekkürler
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Bişey farkettim topikteki üye sayımızdan daha çok grup sayımız var :D enteresann..

Kamp olsada büyük ihtimalle ben gidemeyeceğim herhalde :-(
Benim motor küçük olduğu için .. Ahh ahh :)
Ama buluşmalara görüşmelere falan gelmek isterim ,

hiç alakası yok cc ile falan.. yan çizmeye başladıysan başka bahane bul :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst