

Katılmak istiyorum ben müsade varsa
bende eşimle gelebilirim
katılabilir miyim?
( yarın yıllık iznimi kullanmak üzre ankaradan ayrılıyorum.....
Vay be amma talep varMotor seslerini takip ederek bulcam sizi :bounce:
evet arkadaşlar yeni motorumu almış bulunmaktayım. çok gel gitlerden sonra gidip mondiall 250 mr destro aldım. geçen cumartesi bayiden aldım. motoru ikinci gün düşürdüm. nazar değdi. işyerimdeki arkadaşlar çok beğendi. motorda hasar sol fren levyesi kırıldı gösterge çatladı. beğenerek aldığım çanta feci çizildi.
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://k1307.hizliresim.com/1c/u/qsqs9.jpg[/url][/url]
[url]http://k1307.hizliresim.com/1c/u/qsqs9.jpg[/url]
kızıma aldığım iki teker şimdiden yetiştiriyorum.
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://k1307.hizliresim.com/1c/u/qsqpq.jpg[/url][/url][url]http://k1307.hizliresim.com/1c/u/qsqpq.jpg[/url]
buluşma, tanışma var mı?
ben de Ankara'ya yeni geldim. buluşmalara katılmak isterim.
Bu Gün düzenlenen Adnan Kahveci parkında ki Pikniğimzde emeği geçen Davut Abim Ve Sinem Ablama Çok Teşekkür ediyorum.
Katılan herkese Teşekkürler, Tekrar toplanır görüşürüz umarım..
ben almanyadan aldım geldim. orada bisiklet gani ile olduğu için ucuzdu. 40 euroya aldım. burada decathonda var linki
http://www.decathlon.com.tr/New-Run-Cocuk-Bisikleti,PR-14431.html
teşekkürler.
topiğin as kadrosu bir program yaparsa katılmaktan memnuniyet duyacağım. O yüzden beklemedeyim.
Topiğin as kadrosu kimlermiş merak ettim doğrusu? İnsanları as yedek diyede mi sınıflandırıyoruz artık..
Topiğin as kadrosu kimlermiş merak ettim doğrusu? İnsanları as yedek diyede mi sınıflandırıyoruz artık..