[Ankara - MT]

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
motor için kafa patlattığınız yetmedi şimdi yok onu al raid yap, sli i crossfire yap, kablosunu çıkar tersten sok..sistem optimize edecez diy kafanız patlayacak...yapacağınız işte genel çerçevesiyle belli...o iş için gerekli donanım da belli...

raad olun azıcık al bi tane gitsin işte...

neeeey? motor için kafa grenajı mı?

 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
motor için kafa patlattığınız yetmedi şimdi yok onu al raid yap, sli i crossfire yap, kablosunu çıkar tersten sok..sistem optimize edecez diy kafanız patlayacak...yapacağınız işte genel çerçevesiyle belli...o iş için gerekli donanım da belli...

raad olun azıcık al bi tane gitsin işte...

Şu sağdaki bıyıklı senin akraban mı la yoksa

 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Uleen durun iki dakka oyun oynıcaz şurda :p
Kasa: AeroCool XPredator High Power B12S 750W 80+ Güç Kaynaklı Big Tower Kasa (Çift 23cm Fan)
İşlemci: INTEL Core i5-3570K LGA 1155 6MB 3.4GHz Dört Çekirdekli 22nm İşlemci (Ivy Bridge)
Anakart: Asrock Z77 OC Formula Intel 1155 Soket DDR3 USB3 SATA3 ATX Anakart (Ivy Bridge)
Bellek: Kingston Hyperx T2 Predator 16GB (2x8GB) DDR3 2133MHz CL11 Dual Kit Bellek
Ekran Kartı: Gigabyte nVIDIA Kepler GTX760 Windforce 3X 2GB DDR5 256Bit Pci Ekspres Ekran Kartı
SSD: Kingston HyperX 3K Serisi 120GB SATA III 555-510MB/s 2.5" SSD (SH103S3/120G)

Toplam fiyat 2800Tl civarında diğeri ise 3600Tl idi. *3 ay sonra 2. ekran kartı takılacak.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Şu sağdaki bıyıklı senin akraban mı la yoksa

[url]http://k1308.hizliresim.com/1d/1/qzxfv.jpg[/url]

ben de çıkartacam bi yerden ama:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:36 ----------

Uleen durun iki dakka oyun oynıcaz şurda :p
Kasa: AeroCool XPredator High Power B12S 750W 80+ Güç Kaynaklı Big Tower Kasa (Çift 23cm Fan)
İşlemci: INTEL Core i5-3570K LGA 1155 6MB 3.4GHz Dört Çekirdekli 22nm İşlemci (Ivy Bridge)
Anakart: Asrock Z77 OC Formula Intel 1155 Soket DDR3 USB3 SATA3 ATX Anakart (Ivy Bridge)
Bellek: Kingston Hyperx T2 Predator 16GB (2x8GB) DDR3 2133MHz CL11 Dual Kit Bellek
Ekran Kartı: Gigabyte nVIDIA Kepler GTX760 Windforce 3X 2GB DDR5 256Bit Pci Ekspres Ekran Kartı
SSD: Kingston HyperX 3K Serisi 120GB SATA III 555-510MB/s 2.5" SSD (SH103S3/120G)

Toplam fiyat 2800Tl civarında diğeri ise 3600Tl idi. *3 ay sonra 2. ekran kartı takılacak.

şu motorun baklavasını yiyelim önce babayiğit:)
daha motoru göremedik...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
merkez 45-51 merkez
syanur başkan sesimi duyuyor musun?
mayıs günü
mayıs günü
şu elcik korumanın bağlantı dalgası lazım idi noldu o iş?
may day may day!
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Arkadaşlar motorun tatlısını bayramdan sonra yapacağım nedeni ise bu hafta sonu olursa gelemeyecekler var. En güzeli bayramdan sonra olması olur. Sizden ricam 1 hafta daha sabretmenizdir. Hem motor için stand ve manken ayarlamam gerekiyor. Yerini ışıklandırmak ta gerekir. :p Sevgiler hepinize
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
@Fatik başkan,

Tomalar kovalıyordu beni başkan, duymamışım :p Şimdi gelebildim eve... Yarından itibaren cebimde taşıcam emaneti. H.sonu da ileticem sana bir şekilde. Bizim kenyalı taklacı güvercinle yollarım en kötü. Ama bizzat mekanı tavaf ederken teslimatı yapmak amacındayım
 
Katılım
21 Haz 2013
Mesajlar
77
Anıttepe? Döngel sokak? Gençlik caddesi? Park? Benim bu Ankara'yı öğrenmem lazım. Umarım bulabilirim.

Seçkin,

Ben de aynı edişe içindeyim biz en iyisi senle Anıtkabir'in orda buluşalım. Sora sora bağdat yahut google maps usülü bulalım.. ne dersin ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:53 ----------

Topiğin as kadrosu kimlermiş merak ettim doğrusu? İnsanları as yedek diyede mi sınıflandırıyoruz artık..

calimero, sanırım bunu kastetmişler. Ama bi flaş rolay icabına bakar bunların.. :bounce:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
@Fatik başkan,

Tomalar kovalıyordu beni başkan, duymamışım :p Şimdi gelebildim eve... Yarından itibaren cebimde taşıcam emaneti. H.sonu da ileticem sana bir şekilde. Bizim kenyalı taklacı güvercinle yollarım en kötü. Ama bizzat mekanı tavaf ederken teslimatı yapmak amacındayım

anlaşıldı tamam.
malum zamanda malum yerdeyim, bekleriz efem.
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
mic_display_image.jpg


Rocky yiğenim bayramda beklerim.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
görüşelim efenim görüşelim.
hem kafa grenajını çok gördük, bi de kendini görelim şu ktm'nin :)
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Kasa: Aerocool Strike X ST Hot Swap HDD Slotlu Big Tower Oyuncu Kasası
Güç Kaynağı: Aerocool Strike X 800W 80+ Plus Silver 66A-12V Single Rail Modüler Güç Kaynağı(AE-STRIKEX-PSU-800)
İşlemci: INTEL Core i7-3770K LGA 1155 8MB 3.5GHz Dört Çekirdekli 22nm İşlemci (Ivy Bridge)
İşlemci Soğutucu: Akasa Venom Voodoo 2x12cm PWM Fanlı Intel / AMD Uyumlu İşlemci Soğutucu
Anakart: Asrock Z77 OC Formula Intel 1155 Soket DDR3 USB3 SATA3 ATX Anakart (Ivy Bridge)
Bellek: Kingston Hyperx T2 Predator 16GB (2x8GB) DDR3 2133MHz CL11 Dual Kit Bellek (KHX21C11T2K2/16X)
Ekran Kartı: Gigabyte nVIDIA Kepler GTX760 Windforce 3X 2GB DDR5 256Bit Pci Ekspres Ekran Kartı (GV-N760OC-2GD)
SSD: Kingston HyperX 3K Serisi 120GB SATA III 555-510MB/s 2.5" SSD (SH103S3/120G)
Ek Kasa Fanı: Aerocool Silent MASTER Serisi 20cm Mavi LED'li Sessiz Kasa Fanı (2tane)
Evet incelemeler sonucu OC için en uygunu bu Ekran kartında kararsızım hala. GTX 780 ile SLIGTX760 arasında kaldım.
Sonrasında bilgisayara işlemci ve ekran kartları için büyük bir su soğutma sistemi olacak o yüzden kasa bu olacak. Monitör hazır 3D samsung smart tv var. Bülent yardımın için teşekkür ederim. Bayramdan sonra siparişleri veriyorum.
 
Katılım
21 Ağu 2011
Mesajlar
115
ben satıcam da bi eskişehir festivaline katılmayı düşünüyorum..mt den giden olursa bakalım..bu ayın ortası gibi ilan veririm..
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Festival ne zaman tarih ve yer değişti diyorlardı.

esasında yer tarih şu şekilde değişti;

16 sında yapılan emok un yaptığı odunpazarındaki festival iptal oldu, başka bir grup 30 unda sarıcakaya ya da buna benzer bi yerde yapıyo...

yanlış biliyosam bilgilendirin ben bu şekilde biliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst